Diskuze
Americké automobilky žádají o další pomoc, chtějí 22 miliard dolarů
Děkujeme za pochopení.
coinfo
vdyt je to jedno
kdyz padnou treba general motors uvolni svuj prostor na trhu a ten prostor zaplni treba evropske automobilky ktery tam budou vic vyvazet tim zamestnaj vic lidi v evrope vzdyt je to uplne jedno.
Valkoholic
Re: vdyt je to jedno
Na to zapomen, us automobilky to tu maji pod palcem a nikoho jineho tu mezi sebe nepusti. A kdyz tak, tak musi splnovat jejich pozadavky, hlavne co se tyce spotreby nesmi zadne evropske nebo jine auto zrat men nez ty jejich uchlemstanci. Nedej Buh je dokonce v necem predcit! Vim o cem mluvim, mel sem Mitsubishi Fuso, udajne "nejekonomictejsi "truck tohoto typu tu a chlastalo bratru vic nez dvakrat tolik co v Evrope! Nebo Toyota Tundra. Donedavna nesmela vyrabet (a nikdo jiny krom amiku) "full size pick-up'y, protoze by to byla pro GM a jine konkurence proti tem jejich pleckam, nedavno to povolili, ale s podminkou, ze to bude chlastat vic nez ty jejich oslopi. To co tu nazyvaji ekonomicke auta by nikdo v evrope pro jejich spotrebu nekoupil.
Ale mas pravdu, nechal bych ty automobilky radsi skapat, at se trh trochu obmeni. A ne do nich cpat penize nas, danovych poplatniku!
bufik
danovy poplatnici
Je dobre, ze je amici zachrani. Zachranu zaplati americti danovy poplatnici, kteri jsou mi ukradeni, na druhou stranu krach automobilek by mohl zpusobit problem celemu svetu (vysoka nezamestnanost v USA, dalsi propad poptakvy s vlivem na exportne zavisle zeme, atd.) A zatim nic nenasvedcuje tomu, ze by US nechteli investori na dluhy pujcovat.
Podtrzeno secteno, je fair, kdyz to zacalo v USA, ze si to USA taky zaplati. Jakekoliv uvahy, ze by je (automobilky) bylo lepsi nechat padnout, jsou dobre pouze pro USA, ostatni zeme by to mohly odnest daleko vice. Je cas myslet na ceske zajmy.
zachy_26
hehe
tomu se rika,bejt drzej.
dej mi,dej mi....ikdyz vim ze to dopadne stejne jako kdybych nic nedostal,akorat o pul roku pozdějc
já bych je hnal
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací
Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...