Diskuze

Jak řešit škodu, když se vaše auto srazí se silnicí. Povinné ručení nepomůže

Jako každé jaro, i letos připomínají české silnice tankodrom. Když si poškodíte auto ve výmolu, povinné ručení vám nepomůže, přesto vás od placení může uchránit pojistka - vaše havarijní, nebo odpovědnostní pojištění správce komunikace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

nejlepší je mít havarijní pojištení. to by to malo kryt ne? http://www.expresnipojisteni.cz/havarijni-pojisteni

0 0
možnosti
PM

pokud je správa silnic vydána dotacím a tunelům, je lépe jezdit autem Humwee, je na to stavěno a zároveň vás opravdu nikdo nebude vytlačovat ani kamiony, natož vybržďovat

0 0
možnosti
LV

Kdysi jsem v nečekané díře podélně rozlomil litý disk a pojišťovna to raději zaplatila, než by náhradu vymáhala na správci komunikací což byla správa komunikací z Mnichova Hradiště.

0 2
možnosti

nějak se mi to nezdá.

Pojišťovna - Vaše z havarijka ? A že by pojišťovna něco nevymáhala, když má možnosti, to je sci-fi

1 0
možnosti
MN

je zbytecne resit skody zpusobene na vozovce, po 4 letech jsem stejne nic nedostal ikdyz to nebylo oznacene hned za horizontema v zatacce do leva takze to nemohlo byt videt a jeste v noci. Praskl mi disk bouchla guma rozhasil jsem si rizeni. oprava 7tis. prijel policista i technik silnic zapis dira metr na ctyricet cm. a hloubla 17 cm. a stejne se nic nedelo vyfoceno zapsano opraveno nezaplaceno pojistovnou od silnic. jak je nize psano ridic musi mit vuz technicky zpusobyli ale silnice ty jsou v katastrofalnim stavu a  kde udelaj novou tak za mesic ji rozrezou aby tam neco opravili a je to zas o nicem. zaplata je bud niz nebo vys a tim je celistvost narusena a hluk se pak svadi na auta ale ze tam je spatne opravena vozovka tak to nikoho nezajima.

5 2
možnosti
TK

proboha .. a jak jsi to mohl řešit tak dlouho? za tričtvrtě roku platební rozkaz, půl roku na to soud...  Když budeš 4 roky sedět na gauči a čekat, že oni přijdou sami a nabídnou ti modrý z nebe... tak se nedočkáš.

0 1
možnosti
TK

Strašně se mi líbí, že stačí dát ceduli a rázem nikdo za nic neručí. Přijde mi to stejné, jako bych si na auto nalepil ceduli "Bacha, nebrdí mi to!" A každej, kterýho sejmu má smůlu.

Jestliže technický stav vozidla je nevyhovující, či dokonce nebezpečný, provozovatel nesmí s vozidlem na silnici. A nikoho nezajímá, jestli má na opravu peníze.

Proč to u silnic není obdobné? Nevyhovující silnici prostě uzavřít do doby, než bude opravena. Takhle to nikoho netlačí.

4 1
možnosti
MK

A koho by to tlačilo potom? Chodili bychom všichni pěšky.

0 0
možnosti
IP

Výše spoluúčasti u Kooperativy je nemravná, oni mají spoluúčast dokonce i na povinném ručení, kde žádná být nemá. Osobně mám spoluúčast na havarijním 1000 Kč (Česká pojišťovna) a 0 Kč na povinném ručení (Allianz).

1 0
možnosti

spoluúčast na povinném ? To bude nějaká novinka, POV mám od kooperativy a nic takového ve smlouvě ani jinde není.

1 1
možnosti
VF

Vloni nová silnice, letos už kolem kanálů výmoly, při přechodu mostovky výmol na obou stranách kovového pásu. Já nevím, v Německu to taky tak mají, že nová cesta je po roce v havarijním stavu? U zalátaných okresních cest po loňské zimě jenom zírám na obrovské díry po zimě letošní. Umí tady v tom státě někdo něco dělat v odpovídající kvallitě?

7 0
možnosti
JS

umí, ale nedělá, měl by na tom pak jen stadnartní marži a to se u nás nenosí u státních zakázek

1 0
možnosti
VG

Když se vám auto srazí (na silnici či garáži), tak by to chtělo popřemýšlet o jiném pracím prášku nebo teplotě praní;-)

4 0
možnosti
JS

ještě mě napadá jedno slovíčko, které by se taky rýmovalo :-)

0 2
možnosti
RO

Silnice by měly procházet něčím podobným jako je STK pro auta, za vážné technické nedostatky by se uplatňovaly sankce na jejich správce a na výrobce v případě výrobních vad, tedy firmy, které prováděly výstavbu nových úseků nebo větší opravy u starších silnic.

I pro opravené úseky silnice musí být nastavena záruka a přísně vymáháno plnění ze strany dodavatele. Není přece možné, aby se stejný úsek silnice opravoval 1- 2x do roka, nesmyslné výmluvy na povětrnostní vlivy, hustotu provozu, množství kamionů jsou bláboly... ke každé silnici existují relevantní průzkumy vytíženosti, kolik projede osobáků, autobusů, kamionů, kolik je tam ročně nehod atd... stejně tak víme, jaké rozmezí teplot se u nás vyskytuje, že prší, mrzne, taje a víme, které silnice solí atd.

Jen je potřeba s těmito vědomostmi pracovat při výběru technologie s ohledem na životnost v daných podmínkách...

14 0
možnosti
TK

Já myslím, že to funguje dobře. Každý rok se prostě díry zahážou lopatou asfaltu a za rok máme zase jistou zakázku. Kdyby to spravili pořádně, čím by se další roky živili?

3 0
možnosti
KD

Udělat zákony a paragrafy tak, ať ten plátce silniční daně, spotřební daně a nevím jakých ještě daní zahrnutých už v ceně paliva, náhradních dílů, práce v servisu a podobně, platil stále víc a víc. Proč něco opravit, když námi navržený a schválený paragraf či předpis nás chrání? Občan je tu jenom proto, aby co nejvíc přispíval na dobročinné účely těchto vlád a podporoval rodinné rozpočty jejich členů

6 0
možnosti