Šéf společnosti Zonky Jiří Humhal. | foto: Zonky

Do Vánoc jsme v zisku, říká šéf Zonky. Firmě pomáhá přesun lidí na internet

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Zájem o půjčky klesl při „karanténě“ až o třetinu, teď se zvedá, říká nový šéf společnosti Zonky Jiří Humhal. Současná situace nahrává digitalizaci a Humhal sází na to, že firmě usnadní dosáhnout desetiprocentního podílu na trhu spotřebitelských úvěrů, na který dlouhodobě cílí. Chce se také zaměřit víc na refinancování půjček.

Firma, kde si lidé půjčují od lidí, letos oslaví pět let existence. A na konci roku by se měla konečně přehoupnout do zisku. 

„Část lidí si ještě před pár měsíci nedokázala představit, že by si pořizovala některé služby online. Ať už doručení potravin nebo třeba úvěr či investici. Ale okolnosti je donutily si to vyzkoušet. A ti lidé zjistili, že to funguje lépe a je to rychlejší. Tato situace urychluje digitalizaci a to nám může pomoci,“ řekl Humhal, který řídí Zonky od začátku dubna, v rozhovoru pro MF DNES.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se