- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
To bylo nezaslepenym jasne od zacatku. Vypestovat biopalivo nekde misto lesa opravdu neni zadna ekologie.
Syntetická paliva nejsou jen biopaliva. Jsou to taky paliva vytvořená ze vzdušného uhlíku. Cenově je to ovšem absolutní nesmysl.
Ale jo. Ti géniové jsou přesvědčeni, že budeme mezikontinentálně létat na baterky.
A tak to dopadne se všemi šílenými nápady zelené loby. Nedá se tvrdit, že to v budoucnu nebude možné, ale každý výzkum a vývoj potřebuje svůj čas. Spalovací motory se vyvíjely skoro 100 let k dokonalosti a naši revolucionáři by to chtěli změnit za 20 let.
Tak hodně štěstí.
Porovnat náklady na elauto od výroby až po likvidaci a srovnat s tím samým klasickým autem, Nikdo to zatím neudělal, možná by se elauto odhalilo. A započíst taky náklady na pohonná media.
Jediná správná volba, je se vykašlat na celý green deal a Pařížskou dohodu a do těchto věcí vůbec zbytečně nevrtat. Stejně jenom jde o to aby se ve jménu těchto nesmyslů ničily svobody člověka a pumpovaly se z něj prachy pro úředníky, kteří mimo přerozdělování peněz neumí zhola nic a ještě k tomu si ani neváží lidské práce, které házejí klacky pod nohy.
Tím posledním odstavcem se mělo začít. Vše ostatní zbytečné.
Greendeal jsou jen daně, nic víc.
Institut pro politická studia, jen žasnu kde jsou dnes ti nej odborníci.
Klidně bych jezdil vlakem, pokud by vlak nestál 3x až 4x více než letadlo.
Tak pokud to jsou 2 % emisí, tak není důvod je řešit. Řešme nejdřív zbylých 98 %. Tedy z drtivé většiny výrobu elektřiny z uhlí.
A přírodní požáry a erupce sopek.
Zatímco eletromobilita a obnovitelné zdroje nikdy žádný greenwashing a zbožné přání nebyly. Já obdivuju tyhle experty. Oni s velkou slávou vyrobí závěr, jaký vám dá do kupy gymnazista a vydělají si na živobytí.