- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
doufám, že ministerstvo dopravy tam udělá pořádek.Za Bartu by se tohle nestalo.Tuším, že někdo ze sebe dělal chudáka.Vlak musí být levnější, jak silniční doprava, ale to chce začít třeba šetřit a nekupovat karlovarský minerálky, když na moravě máme zdravější.
Myslíte, že šaratice zrychlí a zlevní železniční provoz?
aby mi rok dopředu řekli o zdražení mýta na silnici a o zdražení nafty
Článek není o mýtu, ale o poplatku za užití železniční cesty jejím správcem - dálnici můžeš objet, koleje sotva. Navíc SŽDC podle odborníků udělalo takovou vepřárnu, že nejdražší "ošupné" je za neudržované regionální tratě a naopak nejlevnější doprava je na moderních tratích. Čili regionální tratě (ze kterých se přitom pro páteřní tratě sjíždějí cestujcíí i náklad) budou dál upadat technicky i provozně, protože už se prý ani nevyplatí vypravovat turistické vlaky...