Nene, já nemusím, já už ho vidím. Legendární věta z vánoční reklamy na Kofolu si získala srdce malých i dospělých diváků. Věříte, že se vysílá už dvacet let?
Vymyslet reklamní spot, který se vryje do paměti lidí, chce velkou dávku kreativity a důvtipu. Každoročně bývají vyhlašovány ceny kreativity v reklamě Effie Awards.
I letos byli herci a maskoti hodnoceni v tuzemských premiérových reklamách odvysílaných v období září 2022 až srpen 2023, Na vrcholu hereckého žebříčku se letos již popáté umístil Ivan Trojan, zlaté prasátko z reklam Kofoly zase vévodilo žebříčku nejlepších maskotů. Výsledky vychází z pravidelného průzkumu realizovaného agenturou ResSOLUTION Group ve spolupráci se společností Nielsen a Asociací českých reklamních agentur.
KVÍZ: Poznáte výrobek nebo značku podle reklamy? |
Na českých televizních stanicích bylo v daném období k vidění více než 210 unikátních spotů s hercem či herečkou a v reklamách vystoupilo přes 120 osobností. V případě maskotů šlo o zhruba 170 spotů a přes 70 vystupujících postaviček.
Jak jste na tom vy? Připomeneme vám několik starších i novějších reklam. Vzpomenete si, který výrobek či značku propagovaly?