Diskuze
Kvůli kolapsu D1 ministerstvo zvažuje zakázat kamiony v levém pruhu
Děkujeme za pochopení.
K94a34r14l 59R44i11e14g18e27l
V Polsku to nazyvaji "zavody slonu" - dlouhe minuty blokujici provoz v pruzich pri naprosto nesmyslnem predjizdeni nakladaku s rozdilem maximalni rychlosti 5km/hod.
S97t94a15n94i64s10l59a23v 61S25r49b60a
Ťok chce řešit všechno s chladnou hlavou. Proto si dává načas s reakcí na události, které se staly před měsíce. Aby se neunáhlil. A proto asi do terénu vysílá techniku až dva dny poté, co začne padat sníh. Asi aby se neunáhlil.
T27o10n12y 84M41a50n37g
...restrikce.. restrikce... restrikce... jak bolševické a přízemní... budovatelsky vyřešíme důsledek... příčinu zameteme pod koberec...
J71o88s26e88f 47H49o21n71e93š
Tok si přihřívá svoje dogma.Problemy jsou jen v zimě,to by se mohlo vyřešit značkou
Pokud má na mysli inkriminovaný případ,tak kamiony vjely do levého pruhu se šířkou 2,2m kvůli záchranařké uličce,ovšem někteří neměli kam uhnout a tak zůstali se středním správném pruhu a Tok to překroutil.
H29o44n13z44a 23Š69u42p
Zákaz kamionů v levém pruhu, měl být zahájen současne se Slovenskem. O to méně by bylo kolapsových situací, hlavně na dálnici Kůty-Brno. Je mě líto, že to odnesou i sluční čeští kamioňáci.
M44i35l62a92n 67K17r25á76l
Do téhle doby mi nějak Ťok nevadil, přišel ze Skansky, takže oproti Bártovi a jiným má zkušenosti. Ale házet vinu na ostatní řidiče, je jedno zda jsou to kamiony či osobáky je už do nebe volající. Pan Ťok by si měl uvědomit že je placen z daní řidičů, takže tenhle problém je jen jeho a ne řidičů, to omezení mělo být dávno pryč.
J70o51s76e33f 11H74o12n59e75š
Je sice pěkné jak přičítá vinu kamionům jedoucím levým pruhem,ale levý pruh v inkriminovaném úseku má šířku okolo 2,5m což je pro kamiony málo -ledaže by kamiony musely hoblovat svodidla
R46u38d80o16l67f 55T53r38n64a81v41s80k46y
Je to jenom o tom, aby policie uz konecne zacala delat to co ma, cili starat se o poradek a dodrzovani zakonu na cestach a ne buzerovat za lekarnicky ci za prekroceni rychlosti o 5,558 kmh, pripadne se zasivat.
Kamion muze z principu predjizdet pouze na prazdne dalnici nebo v kolone. Kdyby dalnicni policie ukazovala prezenci, tak by to vypadalo jinak, nez kdyz jezdi ve svych maskovanych „specialech“ a meri rychlost.
Dalnice je dle definice rychlocesta a jako takova by mela byt jak vysokorychlostni tak vysokopropustna. V realu to neni ani jedno, takze nechapu za co se v tehle republice plati dalnicni poplatek???
P25e14t40r 68K49e15ř
Teda to je jeden genius vedle druhého. Jeden expert napadá to co sám spravuje, druhý jde kanonem na holuba. Kdyby "kamioňáky" jak říkají PČR včas zastavila, neboť byla o situaci obeznámena. Nenastal by kolaps. Správce komunikace taktéž měl již s předstihem v rámci prevence dočasně uzavřít levý jízdní pruh pro těžké vozy a v neposlední řadě, proč byla údržba posílena až po vzniku kolapsu a ne před ním, když byli všichni informováni, že sníh bude. Také co bránilo úržbě, aby vjela za asistence PČR na vozovku v opačném směru a uvolnila ji?
A už vidím, jak PČR potvrzuje stovkám řidičů porušení povinné pauzy, protože to je jedinný způsob jak se vyhnout následné sankci. To by ta kolona stála ještě dnes.
A86n44d13r80e11j 22M75e96d43ň47a92n65s26k83ý
zakážme na D1 vjazd motorových vozidiel a je to vybavené - dokonca to nebude ani drahé. Asi tak mi pripadne to riešenie. Včera som pozeral debatu s riaditeľom RSD - samozrejme sa tváril že on nič, on muzikant a za žiadne prekážky predsa nemôžu. Keď sa ho redaktor pýtal či sa nedali predvídať dopravné komplikácie počas stavebných prác cez zimu - a inak to celé naplánovať, tak radšej ani neodpovedal. Stále sa vyhováral na dodávateľa, ktorý si už pol roka každý týždeň vypýta predĺženie o týždeň -dva. Nechápem ako je to možné - objednám si vec za miliardy a vyhraje to niekto, kto nieje schopný splniť ani základnú vec - termín odovzdania, ako si môžem byť istý že je vôbec stavba spravená ako má. Takáto firma by mala byť vylúčená aj s konateľmi z verejného obstarávania navždy - nakoľko svojím nedbalým konaním spôsobila celej republike škody a určite má na svedomí aj životy ľudí, ktorý zahynuli v pekelnej dopravnej situácii v súvislosti s predĺženými prácami na ceste.
Za srážku vlaků únava nemohla, ukázalo šetření. Strojvůdce si chybu uvědomil
Strojvedoucí havarovaného rychlíku RegioJet, v kterém minulý týden zemřeli v Pardubicích čtyři...
Slunce komplikuje výkupy z fotovoltaik. Dodavatelé začínají upravovat ceny
Premium Počet solárních elektráren v Česku stále roste. Ve slunečných dnech je přebytků z fotovoltaik...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Egypt sužují úmorná vedra. Pouštní země ukazuje, co čeká brzy i ostatní
Ještě před několika desítkami let bylo v Egyptě v dubnu příjemné klima, lehce přes dvacet stupňů....
Airbus rakouských aerolinek prolétl krupobitím. Bezpečně přistál i bez čumáku
Nedělní let společnosti Austrian Airlines těsně před přistáním těžce poškodilo krupobití. Asi po...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Číňané naletěli ruským podvodníkům. Zaplacené tisíce tun mědi nikdy neviděli
Obří čínský státní obchodník s komoditami vyšetřuje ztrátu, kterou mu způsobili ruští podvodníci....
Nečmárej na vlaky a najdi si holku. Dráhy bilancují kampaň proti graffiti
Premium Důsledné zavírání očí a snaha, aby se obrázky posprejovaných vlaků nedostaly na stránky novin nebo...
Potraviny jako před krizí. Kuřecí za stovku, cibule i za patnáct, říká web
Ceny některých potravin proti stejnému období minulého roku výrazně zlevnily. U některých...
Cristiano Ronaldo už myslí na stáří. Investoval do portugalského porcelánu
Portugalský fotbalový reprezentant Cristiano Ronaldo nemyslel před začátkem Eura jen na úvodní...
Emirates hledají letušky, lákají na nezdaněný plat i benefity. Jinde vyčkávají
Letecká společnost Emirates během uplynulých dvanácti měsíců přijala 2 600 letušek. Podobný apetit...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!