- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
No, Číňani, jestli on vám svět nevrací vaše komplikace při zakládání firem v Číně.
Přesně tak, největší podraz je, že musíte vzít místního ředitele, který má ovšem přístup k veškerým dokumentům, tedy i technologickému know-how.
Nám stačí Boeingy. Stačí se pořádně připoutat a pak vám nevadí, že každou chvíli upadnou dveře, nebo kolo
On není problém, že upadnou dveře nebo kolo. Z letadel odpadlo dveří milión, stejně jako těch kol. Mě spíše zaráží ta neletecká konstrukce a absolutní ignorace lety prověřených pravidel konstrukce, které jsou psány krví. Minimálně ta záslepka v trupu připevněná zvenčí je absolutní konstrukční demence, to samé jako kritický systém, který není odolný proti zcela jednoduché poruše. Pokud něco takového projde je zbytečné cokoliv řešit a Boeing může dělat jednopilotní letouny, hranatá okénka lepená zvenčí do trupu a montovat jen jeden motor.
Já před nějakou dobou četl, že Comac vůbec nemá důvod o evropský nebo americký trh usilovat. Jen v samotné Číně je taková poptávka po nových letadlech na vnitrostátní linky, že ani to nebude schopen pokrýt.
Jako určitě je to hrozba pro Airbus a Boeing, že jim mohou klesnout objednávky od čínských aerolinek, to ano. Ale než Comac rozjede výrobu v takové kapacitě, aby začal dodávat mezinárodně, tak to ještě bude trvat.
Pokud není letadlo v EU a USA certifikováno, nesmí tam létat.
Upřímně já bych nechtěl být pasažér, který jim to začne testovat v "produkci". Když si vezmu kolik leteckých katastrof a následných oprav a úprav dostalo Airbus a ano i ten Boeing na bezpečnost, na které dneska jsou, tak nemám potřebu dělat testovací figuríny někomu dalšímu.
A čím myslite, ze se to se letadlo bude tak zasadne lišit?
(Tady se nebavime o kvalite a nebo nekvalite zpracování, ale použitých postupu výstavby, použitých technologií...)
Certifikace potrvá dokud nezačnou vyrábět nový typ. A pak bude potřeba certifikovat zase ten, atd...
Certifikace bude trvat roky, otázkou je zda se bude jednat o technologická a bezpečnostní pravidla nebo i o politické hledisko.
Samozřejmě, že jde zejména o politické hledisko!
Pokud mu nebudou za letu vypadávat dveře či upadávat kola, tak nemá na certifikaci šanci.
Dost mě tu dostávají řeči, jak jsou Airbus a především Boeing marný.. Jo chyby se stávají, ale radši poletím s někým kdo vyrobil 40000 letadel (Boeing) nebo 20000 (Airbus). Ale nakonec mi nic jiného nezbyde, v Asii pojedou hodně agresivní kampaň a ceny včetně údržby budou velice atraktivní a vsadím se, že nebudou stíhat ani vyrábět.
No řekl bych, že čínský pracovník pracuje odpovědněji, než ten americký.... Kdyby se před sto lety vše řešilo jako dnes, tak ještě pořád jezdíme na oslovi...
Jé vy byste to řekl- tak to je jasný a úplně tutový. Proč by se tím měl ještě někdo zabývat? Díky a díky vám!
Dost mě tu dostávají řeči, jak jsou Airbus a především Boeing marný.. Jo chyby se stávají, ale radši poletím s někým kdo vyrobil 40000 letadel (Boeing) nebo 20000 (Airbus). Ale nakonec mi nic jiného nezbyde, v Asii pojedou hodně agresivní kampaň a ceny včetně údržby budou velice atraktivní a vsadím se, že nebudou stíhat ani vyrábět.
Ani nestíhajú, zatiaľ nedokážu zvládnuť ani objednávky od čínskych aeroliniek.
Ročne zatiaľ dokáže vyrobiť 150 lietadiel C919 a ďalšie 4 roky nemá kapacity výrobu zvýšiť.
Dostala už objednávky na viac ako 1200 strojov.