- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidé mohli využít příležitosti kterou se nabízela v souvislosti s nákazou a ta letadla už nechat na zemi. Letecká doprava v tak brutálním rozsahu je neskutečná ekologická zhouba (masový turismus to samé). Nehledě k tom že až se objeví další nemoc tak to budou právě letadla která to během 24 hodin dopraví kamkoli.
Ano, bryčky už čekají. Ale nezapomeňte, že kůň vyprodukuje 7-15 kg "koblih" denně. Takže už před sto lety s tím byl obrovský problém http://www.nechtenasbyt.cz/krize-s-konskym-trusem-roku-1984/
Létání a rozhánění mraků začíná a období dešťů skončí.
Než ožije tak bude na letišti a okolním firmám ubude až o 50% personál. V tajnosti se už začalo propouštět třeba v Menzies Aviation.
Pekne neutralne napsany clanek. Kez by to dokazali i ostatni novinari. Navic tomu zrejme autor/ka rozumi, kdyz ma v seznamu destinaci Keflavik.
(letiste v Reykjaviku se pouziva pouze pro vnitrostatni lety a mala soukroma letadla)
Na stránkách pražského letiště je uveden Keflavik jako plánovaná destinace společností SmartWings, a sice od 17.6.2020.
Letiště hlásá znovuobnovení provozu, vrací se všechny společnosti, jen SmartWings létá 1 destinaci a ČSA o trošku víc. Hlavně že SmartWings Group řve, že chce podporu a nic ale pro znovuobnovení a příliv cestujících nedělá. Za to od dnešního dne, když se člověk podívá na Lufthansu, Austria, Swiss, tak aerolinky mají obnoveno více destinací než SmartWings a mají akce na letenky okolo 1000-2500 Kč. Co SmartWings? 1 linka do Splitu a za 6000 Kč. A hlavně, že chtějí tu dotaci.
Smartwing patří dlouhodobě k tomu nejdražšímu, co létá. Jestli přijdou o chartery, tak jim nepomůže nic. To jediné je drží. Příští rok Buzz bude tlačit na CK, aby nakoupili chartery u nich a bude vymalováno. Takže Smartwings moc dobře ví, že hraje o každý den, aby tu podporu dostali.
já se hlássím, abyste do roku 2021 se mnou nepočítali. snad to pomůže v kalkulacích