Diskuze
Za první půlrok vyjely na tratě vlaky za více než miliardu korun
Děkujeme za pochopení.
markus6
vagony prvni tridy..
..jsou ve vsech vlacich,ve kterych jezdim uplne prazdne...tudiz--->> zbytecne..
Ach jo (bls1)
Modernizace za každou cenu
My si tak rádi sypeme popel na hlavu. I v Evropě ještě jezdí pravidelně lokomotivy starší než 40 let (dokonce s dvoudobými motory!). U nás když to není Taurus, tak se stydíme, jak jsme nemožní. Je to sice hezké, že budeme mít moderní vlaky s klimatizací, ale viděli jste někdy jet tábor vlakem? Čtyři dospělí dokáží oknem vyložit všechnu bagáž do dvou minut. V nových vagónech bez otevíracích oken je to tak na čtvrt hodiny lítání. Takoví si musí příště objednat autobus a železnice si nevychová další generaci zákazníků.
Franta Lopata
Hmmm
kolik z toho je nadsazena cena za uplatky a kolik je skutecna cena ?
Lojza
Re: Hmmm
Bohužel to je +- reálná cena. Je třeba ale vzít v potaz, že třeba oproti autobusu se počítá s životností +-30 let (kdy cca v polovině životního cyklu se provede modernizace interiéru)...
a8n
Zas to psal expert
>Tyto vlaky jsou nejrozšířenějšími vozy v České republice, jezdí v každém kraji. Dvouvozová souprava stojí 21 milionů, třívozová 37 milionů. Celkem jich mají České dráhy už 61.
To říkejte tisícům lidí, kteří jezdí v 500 vozech 810, 600 vozech 010 a klonech, stovkách vozů různých řad klasické stavby....
a8n
Re: Zas to psal expert
Jo a řidičáků 954 má být celkem 19, asi jste si prohodili cenu a počet.
>Přibývají nové vlaky dostatečně rychle?
Pokud myslíte spoje tak jo, pokud myslíte vozy tak ne.
Radek
ICE za české ceny
Tak jak koukám, všichni by nejraději jezdili ICE nebo nejlepšími vlaky bůhví odkud, ale za české ceny. Uvědomte si, že ceny v dopravě jsou třeba v Německu mnohem vyšší a proto si mohou dovolit i lepší vlaky. A železnice se jinak dotuje všude na světě, ale někteří to evidentně ještě nepochopili a naivně si myslí, že to půjde bez dotací. Ne bohužel nepůjde, možná až bude ropa za 300-400 dolarů, tak elektrifikované tratě budou levnější a možná to bude na nule, možná se i něco vydělá.
Daňový soumar
Mobilní latríny
za miliardu, pro firmu, který bych nesvěřil přepravit ani zdechlýho čokla...
A ty opice, co cvakají lístky, mají taky nový?
Bohatý,vzdělaný ódeesák z Prahy
Největší šou bude, až ČD začnou nakupovat za těch 12 mld.
Darik
Re: Největší šou bude, až ČD začnou nakupovat za těch 12 mld.
Dovolim si jeste jednou reagovat - nebojte, nezacnou! ... 12 mld. jim staci tak na kryti provozni ztraty cca na 3 roky :o)
...... potom se bude muset vymyslet zase neco, jak tam soupnout par miliardicek!
choze
sto let za opicema
Dokud se nebude modernizovat i regionální tratě a elektrifikovat, tak to budou vyhozené peníze. Ty motoráky regionova jsou tragédie. Hlučný je to jako prase, každou chvíli tam smrdí něco jako by jste brousil železo a v létě je v nich nedýchatelno. Takové vlaky nepatří do 21. století. Jinak ty nové panťáky jsou celkem OK.
vcxyds
Re: sto let za opicema
elektrifikovat regionální tratě jenom kvůli smradu? to asi neprojde...a taky proč? v británii se prohánějí aerodynamické dieselové soupravy... a že nad sebou nemají dráty jim opravdu "nevadí"....
Darik
Hmmmmmm
Je to hezke, ze CD nakupuji nove dopravni prostredky, nicmene je to jak placnuti do vody.
Na jednu stranu reci o tom jak je zeleznicni doprava otevrena konkurenci, na druhou maximalni snahy (ve spolupraci s ministerstvem dopravy), jak ztizit konkurenci vstup. Dale "skryta dotace" ve vysi 12 mld. Kc (1200,- na kazdeho obyvatele CR), kvuli ktere jsou predstavitele CR zvani do Bruselu k vysvetleni. ...... no a snad na konec - trzby CD v osobni i nakladni doprava (i kdyz je Cargo oddeleno) dosahuji v podstate pouze vyse jen mzdovych nakladu !!!!!!!
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
Čistý zisk ČEZ v prvním čtvrtletí stoupl meziročně o čtvrtinu
Čistý zisk energetické firmy ČEZ letos v prvním čtvrtletí meziročně stoupl o čtvrtinu na 13,6...
Zákoník práce se podle firem musí změnit. Upravily by výpovědi i zkušební lhůtu
Premium Současná podoba zákoníku práce je z hlediska možnosti propouštění i přijímání zaměstnanců...
Zlato je na rekordu, investice má ale smysl pořád, říká expert z České mincovny
Cena zlata za poslední tři měsíce vyrostla skoro o sedmnáct procent. Řada střadatelů a investorů...
Plynu v Evropě vládne Equinor. Jednu závislost jsme vyměnili za jinou, sílí hlasy
Klíčovým dodavatelem plynu pro evropské odběratele se stala norská společnost Equinor, v pozici...