Diskuze

Dráhy vytasí na konkurenci reklamu, pochlubí se stevardkami či colou

České dráhy spustí příští týden další reklamní kampaň. Na internetu, billboardech či v novinách se budou snažit lidi přimět k tomu, aby cestovali s "vylepšenou" státní firmou. Lákadlem budou například stevardky, nápoje zdarma či levnější jízdenky, tedy věci, které nabízí i soukromý RegioJet. Dráhy ale odmítají, že by načasování kampaně souviselo s rozjetím konkurence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ČT

Tydyn

2. 10. 2011 12:12
RE:

Tak na tekoucí vodu jsem nenarazil už pěkně dlouho, aspoň teda tam, kde jezdím. Pošmrdlat celý vagón jednou namočenou hadrou, to asi na čistotě taky nepřidá.

1 0
možnosti
;

;-)

2. 10. 2011 10:11
dvecet let byly změny zcela nemožné

a najednou jde ze dne na den uklidit vlaky, koupit nové, zavést čistý a slušný personál, zlevnit jízdné......

......snad to přesvědčí i ty největší zatvrzelce, že tržní soutěž je prostě efektivnější prostředí než centrální plánování a dotace.

1 0
možnosti
AD

xixina

2. 10. 2011 22:28
Re: dvecet let byly změny zcela nemožné

Jaký personál? ;-D

0 0
možnosti
MV

femmefatalegia

1. 10. 2011 22:57
Reklama na colu..

a malým písmem bude dole napsáno, že nápoj získá pouze minimum lidí, protože zbytek nesplní všechny podmínky ;-D;-D K pláči to je.. a nebo snad k smíchu? ;-D

2 0
možnosti
X

xnude

1. 10. 2011 20:27
Divne obleceni

Ty slecny maji na sobe obleky z mody, ktera ted leti za ruskym Uralem?

0 0
možnosti
M

medved.m

1. 10. 2011 18:34
"Kampaň je zaměřena na oslovení...

těch  500  zákazníků na vybraných spojích, kteří uvidí stevardku a (světe div se!) dostanou i trochu vody, zatímco

těch  500000  zákazníků, kteří se denně drncají sto let nemytými vagóny s neprůhlednými okny, která nejdou otevřít, a nemají ani odvahu zajít na odporný podělaný záchod bez tekoucí vody, ty oslovovat netřeba. 

No nevím, jestli ty hlavy študovaný u Českých drah někde ve svých plánech na zvýšení důvěry cestujících neudělaly chybičku ;-)

4 0
možnosti
VN

wercza

1. 10. 2011 21:32
Re:

Třeba, mimo jiné, by mohly pořádat pro cestující kurzy, jak si nepos...t záchody, že :-P A neplácej blbosti... ty 100 let nemytý vagóne ;-D

0 0
možnosti
MM

pulper4

1. 10. 2011 15:36
Jasne, vubec to s konkurenci nesouvisi.

A za mesic zavedete wifi a levne obcerstveni, ktere take nebude vubec souviset s konkurenci. Proc tyhlety ocas***y musim platit z dani? ;-€

1 0
možnosti
M

medved.m

1. 10. 2011 18:20
"Dráhy odmítají, že by načasování kampaně...

... souviselo s rozjetím konkurence."

Tohohle prohlášení jsem se už nemohl dočkat. ;-D

Ano, České dráhy, MY VÁM TO VĚŘÍME R^

0 0
možnosti
Q

qvido31

1. 10. 2011 11:24
Počítejte....

Pán Jančura ukrajuje dráham každý den statisíce.... Pán Jančura jezdí s pěti vozama po padesáti lidech,to je 250 osob krát cca 300,- kč za jízdenku Praha-Havířov= 75.000kč Náklady:použití dopravní cesty,strjvedoucí,pět stevardů,dvě barmanky,pronájem prostor,úklidové služby,ostraha souprav čekajících na obrat a nevím co ještě. Z toho mě vychází,že pán Jančura je kouzelník s čísly jako pán ministr ..no ten co zbírá ty ceny v Americe.Amerika to je ta nejvíc zadlužená země,hnedle po Řecku!!8-o;-)

0 0
možnosti

karelsantora

1. 10. 2011 11:35
Re: Počítejte....

Startovací provoz,čekám že od prosince to bude 9 párů vláků tam a zpět :-P;-)

Jinak včera jsem testnul Rj cestou do Olomouce a maximální spokojenost,nejde ani tak o noviny či o kávu jde oto cítit se dobřeR^

A hlavně proč za stejnou cenu si nedopřát lepší komfort R^

Jen mě mrzí že nejezdí Rj i do Budějovic :-/;-(

1 0
možnosti
PO

parlost18

1. 10. 2011 2:52
...

Jo a když už jsme u té konkurence, kdy se konečně pořádně otevře trh pro alternativní doručovatele namísto té neschopné České pošty? PPL je sice rychlá a celkem spolehlivá, ale je drahá a hlavné člověk musí být doma - nemá to odložené na poště. Ale mě pošta nyní přepravuje už druhým dnem balík z Prahy (dělají, jak kdybychom žili v zemi velikosti Ruska). Zrovna včera jsem stál u nás na poště u přepážky pro balíky půl hodiny (nezaokrouhluju nahoru ani nepřehání, opravu půl hodiny - na hodinky jsem koukal velmi často), která zela prázdnotou. Když už lidi frlali, tak nám slíbili, že za minutu - čekali jsme další deset minut a když už se konečně přibatolila, tak za chviličku zase přišla další a zase spolu 3 minuty rozmlouvali. Za celou dobu, co jsme tam stáli a tvořili frontu, na dalších třech přepážákách seděli ženské, neměli tam nikoho a povídali si a sledovali jak narůstá fronta. Na o to jejich pojišťování balíků a ceny, to je kapitola sama o sobě.

1 0
možnosti
PO

parlost18

1. 10. 2011 2:55
Re: ...

Babička nám poslala zarámované obrázky. Nám přišli střepy v rozmlácené krabici. Samozřejmě jsme to reklamovali s tím, že to je i pojištěné. Za měsíc nám přišlo vyrozumnění, že to nebylo dostatečně zabalené. Podle mě to zabalené bylo dostatečně, ale hlavně bylo zcela evidentní, že se k tomu museli chovat jako hovada, protože ta krabice vypadala, jako by se účastnila dopravní nehody.

Když jsem na základě této zkušenosti nechtěl pojistit balík s tím, že bych stejně nic nedostal, tak mi tvrdili, že si to pojistit musím. Ano, člověk si u nich MUSÍ pojistit, že s tím nic neprovedou. ;-D

ČP mi leží v žaludku víc, než celé ČD.

1 0
možnosti
PO

parlost18

1. 10. 2011 2:46
...

Já od Českých drah nepotřebuji reklamu, ani pěkné stevardky. Já potřebuju včasné spoje, čisté vlaky, sedadla,na kterých bych si po pěti minutách nepřipadal jako na mučidlech, žít v utopii, tak bych požadoval i trochu upravenější nádraží, atp. Vůbec nechápu, že si ČD myslí, že reklamou něco zvrátí. Kdyby ty peníze raději investovali do služeb svých zákazníků, to by bylo něco. :-/

0 0
možnosti
VV

vovov

1. 10. 2011 7:06
Re: ...

Malé dotazy: 1) Jezdíte na trati Praha-Ostrava? 2) Mají na této trati špinavé vagóny? Anebo je to jen tak obecné konstatování člověka, který vlak téměř nepoužívá?

0 0
možnosti

STOP 09

1. 10. 2011 1:16
Škoda jen Fejka

a jeho pindy hodné Švejka! Ten by nám to ozřejmil!

0 0
možnosti