- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a dopravci poSertese....zákazník tlačí cenu co nejníž, ropa je každej den na rekordu, rozkazujou nám kdy máme jezdit a kudy a ještě zdražování mýtného... a to nemluvím o prefesním školení pro nové řidiče...
Jak správně říká pan prezident i ODS: Nikdo vás to nenutí dělat, seberte a jděte dělat něco jiného ... akorát furt remcáte s nataženou rukou ...
Vynechám komentář k již obvyklé nevalné úrovni článku a budu se věnovat podstatě zdělení, které tento článek obsahuje. 1.) Stát není od toho aby vydělával, ale aby zajistil některé služby (pokud možno bez zbytečných vícenákladů :-)) )
2.) Pokud chce stát vydělávat, tak by měl i zajistit určitý rozvoj služeb pro své zákazníky.3.) Pokud stát na něčem chce vydělávat , tak by bylo férové ,aby měl konkurenci.4.) Mýtné svého času mělo mít i další funkce než jen dodatečné zpoplatnění použití některých silničních úseků. 5. Pokud na zpoplatnění někdo vydělá, tak to není stát a jeho občané ( viz bod 4), ale provozovatel mýtného systému.6.) Evropská legislativa týkající se provozování kamionů je co se týče ekologie poměrně přísná ( EURO 5, zpřísnění EURO2, atd.) nepřekvapuje mě, že se objeví další magor a uvalí další daň, přičemž reaálná řešení mezinárodní kamionové dopravy háže EK pod stůl a farizejsky to nechává na národních parlamentech, což v případě tranzitu rovná zakonzervování stavu,
jedinné co mě osobně z toho čouhá, je že není daleko doba, kdy budou mýtné platit i osobáky.
Mýto platí řidiči? - Snad dopravci ne? drazí odporní pisálkové z ýHojte
To je docela logický obchodní postup. Větší výnos, tak zdražíme. Takovou logiku si může dovolit jen úředník...
A vláda bude mít co přerozdělovat. Pochopitelně do vlasních kapes.
"Za posledních šest měsíců vyneslo 3,1 miliardy korun, což je téměř o půl miliardy korun více než ve stejném období loni."
A není tím hlavním důvodem zpoplatnění 172 km silnic první třídy od 1.ledna?
ještě mi vypadlo z citace článku "Důvodem je stále rostoucí počet kamionů. Informoval o tom mluvčí společnosti Kapsch David Šimoník."