- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Polsku to nazyvaji "zavody slonu" - dlouhe minuty blokujici provoz v pruzich pri naprosto nesmyslnem predjizdeni nakladaku s rozdilem maximalni rychlosti 5km/hod.
Ťok chce řešit všechno s chladnou hlavou. Proto si dává načas s reakcí na události, které se staly před měsíce. Aby se neunáhlil. A proto asi do terénu vysílá techniku až dva dny poté, co začne padat sníh. Asi aby se neunáhlil.
...restrikce.. restrikce... restrikce... jak bolševické a přízemní... budovatelsky vyřešíme důsledek... příčinu zameteme pod koberec...
Tok si přihřívá svoje dogma.Problemy jsou jen v zimě,to by se mohlo vyřešit značkou
Pokud má na mysli inkriminovaný případ,tak kamiony vjely do levého pruhu se šířkou 2,2m kvůli záchranařké uličce,ovšem někteří neměli kam uhnout a tak zůstali se středním správném pruhu a Tok to překroutil.
Zákaz kamionů v levém pruhu, měl být zahájen současne se Slovenskem. O to méně by bylo kolapsových situací, hlavně na dálnici Kůty-Brno. Je mě líto, že to odnesou i sluční čeští kamioňáci.
Do téhle doby mi nějak Ťok nevadil, přišel ze Skansky, takže oproti Bártovi a jiným má zkušenosti. Ale házet vinu na ostatní řidiče, je jedno zda jsou to kamiony či osobáky je už do nebe volající. Pan Ťok by si měl uvědomit že je placen z daní řidičů, takže tenhle problém je jen jeho a ne řidičů, to omezení mělo být dávno pryč.
Je sice pěkné jak přičítá vinu kamionům jedoucím levým pruhem,ale levý pruh v inkriminovaném úseku má šířku okolo 2,5m což je pro kamiony málo -ledaže by kamiony musely hoblovat svodidla
Je to jenom o tom, aby policie uz konecne zacala delat to co ma, cili starat se o poradek a dodrzovani zakonu na cestach a ne buzerovat za lekarnicky ci za prekroceni rychlosti o 5,558 kmh, pripadne se zasivat.
Kamion muze z principu predjizdet pouze na prazdne dalnici nebo v kolone. Kdyby dalnicni policie ukazovala prezenci, tak by to vypadalo jinak, nez kdyz jezdi ve svych maskovanych „specialech“ a meri rychlost.
Dalnice je dle definice rychlocesta a jako takova by mela byt jak vysokorychlostni tak vysokopropustna. V realu to neni ani jedno, takze nechapu za co se v tehle republice plati dalnicni poplatek???
Teda to je jeden genius vedle druhého. Jeden expert napadá to co sám spravuje, druhý jde kanonem na holuba. Kdyby "kamioňáky" jak říkají PČR včas zastavila, neboť byla o situaci obeznámena. Nenastal by kolaps. Správce komunikace taktéž měl již s předstihem v rámci prevence dočasně uzavřít levý jízdní pruh pro těžké vozy a v neposlední řadě, proč byla údržba posílena až po vzniku kolapsu a ne před ním, když byli všichni informováni, že sníh bude. Také co bránilo úržbě, aby vjela za asistence PČR na vozovku v opačném směru a uvolnila ji?
A už vidím, jak PČR potvrzuje stovkám řidičů porušení povinné pauzy, protože to je jedinný způsob jak se vyhnout následné sankci. To by ta kolona stála ještě dnes.
zakážme na D1 vjazd motorových vozidiel a je to vybavené - dokonca to nebude ani drahé. Asi tak mi pripadne to riešenie. Včera som pozeral debatu s riaditeľom RSD - samozrejme sa tváril že on nič, on muzikant a za žiadne prekážky predsa nemôžu. Keď sa ho redaktor pýtal či sa nedali predvídať dopravné komplikácie počas stavebných prác cez zimu - a inak to celé naplánovať, tak radšej ani neodpovedal. Stále sa vyhováral na dodávateľa, ktorý si už pol roka každý týždeň vypýta predĺženie o týždeň -dva. Nechápem ako je to možné - objednám si vec za miliardy a vyhraje to niekto, kto nieje schopný splniť ani základnú vec - termín odovzdania, ako si môžem byť istý že je vôbec stavba spravená ako má. Takáto firma by mala byť vylúčená aj s konateľmi z verejného obstarávania navždy - nakoľko svojím nedbalým konaním spôsobila celej republike škody a určite má na svedomí aj životy ľudí, ktorý zahynuli v pekelnej dopravnej situácii v súvislosti s predĺženými prácami na ceste.