„Jako Front Desk Manager budete bookovat meetingovky, kooperovat s facilities, submitovat requesty na nové batche, no a občas vás budou kontaktovat supervizoři s případnými office supply issues.“ I takto lze popsat náplň práce recepční, která rezervuje zasedací místnosti, vyřizuje žádosti o vystavení vstupních karet či zapůjčí šéfovi sešívačku, když on tu svou ztratí.
„Používání anglicismů může být i jedním z triků, kterými se zaměstnavatelé (nejen z řad nadnárodních korporací) snaží nalákat co největší množství uchazečů o zaměstnání na zoufale přebraném trhu práce,“ říká lektorka Jiřina Velemanová z jazykové školy James Cook Languages.
KVÍZ: Vyznáte se v názvech profesí v angličtině?
A co vy? Jak dobře se orientujete v anglických názvech pracovních pozic? Otestujte své znalosti v kvízu, který jsme připravili ve spolupráci James Cook Languages, specialistou na firemní jazykové vzdělávání.