Diskuze
Rychlovlak do Bavorska bude „courák“, místy pojede jen šedesátkou
Děkujeme za pochopení.
L77u41k26á72š 35B78r24a17n38d29e27j79s
No, bezva. Stejně nesmyslně byla zmařena šance na první slušně rychlou trať u nás - IV. koridor - Pha - ČB. Varianta 160-200 km/h na cca 140km trati byla zpracována, vše vyčísleno, vysvětleno. Nakonec se realizuje varianta 80-160 km/h s tím, že těch 160 km/h se jede na 100km trati... Nemyslím, že finanční úsporou se dá ospravedlnit vše. A u koridorové trati už vůbec ne.
M55a83r90t22i89n 27R95u55z58i54c36k20a
Vsak povede stejnym smerem dalnice, 130km/h celkem trvale, bude to rychlejsi nez vlak...
P40e93t67r 60Ž60á59k
No dneska jsem si dal vlakem Mnichov - Praha a rozhodne to nevytrhne nejakych par desitek km mezi Plzni a Domazlicema.Ono se dnes musi jen na nemecke strane 2x do uvrate a rychlost max. 120.
P51e22t71r 58Š82i75m75r22a68l
To samozřejmě nevytrhne. Ale pomůže a může se stavět po etapách.
Tunely před Plzní jsou ve stavbě, koridor Beroun (mimo) - Ejpovice (k tunelům) je prakticky dokončen.
Úsek Regensburg (pro osobní dopravu úvrať, která se hodí. Velké město a změna lokomotivy z elektrické na nezávislou. Dále nejsou dráty) - Schwandorf (součástí všech variant přestavby tratě je spojka mimo Schwandorf) - Furth i. Wald je na rychlosti 100 - 140 km/h (co bychom za to dali i na "koridoru" Beroun - Ejpovice.
Stanice Plzeň - běží stavba. Rychlost se zvýší z 20 - 40 km/h na 80 km/h.
Další úsporu času pro osobní dopravu přinese i pouhopouhá elektrifikace. Nezávislé evropské lokomotivy ER 20 (Herkules) používané v úseku Regensburg - Plzeň mají trakční výkon "pouhých" 1600 kW. Dnešní moderní elektrická lokomotiva disponuje výkonem 5600 - 6400 kW.
Trať Plzeň - Furth má rychlost 60 - 100 km/h, většinově 80 km/h.
J37a97n 61J64e71m94e97l51k67a
Tahle trať mi přišla docela logická. Současná trať jako kdyby tam téměř nebyla. Ideální ji postavit novou pro Cargo a osobní. Německo je největší obchodní partner. Narozdíl od Praha Drážďany, kde jsou 2 slušné trati. Bude 3.? 3 na jednom místě? Buď budou muset nějakou zrušit. Nebo budou neudržované..
50 km. by mohlo být cca do 40 miliard za novou dvoukolejku. Na co jiného EU peníze.
Pokud cargo nebude jezdit víc než kamion - asi těžko bude konkurenceschopné.( elektřina nemá spotřební daň). Navíc pokud české cargo "staví u každého semaforu", asi nemůže být ani moc ekologické a efektivní.
R24a76d39e62k 78J65a69n32a14t16a
Praha-Dráždany je jen jedna trať. Ta po druhém břehu Labe končí v Děčíně. A opravdu se nebojím, že by po výstavbě druhé tunelem vytížené nebyly, když dnes je ta jedna přetížená a to tam jezdí expresní osobní vlak jen jednou za 2 hodiny (až bude trať rychlejší, uživí se i jeden expres za hodinu, možná i víc).
To ovšem nic nemění na tom, že absence použitelné tratě na západ je ostuda.
P40a21v62e55l 78N76o14v17á96k
Jestli ono to není tím, že je třeba zvyšovat důchody, sanovat OKD, přidávat doktorům a vůbec před volbami uplacet voliče všech druhů. Na investice nejsou prachy, protože než se vrátí a nechají se z nich vyzdimat politické body, bude už u vesla dávno někdo jiný.
R11a24d45e76k 57J68a57n96a89t64a
Tady ale peníze nejsou primární problém. Jde o příspěvek EU, bez kterého se stejně žádná železniční stavba nestaví, k tomu se sicě něco musí přidat, ale poměrně málo. A pro příspěvek EU musí ve studii vyjít efektivita stavby. Ale pozor, jako o všech studií, mysldek lze priohnou podl toho, jak zadavatel chce.
A poslední dobou se mi zdá, že zadavatel chce, aby žádná pořádná stavba na železnici nevyšla, hlavně aby to zvládaly spřátelené firmy tím, co už umí a nemusely se učit nic nového.
J24o42s51e98f 46V82á30c88h43a16l
Kdyby tihle lidé spolu se SDŽC a jejich dodavateli stavěli trať Domažlice - Planá u ML jako v roce 1910, jak dlouho by jim to trvalo ? Tenkrát to trvalo dva roky a dělali to s kravskými potahy. Dneska ? Je to stádo bl..ů. A stavět trať, kde se část jezdí dvoustovkou a zbytek šedesát, proč ? Myslí trochu na možnou budoucnost ?
P70e69t79r 37Š25i45m15e85k
Začínám mít dojem, že na MD není nikdo, kdo by uměl německy a byl se schopen se s Němci domluvit na kloudném řešení. Koridor z Plzně do Bavorska by byl třeba jako sůl. Nechápu potom stavbu tunelů před Plzní. Jel jsem tu trasu předloni a měl jsem pocit, že lokomotivu táhne pár koní. Rychleji to jede i z Brna do Nezamyslic.
M93a89r89t54i66n 98V40e61s14e20l18ý
Stavba tunelů pod Chlumem je podle mě v pořádku, ale dokud se nevyřeší úsek Praha - Beroun, je to jen poloviční řešení. Chtělo by to více odvahy, velkorysosti. A koncepce. To vše namísto nesmyslného předražování dopravních staveb.
Z49d90e98n88k22a 25J72a57v87ů70r11k18o50v52á
ten koridor by se mimo jiné hodil pro přepravu kamionů - rolla,D je kamiony naprosto přetížená
M96i29r52o21s90l14a69v 33G52r96o41s46s51m67a84n33n
Rolla je nákladné převážení balastu.
M96i24l27o31š 78S79a48l13o29š42e37k
Peníze by na to byly ale SŽDC žíví tak velikej aparát kancelářských darmožroutů a nefachčenků,že potom zbyde velmi malá částka na to,něco vůbec dělat.......
R16a29d87e45k 26J55a64n63a83t66a
Tada nic proti vašemu názoru, ale mám dojem, že jste z těch, pro které je milion nebo miliarda jedno, obojí je "strašně moc".
Nějaké platy úředníků nelze srovnávat s rozpočtem infrastukturních staveb. Naopak je špatně, že stát nedokáže své lidi dobře zaplatit - pak jde totiž pro stát pracovat jen človek neschopný, který by se v soukromém sektoru neuživil, nebo naopak ten, kdo plánuje si tam přikrádat.
J81a37n 79W
Treba nekdo ceka az ceny budou 2x drazsi nez v DE, a to to pak se vyplati! :-) Do bude rejze :-)
P56a91v79e78l 30V89l12a47s
Především jde o zakázku a o cestující vůbec ne.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!