Diskuze
Kvůli kolapsu D1 ministerstvo zvažuje zakázat kamiony v levém pruhu
Děkujeme za pochopení.
K44a74r23l 63R10i65e36g97e82l
V Polsku to nazyvaji "zavody slonu" - dlouhe minuty blokujici provoz v pruzich pri naprosto nesmyslnem predjizdeni nakladaku s rozdilem maximalni rychlosti 5km/hod.
S66t82a48n72i74s68l96a70v 15S98r31b44a
Ťok chce řešit všechno s chladnou hlavou. Proto si dává načas s reakcí na události, které se staly před měsíce. Aby se neunáhlil. A proto asi do terénu vysílá techniku až dva dny poté, co začne padat sníh. Asi aby se neunáhlil.
T18o76n82y 14M91a79n61g
...restrikce.. restrikce... restrikce... jak bolševické a přízemní... budovatelsky vyřešíme důsledek... příčinu zameteme pod koberec...
J20o48s10e50f 20H75o89n49e85š
Tok si přihřívá svoje dogma.Problemy jsou jen v zimě,to by se mohlo vyřešit značkou
Pokud má na mysli inkriminovaný případ,tak kamiony vjely do levého pruhu se šířkou 2,2m kvůli záchranařké uličce,ovšem někteří neměli kam uhnout a tak zůstali se středním správném pruhu a Tok to překroutil.
H54o92n70z24a 84Š42u60p
Zákaz kamionů v levém pruhu, měl být zahájen současne se Slovenskem. O to méně by bylo kolapsových situací, hlavně na dálnici Kůty-Brno. Je mě líto, že to odnesou i sluční čeští kamioňáci.
M44i74l48a75n 47K79r70á70l
Do téhle doby mi nějak Ťok nevadil, přišel ze Skansky, takže oproti Bártovi a jiným má zkušenosti. Ale házet vinu na ostatní řidiče, je jedno zda jsou to kamiony či osobáky je už do nebe volající. Pan Ťok by si měl uvědomit že je placen z daní řidičů, takže tenhle problém je jen jeho a ne řidičů, to omezení mělo být dávno pryč.
J34o17s33e36f 97H39o58n18e84š
Je sice pěkné jak přičítá vinu kamionům jedoucím levým pruhem,ale levý pruh v inkriminovaném úseku má šířku okolo 2,5m což je pro kamiony málo -ledaže by kamiony musely hoblovat svodidla
R73u87d44o66l42f 38T95r83n28a21v25s22k38y
Je to jenom o tom, aby policie uz konecne zacala delat to co ma, cili starat se o poradek a dodrzovani zakonu na cestach a ne buzerovat za lekarnicky ci za prekroceni rychlosti o 5,558 kmh, pripadne se zasivat.
Kamion muze z principu predjizdet pouze na prazdne dalnici nebo v kolone. Kdyby dalnicni policie ukazovala prezenci, tak by to vypadalo jinak, nez kdyz jezdi ve svych maskovanych „specialech“ a meri rychlost.
Dalnice je dle definice rychlocesta a jako takova by mela byt jak vysokorychlostni tak vysokopropustna. V realu to neni ani jedno, takze nechapu za co se v tehle republice plati dalnicni poplatek???
P16e59t74r 26K47e38ř
Teda to je jeden genius vedle druhého. Jeden expert napadá to co sám spravuje, druhý jde kanonem na holuba. Kdyby "kamioňáky" jak říkají PČR včas zastavila, neboť byla o situaci obeznámena. Nenastal by kolaps. Správce komunikace taktéž měl již s předstihem v rámci prevence dočasně uzavřít levý jízdní pruh pro těžké vozy a v neposlední řadě, proč byla údržba posílena až po vzniku kolapsu a ne před ním, když byli všichni informováni, že sníh bude. Také co bránilo úržbě, aby vjela za asistence PČR na vozovku v opačném směru a uvolnila ji?
A už vidím, jak PČR potvrzuje stovkám řidičů porušení povinné pauzy, protože to je jedinný způsob jak se vyhnout následné sankci. To by ta kolona stála ještě dnes.
A13n24d40r76e39j 26M13e52d63ň51a55n94s84k84ý
zakážme na D1 vjazd motorových vozidiel a je to vybavené - dokonca to nebude ani drahé. Asi tak mi pripadne to riešenie. Včera som pozeral debatu s riaditeľom RSD - samozrejme sa tváril že on nič, on muzikant a za žiadne prekážky predsa nemôžu. Keď sa ho redaktor pýtal či sa nedali predvídať dopravné komplikácie počas stavebných prác cez zimu - a inak to celé naplánovať, tak radšej ani neodpovedal. Stále sa vyhováral na dodávateľa, ktorý si už pol roka každý týždeň vypýta predĺženie o týždeň -dva. Nechápem ako je to možné - objednám si vec za miliardy a vyhraje to niekto, kto nieje schopný splniť ani základnú vec - termín odovzdania, ako si môžem byť istý že je vôbec stavba spravená ako má. Takáto firma by mala byť vylúčená aj s konateľmi z verejného obstarávania navždy - nakoľko svojím nedbalým konaním spôsobila celej republike škody a určite má na svedomí aj životy ľudí, ktorý zahynuli v pekelnej dopravnej situácii v súvislosti s predĺženými prácami na ceste.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu
Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...
Plán na města bez zavíraček naráží. Místní ani policie nechtějí žít nonstop
Rostoucí náklady, obavy o bezpečnost a stížnosti na hluk dusí po setmění ekonomiky od Londýna po...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...