- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A myslíš, že třeba takový Jančura by to kupoval ze svého? Probuď se...
16 miliard vyhozených z okna. Jen úplnej dement si může myslet, že to přiláká zpět do vagónů lidi. Na regionálních linkách se už 2 lidem vyplatí vzít osobák, než se drncat smradlavým špinavým vagonem lokálky. K tomu se ještě musí přičíst nějaká MHD a už je to o ničem.
2 lidem. Zahoďte kalkulačku. Tedy pokud nejezdíte na kanystru s benzínem.
on to někdo zaplatí.Vidět nádraží v Plzni tak by jste se zblili,špína a hnus .K tomu zasviněný vagony a tři-čtvrtě hodinové zpoždění.To je kultura cestování v této velkohubé a zlodějské republice která nemá zájem nejvyšší představitele CD potrestat.
Jenže ta má aspoň hezký konec.... Tady je zas zaděláno na malou/velkou domu.
by stačilo jednou za čas umýt okna a v zimě topit alespoň v EuroCity 1. třídě Nedávno jsem jel Pernerem do Prahy, a můžu říct spolu s klasikem - děkujeme, odjeďte
Jak jde vidět, ČD se opravdu zmodernizovaly a začaly dělat to, co dělá už déle např. Lidový dům, tj. posílat své pohůnky i do Internetových diskuzí. Jenže není o čem - ano, zpoždění mají i vlaky na západě, ale velmi málo a v řádu minut. Jezdím např. hodně vlakem v Německu (na FnM a dál, především), jde o vlaky, které jedou třeba z Vídně a zpoždění naberou pár minut v té největší špičce. A to velmi zřídka. Naproti vlak ČD jedoucí po koridoru "já nevím za kolik miliard", trasu 2-krát kratší, s minimem zástavek, je zpožděný mnohem častěji a více. Jak je to možné? O rychlosti se ani nebavím:-) A trasa z Ostravy do Brna se snad nezmění nikdy. Kvalita vozů porovnávat nejde, kdo netvrdí, že ČD nabízí oproti západním sousedům hnus, lže. Cenová politika a systém slev je u DB taky úplně někde jinde. Upřímně, nikde ve vyspělé zemi jsem neviděl železnici, resp. služby na ní poskytované, v horším stavu. A co se managementu drah týče, novináři z podivného důvodu odvádějí špatnou práci.Ach jo:-(
Je třeba srovnávat srovnatelné. Pokud se staví koridorová trať, na několika místej jde provoz po jedné koleji. To s sebou nese zpoždění, která se roznesou i na další tratě. Srovnávat úroveň naší železnice se západními je nesmysl. Je to pouze o penězích a dopravní politice státu. Ani jedno tady není.
že je obtěžuji.
Proto to již cca 3 roky nedělám.
Předtím jsem PHA-BRNO jezdil docela rád. Pokud to bylo vlakem který vypravila nějaká civilizovaná země jako Německo nebo Rakousko. Klimatizace fungovala a zásuvka 230V taktéž.
Trasa Praha - Bratislava. 1. trida mi prijde slusny standart a na to cestovani bych si rychle zvykl.
Ty dobytčáky s osmi místy k sezení na cca 3m2, to je opravdu raritka. Jízda v nich není ani tak utprním kvůli koženkám, ale hlavně kvůli těm osmi místům. I v balkánských vlacích ze 70.-80.let jsou běžná šestimístná kupéčka, kde cestující může i v přecpaném vlaku sedět jako člověk, aniž by mu hlava spícího spolucestujícího neustále padala na rameno.
kromě toho taky určitě leckdo máte zkušenosti se sezením uprostřed narvané čtyřsedačky, když máte boční opěrku hlavy přímo za hlavou, taky žůžo
četl si článek? nebo pustil sis aspon video? asi ne, jinak by ses tak blbě neptal