Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak řešit škodu, když se vaše auto srazí se silnicí. Povinné ručení nepomůže

Jako každé jaro, i letos připomínají české silnice tankodrom. Když si poškodíte auto ve výmolu, povinné ručení vám nepomůže, přesto vás od placení může uchránit pojistka - vaše havarijní, nebo odpovědnostní pojištění správce komunikace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nejlepší je mít havarijní pojištení. to by to malo kryt ne? http://www.expresnipojisteni.cz/havarijni-pojisteni

0 0
možnosti

pokud je správa silnic vydána dotacím a tunelům, je lépe jezdit autem Humwee, je na to stavěno a zároveň vás opravdu nikdo nebude vytlačovat ani kamiony, natož vybržďovat

0 0
možnosti

Kdysi jsem v nečekané díře podélně rozlomil litý disk a pojišťovna to raději zaplatila, než by náhradu vymáhala na správci komunikací což byla správa komunikací z Mnichova Hradiště.

0 2
možnosti

nějak se mi to nezdá.

Pojišťovna - Vaše z havarijka ? A že by pojišťovna něco nevymáhala, když má možnosti, to je sci-fi

1 0
možnosti

je zbytecne resit skody zpusobene na vozovce, po 4 letech jsem stejne nic nedostal ikdyz to nebylo oznacene hned za horizontema v zatacce do leva takze to nemohlo byt videt a jeste v noci. Praskl mi disk bouchla guma rozhasil jsem si rizeni. oprava 7tis. prijel policista i technik silnic zapis dira metr na ctyricet cm. a hloubla 17 cm. a stejne se nic nedelo vyfoceno zapsano opraveno nezaplaceno pojistovnou od silnic. jak je nize psano ridic musi mit vuz technicky zpusobyli ale silnice ty jsou v katastrofalnim stavu a  kde udelaj novou tak za mesic ji rozrezou aby tam neco opravili a je to zas o nicem. zaplata je bud niz nebo vys a tim je celistvost narusena a hluk se pak svadi na auta ale ze tam je spatne opravena vozovka tak to nikoho nezajima.

5 2
možnosti

proboha .. a jak jsi to mohl řešit tak dlouho? za tričtvrtě roku platební rozkaz, půl roku na to soud...  Když budeš 4 roky sedět na gauči a čekat, že oni přijdou sami a nabídnou ti modrý z nebe... tak se nedočkáš.

0 1
možnosti

Strašně se mi líbí, že stačí dát ceduli a rázem nikdo za nic neručí. Přijde mi to stejné, jako bych si na auto nalepil ceduli "Bacha, nebrdí mi to!" A každej, kterýho sejmu má smůlu.

Jestliže technický stav vozidla je nevyhovující, či dokonce nebezpečný, provozovatel nesmí s vozidlem na silnici. A nikoho nezajímá, jestli má na opravu peníze.

Proč to u silnic není obdobné? Nevyhovující silnici prostě uzavřít do doby, než bude opravena. Takhle to nikoho netlačí.

4 1
možnosti

A koho by to tlačilo potom? Chodili bychom všichni pěšky.

0 0
možnosti

Výše spoluúčasti u Kooperativy je nemravná, oni mají spoluúčast dokonce i na povinném ručení, kde žádná být nemá. Osobně mám spoluúčast na havarijním 1000 Kč (Česká pojišťovna) a 0 Kč na povinném ručení (Allianz).

1 0
možnosti

spoluúčast na povinném ? To bude nějaká novinka, POV mám od kooperativy a nic takového ve smlouvě ani jinde není.

1 1
možnosti

Vloni nová silnice, letos už kolem kanálů výmoly, při přechodu mostovky výmol na obou stranách kovového pásu. Já nevím, v Německu to taky tak mají, že nová cesta je po roce v havarijním stavu? U zalátaných okresních cest po loňské zimě jenom zírám na obrovské díry po zimě letošní. Umí tady v tom státě někdo něco dělat v odpovídající kvallitě?

7 0
možnosti

umí, ale nedělá, měl by na tom pak jen stadnartní marži a to se u nás nenosí u státních zakázek

1 0
možnosti

Když se vám auto srazí (na silnici či garáži), tak by to chtělo popřemýšlet o jiném pracím prášku nebo teplotě praní;-)

4 0
možnosti

ještě mě napadá jedno slovíčko, které by se taky rýmovalo :-)

0 2
možnosti

Silnice by měly procházet něčím podobným jako je STK pro auta, za vážné technické nedostatky by se uplatňovaly sankce na jejich správce a na výrobce v případě výrobních vad, tedy firmy, které prováděly výstavbu nových úseků nebo větší opravy u starších silnic.

I pro opravené úseky silnice musí být nastavena záruka a přísně vymáháno plnění ze strany dodavatele. Není přece možné, aby se stejný úsek silnice opravoval 1- 2x do roka, nesmyslné výmluvy na povětrnostní vlivy, hustotu provozu, množství kamionů jsou bláboly... ke každé silnici existují relevantní průzkumy vytíženosti, kolik projede osobáků, autobusů, kamionů, kolik je tam ročně nehod atd... stejně tak víme, jaké rozmezí teplot se u nás vyskytuje, že prší, mrzne, taje a víme, které silnice solí atd.

Jen je potřeba s těmito vědomostmi pracovat při výběru technologie s ohledem na životnost v daných podmínkách...

14 0
možnosti

Já myslím, že to funguje dobře. Každý rok se prostě díry zahážou lopatou asfaltu a za rok máme zase jistou zakázku. Kdyby to spravili pořádně, čím by se další roky živili?

3 0
možnosti

Udělat zákony a paragrafy tak, ať ten plátce silniční daně, spotřební daně a nevím jakých ještě daní zahrnutých už v ceně paliva, náhradních dílů, práce v servisu a podobně, platil stále víc a víc. Proč něco opravit, když námi navržený a schválený paragraf či předpis nás chrání? Občan je tu jenom proto, aby co nejvíc přispíval na dobročinné účely těchto vlád a podporoval rodinné rozpočty jejich členů

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Vyvážejí do Asie i do Afriky. Recepturu a stroje si přísně chrání

27. dubna 2024

Jejich výrobek zná každý český chalupář. A často mu jeden nestačí. Přesto Papírna Moudrý stačí...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Co přinesou nová pravidla pro vymáhání dluhů

30. dubna 2024

Dluhy představují stále větší problém, pro zákazníky i banky. Od 1. května to má pomoci řešit nový...

Anketa: Jaký byl můj největší pracovní omyl či trapas

1. května 2024

Od nečekaných zvratů na pohovorech přes pracovní faux pas po chyby, které je dokázaly posunout...

KOMENTÁŘ: Co přinesou nová pravidla pro vymáhání dluhů

30. dubna 2024

Dluhy představují stále větší problém, pro zákazníky i banky. Od 1. května to má pomoci řešit nový...

Najezdíte autem málo? Příležitostní řidiči mohou ušetřit na povinném ručení

30. dubna 2024

Premium Pokud patříte mezi řidiče, kteří ročně moc kilometrů nenajedou, případně máte třeba aut víc...

Proč firmy a instituce nepřiznávají, že chybu udělalo vedení

29. dubna 2024

Když dojde ve firmách a organizacích k vážným událostem i s fatálními následky, velmi často se...