„Již druhý den nefunguje internetové bankovnictví včetně přístupu na pobočkách ING Bank,“ upozornil v pátek ráno iDNES.cz klient banky s tím, že se nedozvěděl termín odstranění problémů.
Mluvčí ING Bank Pavel Heřmanský problémy připustil a banka se klientům omluvila s tím, že problémy budou vyřešeny v řádu hodin.
Podařilo se to odpoledne. Internetové bankovnictví je podle mluvčího Pavla Heřmanského opět všem zákazníkům plně k dispozici.
„Aktualizace našich databází způsobila, že část našich klientů se nebyla schopna přihlásit do platformy našeho internetového bankovnictví. Problém s přístupem do internetového bankovnictví mělo přes 20 procent našich klientů,“ řekl mluvčí.
Toto množství odpovídá zhruba 80 tisícům klientů, kteří se nemohli dva dny přihlásit k účtu.
ING Bank patří mezi tradiční tuzemské banky. Podle dat z loňska obsluhovala přes 423 tisíc klientů, což je zhruba 120 tisíc více než má UniCredit Bank. Tři největší banky na trhu – Česká spořitelna, ČSOB a Komerční banka, počítají své klienty v milionech.