Diskuze
Dráhy nalijí do vagónů další stamiliony, modernizují i ty nejnovější
Děkujeme za pochopení.
A57n73t35o44n15i79n 32N91e67m67e73c
Pane Sura, silnice v Cesku jsou dotovane, na pr. v Nemecku se plati dan i z osobnich aut a to znacna.
Na pr. Mazda 6 rocne 300 € t.j asi 8.000 Kc, nebo Nissan Micra 196.-€ t.j. asi 5.000.- Kc. Mimo toho jsou podstatne vyssi castky za povinne ruceni.
Pokud bude v Cesku nizsi zdaneni firem i nizke prime dane osob, nebudou penize na zeleznice a ani na silnice vcetne oprav. Protoze nizke dane nastartoval Topolanek s Kalouskem a narodu to vyhovuje, budeme si muset zvyknout na spatne sluzby ze strany statu. Oboji totiz neni mozne - nizke dane (u OSVC temer zadne dane) a rozvinutou infrastrukturu vcetne zdravotnictvi a skolstvi.
J45a89r25o84s73l11a27v 64S72t83e91r56n27w36a60l54d
Jezdím na trati Praha-Plzeň, ale asi jinou tratí nebo co. Žádné zlepšení vagonů jsem nějak nezaznamenal.
J75a45n 26F67r91i25s14c34h
Na něketrých linkách se to opravdu trošičku zlepšilo - třeba v 10.07 z Plzně do Prahy je jeden rekonstruovaný vagón - konkrétně Bbdgmee236 :)
D26a18v25i65d 26P17i17n53c
Dojíždím denně rychlíkem do práce. Když započítám cestu tam a zpět, tak je to 160 km. Takže si myslím, že mohu konstatovat, že ve vlaku strávím dost času. Takhle dojíždím již 19 let. Za tu dobu poslouchám velkohubá prohlášení ČD o modernizaci vozového parku, ale ve skutenosti je realita bohužel dosti jiná. V obyčejném rychlíku se změnilo pouze to, že staré sedačky potáhly novým potahem, přičemž nikomu nevadí, že zůstaly rozvrzané, prosezené, s polámanou kostrou a jinými neduhy. Interiér leckde pokryli novým nátěrem, který docela dlouho vysmrádal a hlavně se vůbec neobtěžovali něco udělat s podvozkem. Takže důsledek je ten, že tam, kde opravdu nové vozy jedou klidnou jízdou, rádoby zmodernizovaný rychlík skáče jako při ródeu. No a pak tu ještě máme nefunkční topení, nefunkční klimatizaci, absenci elektrických zásuvek .... A to jezdím 1. třídou. Ve druhé je to ještě lepší. A za tyto radovánky zaplatím po vtipném nenápadném tarifním zdražení 25.000,- Kč ročně.
J34o55s56e51f 10K80o30p85e89c54k98y
Tak asi byste musel byt slepy a hluchy, abyste nevidel, ze za poslednich 5 let doslo k obrovskym investicim do vozoveho parku CD. Nove Stadlery, RegioSharky, RegioPantery, CityElefanty ci predelane RegioNovy se dohromady pocitaji na vic jak 200 jednotek. Ale jinak souhlasim s tim, ze vozy pro rychlikove spoje jsou momentalne zrejme nejkatastrofalnejsi skupinou v CD a nejake dramaticke zlepseni je zatim v nedohlednu...
V22í48ť73a 97V50a79n38ž96u24r70a
nějak jsem nedokázal nic vyčíst. co bude s kvalitníma koženkovýma vozama ze 70.let.
M58i28c11h98a23l 74O16p88a68t23r66n80ý
Nic! Dal nám budou k dizpozoci pro opruzeni zad a pozadí. A pokud Vám to vadí, tak vám místní specialisti vysvětlí, že už skoro v každém rychlíku je modernizovany, klimatizovany,sluzebni vůz. Ideální je být průvodčí žena a vzít si s sebou dítě a kolo, pak je ten vůz celý pro vás, protože se skládá z náklady. prostoru, sluz. oddílu, odd. pro cestující s dětmi a odd. pro ženy!
R34i65c27h85a69r28d 48M90e13r15h12a44u13t
Pane Suro dnes vas tu mistni rudi ajznbonaci chvali.Nenapsal jste totiz clanek o hospodareni ale o modernizaci.Statni podnik nakupuje stare vagony- soukromy podnik nakupuje stare vagony.CCo by mne melo jako danoveho poplatnika vice nastvat.Rozhodne to nebude to ze JAncura si nakupuje co chce.Zaluda si bere zlate milionove padaky a CD nakupuje vetes.
A15l52a19n 73Ř84e87p19k91a
Žaluda dostal své peníze zaslouženě, udělal pro dráhy hodně dobrého
A o jaké veteši proboha mluvíte, když dráhy nakupují v podstatě to samé, co Jančura? Btw. nový vagon stojí okolo 50mil.
A82l74e37x55a51n85d15r 23K95o31s40t42k41a
Vozy budou rekonstruovány na otevřený prostor, namísto kupé. Skvělé, takže zážitek z nevychovaného dítěte či opilce si vchutná celý vagon. Ono stačí i třeba výprava natěšených turistů, kteří si ukazují fotky a pořvávají.
R17i32c96h24a82r35d 56M87e50r89h89a40u27t
Janato a rezijkari spojte se. Namisto zvastu kovaneho odborarskeho aisnbonzaka si radsi zajdi s rodinou nekam na vylet a prestan tu opruzovat s dalsimi ohledne CD. Zajimave kolik maji CD tady priznivcu - minusovacu. Kopete do cloveka co se svymi penezi zacal podnikat a dokonce tu nekteri plodi takove nesmysly ze jeho ztrata neni jeho vec protoze na jeho misto mohl nastoupit nekdo jiny.Vycitaji mu nejake sliby novych vozu apod.Tak snim nejezdete.Ostatnim to nevadi a mne uz vubec.Tyhle rude bolsevicke zvasty z toho se chce gr...
Radek Janata a spol jsou zrejme pozustatek Zaludovy uderky majici za ukol ocernovat Jancuru a minusovat odpurce CD.pravda je ta ze jezdi s Jancurou, pisou stiznosti Jancurovi na personal a v Ov ci v Praze vystupuji s novinama zdarma v kapse naliti kafem zdarma taktez -)).P.S. pro bolsevika Repku. Jancura forever-)))).Jo a kafe a noviny jsou skvele.
A90n44t38o19n74i77n 60N68e26m31e20c
Kdysi jsme Rakusnaum posilali brambory., byl tam hlad.
Dnes si koupime ojete vagony a bohuzel ani to nestaci. Ty kecy, ze CD prodelava,
nejsou rozumne. Podivejte se na nadrazi v Cesku - stav jako za Franz Josefa, ale uz zdevastovana. Podivejte se na koleje.- jako za Franz Josefa.
Podivewjte se do Nemecka - nove koleje, nove nadrazi (Norimberg, Aschaffenburg atd.). ICE z Frankfurtu do Hamburgu (pres 500 km) za 3,5 hodiny, u Hannoveru hlasi jedeme 260 km/hod, ani by si clovek nevsimnul
Ovsem - v Nemecku a Rakousku je progresivni dan a stat stai nove koleje, opravuje nadrazi i silnice.
Pokud budeme trvat na rovne dani a pausal pro OSVC zajisti, ze z 600.000 Kc za rok se dan neplati a na doktora z minima, potom to zustane tak. Udajne 14 % OSVC plati dan, zbytek nic a Svarc system jim velmi pomaha. A pokud to vetsine naroda vyhovuje, je to o.k. a je zbytecne vest tyto diskuze. V Bulharsku take nevybiraji dane (rovna dan 10%), ale snad nemaji dojem, ze musi mit vsechno jako v Rakousku nebo Nemecku. A o to jde - vyrovnat se s tim.
J88i56ř77í 81K26u81c47h15t84a
stačilo by kdyby se toho tolik nerozkradlo
M53a72r27e89k 34V91y77m25a54z59a69l
Pane Sůro palec nahoru Dnes opravdu objektivně napsaný článek....
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Dokonalost japonských knedlíčků kontroluje umělá inteligence. Pomáhá i jinde
V zemi posedlé dokonalostí si žádný výrobce knedlíčků nemůže dovolit prodávat nehezké kusy. Na...
Vývoz českého nábytku klesá, na vině je Německo. Výrobci hledají nové trhy
Export českého nábytku do zahraničí se v loni propadl. V porovnání s předchozím rokem se hodnota...
Na D1 přibudou další zákazy předjíždění kamionů. Chceme plynulý provoz, říká ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zahájilo u Velkého Meziříčí druhou etapu rozmísťování značek...
Draží se jedinečná sbírka mincí ze Skandinávie. Dědicové na ni čekali sto let
Potomci dánského máslového magnáta čekali přesně sto let, než se mohli přihlásit o své dědictví v...