Diskuze
Volkswagen musí v Brazílii prověřit motor u 400 tisíc aut, rozhodl soud
Děkujeme za pochopení.
P66e21t98r 89G21a66z76d20a
rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.
P93e44t88r 33S52e93k15a54n75i75n66a
ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern?
je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...
downsizing je cesta do pekel...
C91y86r86i82l 47P73a24v29e40l93k38a
Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.
P27e46t57r 92C12h51v94á24t55a49l
No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...
J50i37ř27í 74H86l12i17s67n97i22k45o32v32s28k78ý
Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.
J26i51ř74í 58H91l63i58s61n30i27k51o59v69s18k60ý
Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.
M33i12l79a56n 37Š32v61a57g44r36o57v75s44k62ý
Ale, ale, to je mi pěkné...
V83l11a15d76a 29S28i27m20o49n67i40k
Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací
Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...