Společnost Victoria’s Secret v roce 2021 oznámila, že se rozhodla výrazně změnit strategii propagace svých výrobků. Začala spolupracovat například s americkou fotbalistkou Megan Rapinoeovou či transgender modelkou Valentinou Sampaiovou.
A byť se kampaně setkaly s pozitivními ohlasy, neprojevily se v prodejích značky, upozornil server CNN. Pro letošní fiskální rok značka počítá s tržbami ve výši 6,2 miliardy dolarů (144,8 miliardy Kč), což je o pět procent méně než v předchozím roce a stejně tak méně než v roce 2020, kdy tržby značky činily 7,5 miliardy dolarů (175,1 miliardy Kč).
V nejnovějších kampaních Victoria’s Secret se objevily modelky, jako je Hailey Bieberová a Emily Ratajkowská. Jak napsal server CNN, tyto ženy by se v roce 2007 přesně hodily na molo k modelkám Heidi Klum či Adrianě Lima. V kampaních se však objevily i plus-size modelky Paloma Elsesserová či Ali Cutlerová.
Konec kulturně irelevantních sexy andílků. Victoria’s Secret mění strategii |
Návrat o několik let zpátky
Kde vidí vrcholní manažeři budoucnost, naznačila nedávná schůzka s investory v New Yorku. Podle serveru CNN výkonný ředitel značky Victoria’s Secret Greg Unis na setkání s investory prohlásil, že i „sexy“ může být inkluzivní. Stejně tak řekl, že být sexy „může oslavovat různorodé zkušenosti našich zákazníků a to je to, na co se zaměřujeme“.
Generální ředitel Martin Waters také údajně připustil, že iniciativy zaměřené na začleňování nebyly pro společnost ziskové a uvedl: „Navzdory nejlepšímu úsilí všech to nestačilo na to, aby to bylo úspěšné.“
Triky na dokonalé tělo podle andílků Victoria’s Secret |
Podle serveru The Business Of Fashion je novým cílem firmy zvýšit ziskovost a v případě ročních tržeb překročit hranici sedmi miliard amerických dolarů. Značka proto plánuje investovat do nových kategorií oblečení, zmodernizovat své stávající prodejny a otevřít 400 nových poboček mimo Spojené státy.