Nový koncept hospod Srdcovka | foto: Plzeňský Prazdroj

Pivovary platí novou tvář českých hospod. Spolupráce je výhodná pro obě strany

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Restaurace a hospody se již dva roky pohybují na hraně finančních možností. Plánované rekonstrukce nebo modernizace tak mnohdy jejich provozovatelé přesouvají na neurčito. Poslední dobou proto čím dál častěji využívají finanční pomoci velkých pivovarů.

Je to něco za něco. Pivovar pomůže přestavbou nebo rekonstrukcí, vybavením interiéru a instalací reklamních poutačů. Výměnou za to se provozovatel zaváže k pravidelnému odběru daného množství piva a dalších nápojů pivovaru.

Cílem je nejen snížit vizuální smog v ulicích, ale také pomoci hospodským s jejich podnikáním, aby označení a reklama hospody byly efektivní.

Zdeněk Kovářmluvčí Plzeňského Prazdroje

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se