Diskuze
Podívejte se: Dráhy se převléknou, objednají vlaky za rekordních 16 miliard
Děkujeme za pochopení.
PepaK
Re: To
A myslíš, že třeba takový Jančura by to kupoval ze svého? Probuď se...
Radek101
A k čemu to vlastně je dobré?
16 miliard vyhozených z okna. Jen úplnej dement si může myslet, že to přiláká zpět do vagónů lidi. Na regionálních linkách se už 2 lidem vyplatí vzít osobák, než se drncat smradlavým špinavým vagonem lokálky. K tomu se ještě musí přičíst nějaká MHD a už je to o ničem.
109e
Re: A k čemu to vlastně je dobré?
2 lidem. Zahoďte kalkulačku. Tedy pokud nejezdíte na kanystru s benzínem.
Placirka
To se nám to rozhazuje
on to někdo zaplatí.Vidět nádraží v Plzni tak by jste se zblili,špína a hnus .K tomu zasviněný vagony a tři-čtvrtě hodinové zpoždění.To je kultura cestování v této velkohubé a zlodějské republice která nemá zájem nejvyšší představitele CD potrestat.
Radek101
Re: Teď ještě tu pohádku
Jenže ta má aspoň hezký konec.... Tady je zas zaděláno na malou/velkou domu.
majorBorovicka
pro začátek
by stačilo jednou za čas umýt okna a v zimě topit alespoň v EuroCity 1. třídě Nedávno jsem jel Pernerem do Prahy, a můžu říct spolu s klasikem - děkujeme, odjeďte
franzzie
Kecy
Jak jde vidět, ČD se opravdu zmodernizovaly a začaly dělat to, co dělá už déle např. Lidový dům, tj. posílat své pohůnky i do Internetových diskuzí. Jenže není o čem - ano, zpoždění mají i vlaky na západě, ale velmi málo a v řádu minut. Jezdím např. hodně vlakem v Německu (na FnM a dál, především), jde o vlaky, které jedou třeba z Vídně a zpoždění naberou pár minut v té největší špičce. A to velmi zřídka. Naproti vlak ČD jedoucí po koridoru "já nevím za kolik miliard", trasu 2-krát kratší, s minimem zástavek, je zpožděný mnohem častěji a více. Jak je to možné? O rychlosti se ani nebavím:-) A trasa z Ostravy do Brna se snad nezmění nikdy. Kvalita vozů porovnávat nejde, kdo netvrdí, že ČD nabízí oproti západním sousedům hnus, lže. Cenová politika a systém slev je u DB taky úplně někde jinde. Upřímně, nikde ve vyspělé zemi jsem neviděl železnici, resp. služby na ní poskytované, v horším stavu. A co se managementu drah týče, novináři z podivného důvodu odvádějí špatnou práci.Ach jo:-(
109e
Re: Kecy
Je třeba srovnávat srovnatelné. Pokud se staví koridorová trať, na několika místej jde provoz po jedné koleji. To s sebou nese zpoždění, která se roznesou i na další tratě. Srovnávat úroveň naší železnice se západními je nesmysl. Je to pouze o penězích a dopravní politice státu. Ani jedno tady není.
Homer _ 11
Re: ČD mi svojí cenovou politikou jasně daly najevo,
že je obtěžuji.
Proto to již cca 3 roky nedělám.
Předtím jsem PHA-BRNO jezdil docela rád. Pokud to bylo vlakem který vypravila nějaká civilizovaná země jako Německo nebo Rakousko. Klimatizace fungovala a zásuvka 230V taktéž.
Honza25
Ja jsem jel po dlouhe dobe vlakem
Trasa Praha - Bratislava. 1. trida mi prijde slusny standart a na to cestovani bych si rychle zvykl.
sirkeci
Stále 8 míst v kupé
Ty dobytčáky s osmi místy k sezení na cca 3m2, to je opravdu raritka. Jízda v nich není ani tak utprním kvůli koženkám, ale hlavně kvůli těm osmi místům. I v balkánských vlacích ze 70.-80.let jsou běžná šestimístná kupéčka, kde cestující může i v přecpaném vlaku sedět jako člověk, aniž by mu hlava spícího spolucestujícího neustále padala na rameno.
sirkeci
Re: Stále 8 míst v kupé
kromě toho taky určitě leckdo máte zkušenosti se sezením uprostřed narvané čtyřsedačky, když máte boční opěrku hlavy přímo za hlavou, taky žůžo
aldik7
Re: Kdepak na to "kosí bratři" vezmou?
četl si článek? nebo pustil sis aspon video? asi ne, jinak by ses tak blbě neptal
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací
Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...