- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šéf Košíku Ivan Utěšil | foto: Tomáš Krist, MAFRA
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Lidé si během pandemie zvykli na online nákupy potravin, ovšem pak se znovu vrátili do kamenných obchodů. Jak se bude trh vyvíjet, co bude trendem?
I když se na trhu pohybuje několik online supermarketů, nemusíme je brát jako konkurenci. Český trh s potravinami je velký. Má hodnotu 300 až 500 miliard korun ročně. A všichni online hráči si z něj ukrajují stále jen malé jednotky procent. Myslím, že trend bude jiný. Na nákup potravin na internetu se bude brzy spoléhat většina běžných domácností – každá z jiného důvodu a v jiném množství. Bude jen otázkou, jaké příležitosti se pro online nákupy objeví. Pro někoho tím důvodem může být třeba nemoc, péče o staršího člena rodiny, nedostatek času, pro jiného pohodlnost nebo slevové akce.
Situace bude složitější. Na druhou stranu jsem optimista a věřím, že příští rok nebude tak hrozný, jak se všude píše.
Připojte se ještě dnes a získejte: