Na aerolinky si na Twitteru stěžoval jeden z cestujících, Pravin Tonsekar, který ke svému příspěvku připojil i fotografie štěnic na sedadlech v letadle.
„Všechna naše místa v Business Class byla zamořena štěnicemi,“ napsal Tonsekar. Cestovní třída Business Class (obchodní třída) by přitom měla nabízet lepší servis než nejnižší turistická třída (Economy Class).
Letecký dopravce Air India reagoval na Tonsekarův příspěvek omluvou a přislíbil v tomto ohledu nápravu. Tu ale rozzlobený cestující odmítl s tím, že na podobné kroky už je pozdě. Kvůli štěnicím v obchodní třídě musela prý jeho žena s dětmi „přetrpět polovinu cesty v turistické třídě s rozbitými stolečky a nefunkční televizí“. Let ze Spojených států do Indie trvá přibližně 17 hodin.
Dva dny poté další z pasažérů na Twitteru napsal, že po letu do Bombaje se společností Air India mají jeho tři děti a manželka kousance od štěnic po celém těle. „Za tohle jsme zaplatili deset tisíc dolarů?“ zeptal se leteckého dopravce.
Aerolinky i na tento příspěvek zareagovaly a přislíbily vyšetření celé záležitosti. Podle serveru Fox News stáhly po stížnostech zmiňovaná letadla z provozu, kvůli dezinfekci kouřem.
Deník The Independent uvedl, že se Indie v současnosti pokouší svou státní leteckou společnost Air India prodat. Od března letošního roku se navzdory prodlouženému finálnímu termínu neobjevil žádný případný zájemce. Aerolinky mají totiž dluhy ve výši šest miliard britských liber (přes 170 miliard korun).