Diskuze

Podívejte se: Dráhy se převléknou, objednají vlaky za rekordních 16 miliard

Stovky rychlíkových vagonů s interiérem ze 70. a 80. let se konečně dočkají rekonstrukce. Cestující tak už nebudou trávit hodiny na špinavých koženkových sedačkách, netěsnícími okny přestane sněžit do kupé a dveře vagonu nepůjde otevřít za jízdy. Rekonstrukce vagonů je jednou z plánovaných investic, které České dráhy letos hodlají objednat za rekordních 16 miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

tojsouveci

17. 3. 2010 11:28
To

To se nám to nakupuje, když nám to jiní platí....:-)

0 0
možnosti
JK

PepaK

18. 3. 2010 12:47
Re: To

A myslíš, že třeba takový Jančura by to kupoval ze svého? Probuď se...

0 0
možnosti
R

Radek101

17. 3. 2010 8:14
A k čemu to vlastně je dobré?

16 miliard vyhozených z okna. Jen úplnej dement si může myslet, že to přiláká zpět do vagónů lidi. Na regionálních linkách se už 2 lidem vyplatí vzít osobák, než se drncat smradlavým špinavým vagonem lokálky. K tomu se ještě musí přičíst nějaká MHD a už je to o ničem.

0 0
možnosti
1

109e

17. 3. 2010 8:27
Re: A k čemu to vlastně je dobré?

2 lidem;-D. Zahoďte kalkulačku. Tedy pokud nejezdíte na kanystru s benzínem.

0 0
možnosti
P

Placirka

17. 3. 2010 8:00
To se nám to rozhazuje

on to někdo zaplatí.Vidět nádraží v Plzni tak by jste se zblili,špína a hnus .K tomu zasviněný vagony a tři-čtvrtě hodinové zpoždění.To je kultura cestování v této velkohubé a zlodějské republice která nemá zájem nejvyšší představitele CD potrestat.Rv

0 0
možnosti
LC

fBcH

17. 3. 2010 6:11
Teď ještě tu pohádku

o Šípkové Růžence, prosím. Moc prosím.

0 0
možnosti
R

Radek101

17. 3. 2010 8:09
Re: Teď ještě tu pohádku

Jenže ta má aspoň hezký konec.... Tady je zas zaděláno na malou/velkou domu.

0 0
možnosti
JB

majorBorovicka

17. 3. 2010 1:32
pro začátek

by stačilo jednou za čas umýt okna a v zimě topit alespoň v EuroCity 1. třídě! Nedávno jsem jel Pernerem do Prahy, a můžu říct spolu s klasikem - děkujeme, odjeďte !Rv

0 0
možnosti
FN

franzzie

17. 3. 2010 1:19
Kecy

Jak jde vidět, ČD se opravdu zmodernizovaly a začaly dělat to, co dělá už déle např. Lidový dům, tj. posílat své pohůnky i do Internetových diskuzí. Jenže není o čem - ano, zpoždění mají i vlaky na západě, ale velmi málo a v řádu minut. Jezdím např. hodně vlakem v Německu (na FnM a dál, především), jde o vlaky, které jedou třeba z Vídně a zpoždění naberou pár minut v té největší špičce. A to velmi zřídka. Naproti vlak ČD jedoucí po koridoru "já nevím za kolik miliard", trasu 2-krát kratší, s minimem zástavek, je zpožděný mnohem častěji a více. Jak je to možné? O rychlosti se ani nebavím:-) A trasa z Ostravy do Brna se snad nezmění nikdy. Kvalita vozů porovnávat nejde, kdo netvrdí, že ČD nabízí oproti západním sousedům hnus, lže. Cenová politika a systém slev je u DB taky úplně někde jinde. Upřímně, nikde ve vyspělé zemi jsem neviděl železnici, resp. služby na ní poskytované, v horším stavu. A co se managementu drah týče, novináři z podivného důvodu odvádějí špatnou práci.Ach jo:-(

0 0
možnosti
1

109e

17. 3. 2010 2:35
Re: Kecy

Je třeba srovnávat srovnatelné. Pokud se staví koridorová trať, na několika místej jde provoz po jedné koleji. To s sebou nese zpoždění, která se roznesou i na další tratě. Srovnávat úroveň naší železnice se západními je nesmysl. Je to pouze o penězích a dopravní politice státu. Ani jedno tady není.

0 0
možnosti
H_1

Homer _ 11

17. 3. 2010 0:26
ČD mi svojí cenovou politikou jasně daly najevo,

0 0
možnosti
H_1

Homer _ 11

17. 3. 2010 0:27
Re: ČD mi svojí cenovou politikou jasně daly najevo,

že je obtěžuji.

Proto to již cca 3 roky nedělám.

Předtím jsem PHA-BRNO jezdil docela rád. Pokud to bylo vlakem který vypravila nějaká civilizovaná země jako Německo nebo Rakousko. Klimatizace fungovala a zásuvka 230V taktéž.

0 0
možnosti
H

Honza25

16. 3. 2010 23:01
Ja jsem jel po dlouhe dobe vlakem

Trasa Praha - Bratislava. 1. trida mi prijde slusny standart a na to cestovani bych si rychle zvykl.

0 0
možnosti
TL

sirkeci

16. 3. 2010 23:00
Stále 8 míst v kupé

Ty dobytčáky s osmi místy k sezení na cca 3m2, to je opravdu raritka. Jízda v nich není ani tak utprním kvůli koženkám, ale hlavně kvůli těm osmi místům. I v balkánských vlacích ze 70.-80.let jsou běžná šestimístná kupéčka, kde cestující může i v přecpaném vlaku sedět jako člověk, aniž by mu hlava spícího spolucestujícího neustále padala na rameno. :-/

0 0
možnosti
TL

sirkeci

16. 3. 2010 23:03
Re: Stále 8 míst v kupé

kromě toho taky určitě leckdo máte zkušenosti se sezením uprostřed narvané čtyřsedačky, když máte boční opěrku hlavy přímo za hlavou, taky žůžo R^;-D

0 0
možnosti
XX

podhurka

16. 3. 2010 21:59
Kdepak na to "kosí bratři" vezmou?

:-)

0 0
možnosti
A

aldik7

16. 3. 2010 22:01
Re: Kdepak na to "kosí bratři" vezmou?

četl si článek? nebo pustil sis aspon video? asi ne, jinak by ses tak blbě neptal:-P

0 0
možnosti