- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..jsou ve vsech vlacich,ve kterych jezdim uplne prazdne...tudiz--->> zbytecne..
My si tak rádi sypeme popel na hlavu. I v Evropě ještě jezdí pravidelně lokomotivy starší než 40 let (dokonce s dvoudobými motory!). U nás když to není Taurus, tak se stydíme, jak jsme nemožní. Je to sice hezké, že budeme mít moderní vlaky s klimatizací, ale viděli jste někdy jet tábor vlakem? Čtyři dospělí dokáží oknem vyložit všechnu bagáž do dvou minut. V nových vagónech bez otevíracích oken je to tak na čtvrt hodiny lítání. Takoví si musí příště objednat autobus a železnice si nevychová další generaci zákazníků.
kolik z toho je nadsazena cena za uplatky a kolik je skutecna cena ?
Bohužel to je +- reálná cena. Je třeba ale vzít v potaz, že třeba oproti autobusu se počítá s životností +-30 let (kdy cca v polovině životního cyklu se provede modernizace interiéru)...
>Tyto vlaky jsou nejrozšířenějšími vozy v České republice, jezdí v každém kraji. Dvouvozová souprava stojí 21 milionů, třívozová 37 milionů. Celkem jich mají České dráhy už 61.
To říkejte tisícům lidí, kteří jezdí v 500 vozech 810, 600 vozech 010 a klonech, stovkách vozů různých řad klasické stavby....
Jo a řidičáků 954 má být celkem 19, asi jste si prohodili cenu a počet.
>Přibývají nové vlaky dostatečně rychle?
Pokud myslíte spoje tak jo, pokud myslíte vozy tak ne.
Tak jak koukám, všichni by nejraději jezdili ICE nebo nejlepšími vlaky bůhví odkud, ale za české ceny. Uvědomte si, že ceny v dopravě jsou třeba v Německu mnohem vyšší a proto si mohou dovolit i lepší vlaky. A železnice se jinak dotuje všude na světě, ale někteří to evidentně ještě nepochopili a naivně si myslí, že to půjde bez dotací. Ne bohužel nepůjde, možná až bude ropa za 300-400 dolarů, tak elektrifikované tratě budou levnější a možná to bude na nule, možná se i něco vydělá.
za miliardu, pro firmu, který bych nesvěřil přepravit ani zdechlýho čokla...
A ty opice, co cvakají lístky, mají taky nový?
Dovolim si jeste jednou reagovat - nebojte, nezacnou! ... 12 mld. jim staci tak na kryti provozni ztraty cca na 3 roky :o)
...... potom se bude muset vymyslet zase neco, jak tam soupnout par miliardicek!
Dokud se nebude modernizovat i regionální tratě a elektrifikovat, tak to budou vyhozené peníze. Ty motoráky regionova jsou tragédie. Hlučný je to jako prase, každou chvíli tam smrdí něco jako by jste brousil železo a v létě je v nich nedýchatelno. Takové vlaky nepatří do 21. století. Jinak ty nové panťáky jsou celkem OK.
elektrifikovat regionální tratě jenom kvůli smradu? to asi neprojde...a taky proč? v británii se prohánějí aerodynamické dieselové soupravy... a že nad sebou nemají dráty jim opravdu "nevadí"....
Je to hezke, ze CD nakupuji nove dopravni prostredky, nicmene je to jak placnuti do vody.
Na jednu stranu reci o tom jak je zeleznicni doprava otevrena konkurenci, na druhou maximalni snahy (ve spolupraci s ministerstvem dopravy), jak ztizit konkurenci vstup. Dale "skryta dotace" ve vysi 12 mld. Kc (1200,- na kazdeho obyvatele CR), kvuli ktere jsou predstavitele CR zvani do Bruselu k vysvetleni. ...... no a snad na konec - trzby CD v osobni i nakladni doprava (i kdyz je Cargo oddeleno) dosahuji v podstate pouze vyse jen mzdovych nakladu !!!!!!!