Diskuze
S rychlotratí nemá Správa železnic zkušenosti, míní experti. Svěřili by ji vládě
Děkujeme za pochopení.
L52u67d92ě11k 80P44e33l74e49š57k40a
To jako vláda rozumí tratím lépe než SŽDC? Chá! No, že by to uměli lépe podojit nepochybuji, akorát, že by se po tom nedali jezdit a peníze by byly fuč?
M74i74c72h66a62l 73N18ý71v34l40t
"... zároveň se zavázalo, že tratě dokončí do roku 2030."
v 2030 bude teprve u soudu 156. odvolání dětí země, jihočeských matek, příp. jiné teroristické organizace
J79a48k81u52b 34F54e89i95f68a50r
Jenže ten problém je právě vláda. Ta současná a i všechny předchozí. Více než před 30 lety, kdy někde rychlovaky jezdily a jinde se tratě pro ně budovaly, u nás padlo rozhodnutí jaksi modernizovat na max 160kmh.
K tomu si přidejte rozdávání ze státního rozpočtu na všemožné blbosti, neschopnost udělat zákony, který by ve veřejném zájmu prioritizovaly liniové stavby a stavby kritické infrastruktury a máte tu dnešní Kocourkov.
R78i60c81h48a97r62d 70M27i75c52h68a84l86o16w22s90k96i
Naše země žádné rychlovlaky nepotřebuje. Na tak malou zemi stačí když vlaky budou jezdit těch 160 km/h . A případný tranzit není pro naše občany a není ani jeden důvod to stavět pro cizí země.
L73u12k45á78š 84Z71á28v20o57d55s88k43ý
Pokud může mít vlaky 3x menší nizozemsko, nebo Belgie, tak je pochopitelně můžeme mít i my. A 160km/h opravdu nestačí, tolik jezdi lokalky v Rakousku. Přinejmenším 250km/h, je naprostá nezbytnost.
I33v68o 10M13ü89l94l80e70r
U nás se již nepostaví nic většího rozsahu. Všichni se řídí heslem všude jinde mimo mého. Každý je odborník čehokoliv. Každý by chtěl sjezd z dálnice popř. zastávku rychlovlaku. Zachraňujeme všechny živočichy a dáváme jim přednost před lidmi. A politika vítězí nad rozumem, protože odmítnout zástupce jednotlivých skupin nejde. Byli by hned nařčení z čehokoliv možného i nemožného. Nenávist mezi jednotlivými politickymi skupinami je velká a protistrana toho využije. Rozum nerozum. A výsledkem problému zde uvedeného bude, že již poněkolikáté provedeme rekonstrukci již rekonstruovaného a zvýšíme rychlost o 20 km/hod.
L39i42b56o94r 46D93o48l43á81k
nemyslím si, že nelze nic postavit. Když budou úředníci rozhodovat dle postupů a zákonů, které nám dala EU, tak v posouzení se musí vybrat to, co je nejméně zatěžující pro životní prostředí. Kdyby se tak postupovalo, tak by posun trasy o desítky metrů neměl smysl, neboť by nová trasa měla horší dopady na životní prostředí. Nicméně v současnosti je to tak, že nerozhodují dopady na životní prostředí, ale to, kdo více uplácí politiky, kteří rozhodují o trase. Pak se sice připraví ZUR, ale to je v rozporu s dopady na životní prostředí a pak na takové plány nelze nic vybudovat s podporou EU. Tedy, schvalme, že odpovědnost politiků je promlčeno až 5 let po dostavbě záměrů. A neplánované odkupy a narovnání dopadů občanům budou platit ti, co to schválili. Pak nebudou problémy s plánováním tras.
Viz ZUR Jmk, tam byly vybrány trasy s nejmenšími dopady na životní prostředí. Avšak předchozí nejlepší trasa nebyla ani volena. Je k popukání, že trasa R43 jdoucí 40 metrů od zástavby v Bystrci se 30 tis. obyvateli má stejné dopady jako trasa vedoucí 500 metrů od vesnice s 30 domky. A když požaduje občan po krajských úřednících výsledky hodnocení, tak data nejsou k dispozici. Jak může být schváleno něco s nejnižšími dopady na zdraví a přírodu, co není možno přezkoumatelně ověřit. Budeme-li se takto chovat, tak ani nové zákony nepomohou, neboť když se to takto vybuduje, tak po těchto záměrech budou moci vlaky jezdit pouze 30 km v hodině z důvodu nadlimitního hluku. Neboť dle zákona, který jsme přijali k 1.4.2004 (stup do EU) musí mít všichni obyvatele zajištěny hyg. limity hluku ve vnitřních prostorech domu. Že to v současnosti není u 50% stavby dodrženo z důvodu chybného postupu a nezákonných rozsudků soudů a nemožnosti dovolat se práva je věc, která se nastranností lidí, kterým jsou ničeny majetky určitě prolomí..... Pak nebudou stačit ani 2 rozpočty ČR na odstranění nezákonných postupů úředníků.
L75i78b52o22r 70M85o19u90č14k79a
Sprava zeleznic by mela cel ajit na skoleni nekam, kde to funguje
V53l98a97s73t36a 58C70o21u49f96a23l
A vláda jako ty zkušenosti má? Kdo konkrétně? Bartoš, Lipavský, Černochová nebo snad sám Fiala? Kolik pozemních staveb kdy postavili? Experti.
J76a66r43o28m23í41r 47H40a85n67z28a41l
U těch pětilhářů rozhodně všichni, jeden éééxpert vedle druhého, ovšem největší jsou Pekarová s tou Adamovou
M95i56r88o57s89l28a18v 71G79r90o81s31s40m44a82n68n
Mezi Prahou a Běchovicemi se teprve soutěží projektant. Jistě jde o úsek mezi Běchovicemi a Poříčany.
V87l33a36d92i83m81í98r 22F18i93b57i54g70e60r
Co to melou o urychlení. Všichni víme jak to bude. Začátek D11 je hotový 4 roky a předpoklad zpřístupnění 3 pruhu je 2028!!! To je 9 let a to jde už o fyzicky hotovou stavbu. Tedy krom protihlukovek ale to je tak na půl stavební sezony.
H27a21n35a 66S11c26h46o11l79z91o40v35a
Rychlovlaky jsou opodstatněné ve velkých státech , ale u nás je to nákladné dokazování, že my to taky máme.... Můj názor.
V43á85c83l22a86v 77P58o78u52s62t40k34a
Tak je snad jasné, že bez nějaké výrazné celoevropské kontinuity jsou ty tratě pro samotnou ČR ekonomický nesmysl.
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Němce trápí dönerflace. Cena kebabu prudce stoupla, mluví se o cenovém stropu
Pro velkou část německých spotřebitelů je turecký kebab velmi oblíbenou pochutinou, na kterou...
Mafie mění praktiky. Místo vražd páchá finanční delikty, škody jsou nedozírné
Premium Časy se mění a italská mafie si dnes už jen zřídkakdy špiní ruce krví. Vydírání vyšlo z módy a...
Rovnostářské Švédsko překvapuje. Žije tam více miliardářů než v USA
Vysoké daně a snaha o dosažení sociální rovnosti. Taková je dlouhodobá pověst Švédska, které se...
Je krásný, drahý a luxusní. Australskému bytu snů chybí už jen majitel
Pro superluxusní byt v mrakodrapu One Barangaroo v hodnotě devadesáti milionů australských dolarů...
Prazdroj obrátil Proud. Experimentální značku nalepil na ležák pro mladé
V roce 2020 spustil Plzeňský Prazdroj ve svém areálu nový experimentální minipivovar Proud zaměřený...