„Cílem není nahradit všechny hliníkové kapsle papírem, ale dát spotřebiteli větší výběr. Je to alternativa k udržitelným možnostem,“ řekl generální ředitel společnosti Nespresso Guillaume Le Cunff. Ne všichni zákazníci si podle něj byli vědomi toho, že hliníkové kapsle jsou recyklovatelné.
Pohodlnější by pro ně mohly být kapsle stlačitelné z papírové buničiny. „Papírové kapsle můžete kompostovat nebo ty hliníkové recyklovat. Necháme zákazníka, aby si vybral,“ dodal Le Cunff.
Nestlé se ocitá pod palbou kritiky. Jeho výrobky nejsou dostatečně zdravé |
Nespresso je jednou z největších značek Nestlé a také jednou z nejziskovějších. Loni podnik vykázal tržby 6,4 miliardy švýcarských franků (bezmála 159 miliard Kč). Po prudkém nárůstu prodeje za koronavirové pandemie však značka Nespresso zaznamenala zpomalení růstu.
Le Cunff doufá, že papírové kapse přitáhnou nové spotřebitele a zároveň znovu nalákají bývalé zákazníky.
„Tuto kapsli si koupí lidé, kteří nikdy předtím neuvažovali o Nespressu, a vrátit se k nám mohou ti, kteří od nás odešli,“ uzavřel šéf Nespressa.