Plánovaná pekárna posílí stávající nabídku, kterou zákazníci znají pod názvem Rohlíkova pekárna. Ta již nyní nabízí řemeslné pečivo, které online obchod rozváží svým zákazníkům.
„Hodnota investice do nové pekárny v Chrášťanech je osm milionů. Až 56 procent pekárenského sortimentu pečeme například ve spolupráci s Merhautovým pekařstvím a Pekařstvím Makovec, 25 procent objemu pak pečeme vyloženě podle vlastní receptury,“ doplňuje CEO Rohlik.cz Martin Beháň.
Rohlík chce letos rozvíjet současné trhy. Cestu vidí v automatizaci |
Rohlik.cz se ale nespoléhá jen na vlastní produkci, ale i na výrobky menších pekařů. „Spolupracujeme s více než dvaceti pekaři, jejichž pečivo nabízíme zákazníkům. Je to pro nás důležité, pomáháme jim totiž v dostupnosti pro zákazníky z celé země místo toho, aby jejich pečivo kupovali jen ti z okolí,“ říká Peter Dandár, který v Rohlíku za segment pečiva zodpovídá.
Výhodou spolupráce je, že k zákazníkům se pečivo dostane za stejnou cenu jako v pekárnách samotných. Rohlíkova pekárna nabízí pečivo například z Esky, podniků Zrno Zrnko, Pekárny Praktika, Artic Bakehouse nebo William & Thomas Artisan Bakery.
Nová pekárna v distribučním centru má především umožnit dodávku čerstvého pečiva průběžně po celý den. „I když u nás zákazník nakoupí na večer, chceme mu garantovat, že dostane čerstvý chleba. To je pro nás propozice, která nás v rámci potravinového sortimentu posouvá o kus dál a zatím byla doménou pekáren, standardem v retailu ale nikoliv,“ říká Beháň.
Kromě pekárny firma investuje také do automatizace. Loni na podzim v Chrášťanech otevřela své první automatizované distribuční centrum v Česku. Nasazený systém AutoStore zvýšil produktivitu a sklad dokáže odbavit až 14 tisíc objednávek denně.