Diskuze
Experti: Rozmach elektromobilů zpomalí ve prospěch úspornějších motorů
Děkujeme za pochopení.
S23t74a25n34i82s54l79a29v 41U45r49u95b80a
Na počátku éry mobilních telefonů by každý kdo telefonoval z mobilu, nedej Bože na ulici, DEBIL !!! Všichni ostatní byli ti normální. Dnes dle tohoto scénáře jsme všichni debilové. Na vynášení soudů nad elektromobilitou bych ještě chvíli počkal.
J32a55r78o84s68l55a35v 92Z57a47h19r30a13d67n50í64č26e10k
Ten kdo píše o tom, že baterie se nezlepšují, tak je na velkém omylu. Před dvaceti roky bylo akorát olovo s těžkou váhou a nízkým dojezdem a dnes je LiFePO4 s třetinovou váhou, vyšší kapacitou a daleko lepší dojezd. Když už chcete psát o baterií, tak si něco zjistěte, než napíšete takovou kravinu, která akorát ukazuje, že tomu kulový rozumíte. Dříve jsem najel do 80 km s olovem a dneska s LiFePO4 není problém najet 300 km. Bohužel výrobci elektromobilu předražují baterie o nesmyslné částky, že je lepší koupit baterie zvlášť a elektromobil bez baterií, což výrobci nedělají a důvod je jasný, chtějí vydělávat, spíše okrádat. V dnešní době existují i lepší baterie s daleko lepší kapacitou, bohužel jsou drahé. Když jsem si spočítal dojezd podle kapacity, najel bych klidně 1000 km. Životnost prvních NiCD baterií je cca 20 let s nájezdem cca 200 000 km.
M79i92r36o22s11l31a48v 67S71t93e24i10n27e58r
Spalovací motory ještě nejsou na konci vývoje. Auto se spotřebou 3 l/100 je reálné, ovšem ne velikosti Q7. V současnosti nejvíce pokročila Honda. Zkrácením pístů, snížením tření v motoru a elektronikou se jí podařilo opravdu podstatně snížit spotřebu. Kdo však potřebuje ke svému pohybu 200 koní, toho spotřeba nezajímá.
P95a80v56e38l 38O16d68r97a89z95i42l
Spalovací motory jistě na konci vývoje nejsou, fyziku však neodrbete. Spotřeba zajímá třeba Svaz evropských socialistických republik.
J42a81r54d25a 24S75o28k31o23l
Jak někdo může napsat takovou hloupost! "nejčistší a nejekologičtější" To se budou plácat z hlíny a energii získávat z luftu?
V20l54a57d45i10m83í41r 77F56i29b59i34g16e85r
Jediné co elektromobily brzdí je neexistující akumulátor s dlouhou životností. Až bude vyvinut akumulátor o velikosti dnes běžné nádrže s kapacitou na alespoň 500km s nízkým samovybíjením a dlouhou životností pak elektromobily ovládnou zemi. V současnosti je to jen drahá hračka pro největší nadšence.
M93i35c87h93a20l 93Š46e25v67č21í37k
Takový akumulátor vyvinou těžko, dávno naráží na hranice fyzikálních zákonů. Za desítky let se zlepšili jen minimálně. Těžko ještě někdo zdesetinásobí jejich kapacitu. Vzhledem k tomu, jak jsou taková auta neekologická, tak je to slepá ulička vývoje.
D89a48v98i85d 51R40y73c81h70e12t80s91k15ý
Dokud nejsou použitelné baterie, je elektromobil jenom vlhký sen zelených mozků. Bohužel se mu dostávalo víc pozornosti než je zdrávo, městské části tunelovaly rozpočty nákupem Peugeotů iOn atd....
L84e66o21š 49N23a58v85r36á94t59i88l
ja bych to videl spis jako komplot ropne lobby a vyrobcu aut..a blbec ridic calenzibitte
J36o80s17e36f 76B94r85o45ž18k75a
Elektromobil bude mít význam tehdy, až budou akumulátory normalizované a vzájemně u aut zaměnitelné. Na trasách budou existovat výměnné stanice, kde zastavíte a za poplatek vám v krátké době akumulátor vymění za nabitý. Na střeše nouzový solární panel o 2 m2, který stejně nedá víc než 250W. Elektro auto bude komplikovaný drahý celek. Vemte jenom osvětlení, nedovedu si představit jízdu v dešti, kdy stěračový motor má příkon 100W, větrání, případně klimu. Informační panel se spotřebou 120W. Dnes, kdy auta jsou vybavena alternátory s výkonem 150A, aby uživily příslušenství vozu, tak se budou muset tyto auta řady věcí vzdát.
L92u91k78á70š 76V29a59ň34u24r91a
Dnes již existuje několik malých elektromobilů, večer se připojí do zásuvky, přes den se jezdí po městě. A pokud by se takové auto doplnilo malým motorkem s alternátorem a nebo plynovou turbínou s alternátorem, tak by to bylo perfektní.
M54i94c88h35a36l 34P74a54v62l50á97t
Skoda Fabia uz se s litrovym motorem vyrabela. Slo o nepouzitelnou variantu Junior v dobach Fabie I.
L93u88k19á58š 69V32a47ň14u75r25a
Věřím, že kdyby Škodovka nebo TCPA začaly vyrábět malá elektroauta s dojezdem 130km za rozumnou cenu, tak jim lidi utrhnou ruce. Jako městské vozítko by to bylo super. Kamarádka měla elektrický Favorit, který koupila od české pošty. Byly v něm 4 akumulátory na 24V a plně to stačilo na cca 160km. Cena těch akumulátorů byla tak do 30tis.Kč. Byly to klasické olověné akumulátory. Dva v motorovém prostoru a dva vzadu.
R44a82d38e90k 74N41e78u45m39a36n11n
Kdyby lidi za něco trhali ruce, tak se to už vyrábí - dávno
T67o44m41á90š 81J98u51r29e40č82k67a
Jak může brzdit něco co se ani nerozjelo. Elektromobil je ekologickej jak pálení pneumatik. Dle mého to nemá žádnou budoucnost, hybrid ještě OK ten si vyrobí energii sám, ale elektromobil?
P77a98v13e69l 21O16d96r22a29z48i75l
Jak si hybrid vyrábí energii sám? Z čeho?
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu
Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...
Plán na města bez zavíraček naráží. Místní ani policie nechtějí žít nonstop
Rostoucí náklady, obavy o bezpečnost a stížnosti na hluk dusí po setmění ekonomiky od Londýna po...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!