- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, proč se tedy takto ziskové obory dotují?
Ty castky jsou hodne mimo 2k na hodinu pro analytika neni v CR realne. To je £130,000 rocne. To nema ani Senior Data Scientist pro Google v Londyne. Norma pro analytiky je cca 600kc/h (v prepoctu).
Personaliste nemaji 2k na hodinu ani v Sillicon Valley. V UK delaji kolem 300kc/h pac je to vesmes automatizovana administrativa ktera nevyzaduje zadnou kvalifikaci.
Smarja, vždyť se to v tom článku píše. To jsou agenturní sazby, tj. co účtuje firma za hodinu jeho práce.
A když si geodeti řeknou za geometrák na barák o 7000, jsou za vydřiduchy, o které by si nikdo ani kolo neopřel. Asi mají špatné PR
No. To je tak keď nemajú copywritera. Geodet bez copywritera, to je ako kakao bez kečupu.
Některé lidi (copywriter, art director,...) seženete za podstatně nižší sazbu než je v tabulce článku. Stačí si dát inzerát třeba na LinkedIn. Tenhle článek si asi zaplatila nějaká agentura aby potlačila ceny nahoru.
Dříví se samo do dřevníku neudělá. Tihle prodavači vzduchu, nechť si své vzdušné peníze užijí.
Bezvýznamnost života tím nezalepí
Naopak. To oni vytváří, jak bude firma fungovat.
Na dřiví si zaplatíte kohokoliv odkudkoliv za pár šupů.
Tady je po ránu odborníků, kteří ví, kolik by měl kdo brát Něco Vám poradím - pokud máte méně než 40k v čistém a vadí Vám to, neseďte po ránu v diskusi na IDNESu a změňte zaměstnavatele,obor, nebo ještě lépe - začněte makat sami na sebe. Není zač!
Oni raději budou hltat pravdu z Facebooku, která jim vykládá pravý opak toho, co vy. Pak jen čekají, zda jejich spasitel zvítězí a dám jím. :D
Jsou to smutní lidé.
Zajimave, ze na me reklama prakticky nefunguje, obcas i odpuzuje (napr zelena prisera napravo), takze z meho pohledu vyhozene penize. Ale holt asi nejsem reprezentativni spotrebitel.
To je nesmysl. Subjektivně to ani nemůžete být schopen posoudit.
Nejsem z této branže, ale víc než ty sumy mě zaráží finanční ředitelé pracující pod agenturou
Jsou to profesní hodinové sazby do klientských rozpočtů. Account director není finanční ředitel, ale v podstatě šéf oddělení styku s klientem.
Dělám PR a když se začnu víc snažit, udělám i PRD.