Čtvrtek 5. prosince 2019, svátek má Jitka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 5. prosince 2019 Jitka

A tvé jméno? zeptá se na podzim Nutella

  3:11aktualizováno  3:11
Ferrero, italský výrobce čokoládové pomazánky, chystá podle informací MF DNES od podzimu novou kampaň pro Českou republiku. V rámci ní bude možné pojmenovat podle sebe Nutellu.

Nutella Kateřina. | foto:  Petr Topič, MAFRA

Česká pobočka Ferrero zatím tají detaily. "Jednou ze zajímavých aktivit, které společnost Ferrero pro letošní rok připravuje, je i projekt, který se bude zabývat personifikovanou Nutellou," uvedla pouze Šárka Kurdiovská z Ferrero Česká. Na dotaz MF DNES připustila, že kampaň začne na podzim.

K odhalení úmyslu došlo na půdě italské ambasády, kde společnost představovala své sociální podnikání v rozvojových zemích a přítomným hostům rozdala Nutellu s jejich křestním jménem.

Firma, která patří rodině nejbohatšího Itala Michela Ferrera (Forbes odhaduje jeho majetek na 26,5 miliardy dolarů), už tuto kampaň rozjela ve Španělsku, Belgii a Francii, kde se Nutelly prodává nejvíce, a samozřejmě v Itálii.

Na rozdíl od Coca-Coly nebudou pojmenované skleněné dózy běžně v prodeji.

Pokud bude kampaň probíhat v Česku stejně jako v zahraničí, pak bude možné si vyžádat své pojmenování přes Facebook. Poštou pak Ferrero pošle nálepku se jménem. Na jeden facebookový účet bude možné požádat jen o jednu nálepku.

V Itálii kampaň doprovázela i televizní reklama. "Když ses narodil, byl jsi Stefano, později jsi však slyšel, že jsi pro spolužáka šilhavý, pro přítelkyni srdéčko, pro manželku láska, ve firmě šéf, pro řidiče blbec, v restauraci pán, pro dceru tatínek. Pro nás však zůstáváš Stefano," praví příjemný hlas v reklamě, která každé zmíněné pojmenování doprovází natočenou situací. Globální firmy se takto snaží přiblížit ke svým zákazníkům a vzbudit pozitivní emoce, které jsou v globalizovaném světě důležitější než kdy předtím.

"Když se taková úspěšná a drahá nadnárodní značka snese ze svých výšin ke mně a já pro ni přestávám být spotřebitel, ale jsem pro ni Honza, je mi to sympatické a zároveň si připadám, že mě povznesla, že se na mně odráží trochu z jejího úspěchu a že oceňuje, že i já jsem jeho příčinou," popisuje výsledek na pohledu spotřebitele Eda Kauba, kreativní ředitel reklamní agentury Havas. "Následuje domino efekt, kdy se Honza pochlubí Marii... a z obyčejné značky je značka zamilovaná," dodává.

Srdeční záležitost se hodí ve chvíli, kdy značka bojuje o pověst ve světě, který odmítá tučné a sladké pro správný životní styl.

  • Nejčtenější

Rychlovlaky na letiště nepojedou, jen stanice by stála víc než dráha do Brna

Šance na napojení největšího českého letiště na připravovanou síť vysokorychlostních železničních tratí se rozplývá....

Firma přišla o miliony, při Black Friday kvůli chybě nabízela slevu 97 %

Švédská technologická firma Foreo, která působí i v Česku, nadělila během akce Black Friday kvůli cenové chybě svým...

Kdo má víc bytů, měl by platit vyšší daně, navrhuje šéf ČNB Rusnok

Ten, kdo má více než jeden byt, by měl zaplatit víc na dani z nemovitosti, myslí si guvernér České národní banky Jiří...

Je nemravné mít na jogurtu přirážku sto procent, řekl ministr Toman

Kontrola dvojí kvality bude mířit zejména na nadnárodní potravinářské firmy, ty české s ní problém neměly. Ministr...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Stravenkový paušál připraví stát o jednadvacet miliard, uvádí nová studie

Místo papírových stravenek peníze ke mzdě. Proti nápadu na zavedení takzvaného stravenkového paušálu se postavila Unie...

Premium

Sprcha pro osm lidí: jak to vypadalo na Epsteinově ranči na dělání dětí

Kdyby zdi mohly mluvit. Přinášíme exkluzivně snímky přepychového ranče, kam americký finančník Jeffrey Epstein svážel...

Premium

Je sexting nevinná hra nebo nevěra? Pánové jsou tolerantnější než dámy

Generace našich rodičů tohle řešit nemusela. Měli poměrně jasno a věděli, co je a není zahýbání. Moderní technologie...

Premium

Den, kdy přepadli Mekku. V roce 1979 se zrodil moderní islámský středověk

Před 40 lety se stalo „11. září“ islámu. Aby saúdský král mohl pobít ozbrojence okupující posvátnou mešitu v Mekce,...

  • Další z rubriky

Otazníky nad rozpočtem. Stát počítá s příjmy, které nejsou jisté

Vláda schválila rozpočet, ale přitom nemá jisté zásadní miliardové příjmy z daňového balíčku. Postup kritizuje Národní...

Česká cestovní kancelář Neckermann definitivně končí, nenašla investora

Tuzemská cestovní kancelář Neckermann nenašla investora, se kterým by mohla pokračovat v prodeji a organizaci...

Senát odmítl vyšší poplatek za vklad do katastru i zdanění loterií

Senát se postavil proti vládní snaze o vyšší zdanění loterií nebo o zvýšení poplatku za vklad do katastru nemovitostí....

Češi nevědí, co s plechovkami. Na skládkách jich končí tisíce tun

Produkce i spotřeba hliníkových plechovek rok od roku roste. Za posledních deset let se prodeje nápojů v nich zvýšily...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz