Diskuze
Omlouvám se za všechny nehody, kál se šéf Toyoty v americkém Kongresu
Děkujeme za pochopení.
hurkadavid
ach jo
Pro vsechny znalce..... Automat ma pozici D a N. D je drive a jede to dopredu. N je neutral a je vedle toho D. Prehodit z D na N jde i bez brzdy a bez spojky (zadna ani neni. Takze kdyz jedes na D a klepnes paku do Neutralu, je neutral... Jde to dokonce rychleji a lepe nez na manualu. Nic se nemacka. Prosim tedy odborniky, at si to zkusi nez zacnou rozebirat nevyhody automaticke prevodovky. P.S. Zadne nejsou
pronásledován za pravdu
Re: ach jo
Dyť to říkám, měli svolat řidiče a ne auta
KPLH
Toyota - spokojenost
Jen poznámka na podporu Toyoty. Vlastním Toyotu s automatizovanou převodovkou 7 let, maximální spokojenost, (pozn. neutrál lze zařadit i vyřadit během jízdy), profesionální a přátelský přístup u našeho prodejce (servisu). Před 2 lety jsme koupili druhou Toyotu se stejnou převodovkou a určitě bychom neměnili. Nic není zcela dokonalé a svolávací akce mají i jiné značky. Toyotu mají 4 další lidé z mého okolí a pohoda :)
hurkadavid
Re: Toyota - spokojenost
Máš perfektní auto. Tak dobré, že si ho vloni koupilo nejvíce lidí na světě (i nejvíce američanů. A v lednu to začalo někomu vadit.
pečlivý čtenář
Samostatně zrychlující auto
s automatem je prekérka. Každý, kdo má automat, moc dobře ví, že začátečníkova levá noha vždy tlačí do odpočívací podložky. Když ne, pak v krizové situaci zcela intuitivně vyřazuje levou nohou spojku a pravou mačká brzdu. Výsledkem jsou vzorové hodiny i na velmi přilnavých površích.
No a pokud pedál japonských mistrů simuloval "pravou" nohu američana a američanova pravá noha mačkala intenzivně brzdu, pak je počet mrtvých ještě obdivuhodně malý.
Toyota je hold typická asiatská firma, z vysoka kašle na podřadné bílé opice, s odůvodněním, že to jsou takoví tupci, že ani neumí řídit auto (a nevěří tedy stížnostem zákazníků).
Hlavně, že ve zfalšovaných statistikách spolehlivosti obsazují první místa... Raději, ať se mi Evropské auto vysype 2x častěji, jen když budu vědět, že v případě náznaků problémů to čeknou a nehodí na to bobek.
Jakub76
Re: Samostatně zrychlující auto
"jen když budu vědět, že v případě náznaků problémů to čeknou a nehodí na to bobek" - tak nevím jestli naivita či ironie
Operátor
Jak u blbejch
Toyota svolává X milionů aut kvůli tomu, že auto začne sdao zrychlovat a údajně se kvůli tomu zabilo 34 lidí. Nechci hodnotit inteligenci těch lidí, ale první co by mě asi napadlo, když auto začne samo do sebe zrychlovat, je zastavit to. A do nejbližšího stromu to určitě nebude, když to auto má funkční brzdy. Dále svolávaj kvůli posilovači řízení zase X auto kvůli tomu, že si asi 80 majitelů stěžovalo na problémy. U priusů to samý. Zlatý média, ještě že je máme a umí objektivně informovat. Hold každá firma má svý zájmy a ví kde má přitlačit.
Tom_Brno
Re: Jak u blbejch
Ahoj,
měl jsi někdy auto s automatickou převodovkou (tj. bez spojky) ?
freak3
...
Určitě by nebylo marné udělat teda nějakou statistiku, kolik lidí na počet prodaných vozů na americkém trhu, zemřelo v důsledku technické závady vozu - pěkně podle značky. Řekl bych, že by to číslo u Toyoty, nebylo vedle těch hausnumer amerických značek nejspíš ani vidět.
Opčan CZech
Toyota
Jen doplním, že problém se týká především aut s automatem - tam je zaseklý plyn vážný problém. Těch máme v čechách minimum, takže - Toyota-No problem
Kai-ten
Re: Toyota
Zkoušel jsem to. Za jízdy, při sešlápnutém plynu, lze lehce přeřadit na neutrál. Za jízdy, při sešlápnutém plynu, lze auto ubrzdit až do zastavení (jen se trochu cuká, než chcípne). Automat, Toyota.
jmen0.prijmeni
hmm
Ať už američani táhnou s tím pomlouváním Toyoty do háje. Každá automobilka má problémy, žádný model není bez chyby. Většinou se to vyřeší výměnou problematických dílů v servisu při pravidelné prohlídce, že zákazník o ničem neví. Proč tuto špínu vytahují jen u Toyoty? Mám už třetí Toyotu, ze všech stran poslouchám blbé kecy ovcí, co se nechají zmanipulovat medii, o tom, jak můžu jezdit tak nebezpečným autem. Toyota pořád patří mezy ty bezpečnější a svého současného vozu se nezbavím jen kvůli tomu, že se američani snaží zvýšit prodeje jejich aut. A idkyby, tak americké bych si určitě nekoupil.
Mablung
Re: hmm
Je to samozrejme kampan na snizeni prodeje Toyoty v USA, nicmene nabehli si sami. Co vim, tak uz par podobnych pripadu skoncilo pred soudem a byly za to mastne odskodneni. Tj. nemusi to byt jen americka vlada kdo si ohriva polivcicku, ale i pravnici bojujici o co nejvetsi odskodneni a i novinari, nebot podobne zpravy zvysuji prodej. A konecne, daji se na tom trhnout i politické body jednotlivými politiky, nacionalismus je internacionální :-)
LennyD
Vzpoura toyot!
To se takhle toyoty domluvily, že už je nebaví jen tak jezdit všude, kam se pánečkům zachce. Takže daly motory dohromady, a začaly zabíjet. A za nějaký ten milion let budou na Zemi jen a pouze toyoty (nebo možná toyoti, aby to bylo česky správně). Vždyť silnější vítězí ...
SvatyAntonin
Toyoty
Nic není nemožné o lé toyota! Takže reklamní slogan se potvrdil. I když za tím humbukem bude snaha o zlepšení prodejnosti vozů amerických automobilek
Zelení navrhují soupis majetku a daň z bohatství. Vtip, reagují ekonomové
Strana zelených přišla před volbami do Evropského parlamentu s návrhem, jak alespoň částečně...
Solidarita se nekoná. Německo od léta zvýší přirážku za tranzit plynu
Kontroverzní přirážka za tranzit plynu z Německa se od července zvýší. Poplatek prodražující...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Zájem o penzijní DIP je menší, než se čekalo. Mají jej jen desítky tisíc lidí
O zajištění na důchod prostřednictvím investic se státní podporou Češi zatím velký zájem...
Vlakem 200 km/h na českých kolejích. Jak to cestující pocítí v jízdních řádech
Premium Na začátku měsíce oznámilo ministerstvo dopravy, že na čtyřech úsecích tratí prověřuje možnost...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Polsko zvažuje zkrácení pracovního týdne na 35 hodin, nebo volné pátky
Polské ministerstvo práce a sociálních věcí analyzuje dva návrhy na zkrácení pracovního týdne,...
Lázně Teplice. Blahodárné zjevení 50 minut od Prahy
Advertorial Za kopci Českého středohoří čeká pro mnohé překvapení. Teplice. První úžas přichází se zjištěním,...
Umělá inteligence šetří čas, zdroje i peníze. I v energetice, říkají odborníci
Umělá inteligence už ovlivňuje i fungování energetického průmyslu. A to i v Česku. Čím dál více...
Test cyklistických přileb: Při nárazu chrání i ty levné. Rozdíly jsou jinde
Premium Povinnost nosit cyklistickou helmu platí v Česku pouze do 18 let. Podle statistik ji ale polovina...
Ryba jménem Wanda. Startup vytvořil hybridní maso tuňáka, rozdíl pozná málokdo
Izraelský startup Wanda Fish, který se zabývá pěstováním mořských plodů, vyvinul hybridní maso...