Diskuze
Dopravcům se nechce nahradit kamiony, dotace za stovky milionů nepomohly
Děkujeme za pochopení.
I88v46a36n 15S51t93e86c96h
Nikde jsem zde nenašel informaci o srovnání rychlostí přepravy kontejneru na 100, 200 nebo 500 km vlakem a autem.
Taky mi chybí informace o počtu poškozených (vykradených) kontejnerů při různých druzích přepravy.
K98a96m68i76l 10Ž45i24ž72k13a
Kdyby ty elektroauta nebyli tak drahé. Škoda.
R64o21m34a71n 17P94o82l49á67č79e68k
A co to řeší? Výsledek je pro přírodu není o nic lepší než diesel...
M40i91c93h34a71l 86S37t60e32b35l52o
lektroauta jsou jeden velký omyl a hloupost
A73n11t10o62n53í14n 18Z72e29l37e16n80ý
Hloupost jsou jako univerzální řešení.
J41a91n 51R67a81m51b52o64u83s23e28k
Dokáže mi někdo vysvětlit proč dotace na elektromobily a nabíjecí stanice nesmí být realizována na území hl.m. Prahy. Aby zůstal mezi vesnicemi na polích čistý vzduch? A když tam ta auta stojí v kolonách, aby nevydávala výfukové plyny? Bojím se, že je za tím zase nějaký svěřenský fond.
L65u17k12á44š 14K22ř18í62ž
Všechny dotace se realizují na území města prahy ...... kde se to pak postaví je druhá věc, ale mimo Prahu není instituce, která by byla oprávněna realizovat = přidělit někomu dotaci.
F50i76l22i47p 33T70ř53e50b78a
Aby tohle mělo smysl, musely by průmyslové zóny a překladiště růst kolem kolejí, ne kolem dálnic.
V41á93c60l40a34v 20P61o42u30s29t55k19a
A to by pomohlo jak konkrétně?
I78v69e68t59a 82S43o55c50h68o13r59o21v74a
Stačí celosvětově zakázat daňový odečet DPH na paliva a posílit bližší výrobu spotřebě
V65á13c29l53a28v 95P37o10u72s33t88k62a
Nestačí, nic tím nevyřešíte. A co je to "posílit bližší výrobu spotřebě" ??
I87v41a95n 49K11o83h92o61u53t
Podle mého jde dodavatelům, dopravcům a odběratelům hlavně o čas a cenu. Vzhledem k současným možnostem je z pohledu času/ceny kamion pro všechny nejlepší.
L86u49k36á96š 10K20ř37í43ž
Tak ono je to i tím, že když to vezou celou cestu v kamionu, tak potřebují jednoho řidiče, který pojede z místa A do místa B, ale jakmile se veze část vlakem, tak jeden řidič musí kontejner dovést na překladiště, druhý pak zase odvést z cílového překladiště do místa, kam má kontejner jít.
R49o64m67a17n 42P87o11l33á27č18e16k
Na ministerstvu jsou fakt koumáci...
Základní problém je kapacita kolejí... Překladiště jsou až druhé v pořadí...
Pokud zůstanu v Praze, tak se zaplnují osobní dopravou i kolejové spojky, kde osobní vlak jel málokdy.. viz Hostivař - Malešice - Liben...
A jak už zaznělo... Třeba Žižkov se zrušil, přitom mohl být skoro ideální... Stejně jako většina nádraží měla i svou nákladní část, tak se taky masivně ruší....
J78a96k94u12b 58F11e66i28f66a58r
Dotace sem sice putují, ale těžko říct, kde mizí. Moc toho za ně vidět není. Železniční síť máme sice nejhustší v Evropě (asi), avšak s kapacitou je na tom ja císaře Procházky a technologicky taky. Místy už nám osobní vlaky sviští magickou rychlostí 160km/h a už máme třetí Vánoce z jednoho tunelu u Ejpovic. No hurá
V30í93t 95B75r65z77o68b39o10h62a94t54ý
To že máme nejhustší síť je sice pěkné, ale s tou kapacitou se mýlíte, koridory jsou přetížené a bohužel i když na lokálních tratích projede jedna souprava za dva dny, tak holt je potřeba ve většině případů jet i po tom přetíženém koridoru.
V23l32a72s88t17i23m82i69l 44L44u64c69a73k
Překladiště na Nákladovém nádraží na Žižkově skončilo. Snaha postavit jiné u Hrdlořez narazila na odpor městské části a obyvatel. Přitom aby se minimalizovala přeprava po silnici, mělo by se z kolejí překládat co nejblíž zákazníkům. V Praze, kde je jich nejvíc, chybí okruh. Např. spojení skladů u letiště s východem Prahy je zdlouhavé a tudíž drahé - přes D0, D1, Jižní a Štěrboholskou spojku. Nahradit kamiony menšími auty by bylo pro přepravce i Prahu fatální.
Čekat čtyřicet minut na latte? Fronty ve Starbucks deptají obsluhu i zákazníky
Kavárenský řetězec Starbucks se ve Spojených státech potýká s dosud nepoznaným problémem: příprava...
Koupit drahý džus, nebo vylisovat pomeranče? Spočítali jsme, co se vyplatí
Z pomerančového džusu se stal exkluzivní nápoj. Litr se nyní v českých obchodech prodává za 80 až...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Znát věk odchodu do penze v 50 letech je nesmysl, vmetla ekonomka Kupkovi
Je nesmyslné, aby se lidé až v 50 letech dozvídali, v jakém věku půjdou do důchodu. V diskusním...
Minus 210 miliard za pět měsíců. Jen dvakrát Česko hospodařilo hůř
Schodek státního rozpočtu za uplynulých pět měsíců letošního roku činí 210,4 miliardy, sdělil...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Dluží stovky milionů, i Gretzkému. Český nápad na pamětní bankovky zkrachoval
Firma Top Legends, která prodává pamětní bankovky věnované slavným sportovcům, na sebe podala...
Komise rozhodne o clech na elektroauta z Číny. Mohou vzrůst několikanásobně
Už za pár dnů bude jasné, zda a případně jakou měrou Evropská komise zvýší cla na čínské...
Dr Pepper předstihl Pepsi. Je druhou nejprodávanější limonádou v USA
Nejprodávanější limonádou v Americe je dlouhodobě kokakola, její rival Pepsi ale nyní musí...
Byty jako jablka. Stavaři žádají zavedení jakostních tříd
Premium Zatímco například u zeleniny se dbá na přesné rozlišení jednotlivých kategorií jakosti, u bytů a...
Propast v odměnách ředitelů a zaměstnanců v USA. Šéfové berou stonásobně víc
Výkonní ředitelé firem vydělají odnepaměti více než běžní zaměstnanci. Čerstvá analýza však...