Diskuze
Stát nesmyslně dotuje některé rychlíky. Autobusy by přitom vyšly levněji
Děkujeme za pochopení.
P27a33v75e76l 39J74a72n69s67a
starý Karosy ano, ale ty moderní nízkopodlažní, např. SOR, nemají
P97a63v24e24l 50J57a49n60s61a
tohle mělo bejt pod Tomáš Novotný 19:15, nevím, proč není...
K60a23r95e67l 90V63e94č82e62ř55a
V nákladech na provoz autobusů především není údržba silnic, protože to platí stát. Dráhy s nimi kalkulovat musí. A pokud by snad někdo chtěl namítat, že údržba silnic se platí ze silniční daně, tak těch cca 5 mld. Kč, které se vyberou, je na údržbu silnic opravdu dost málo. Takže spíš se jedná o další akci na podporu několika soukromých dopravců.
P27a29v54e31l 66K71u81r15a67l
No když si započtete spotřební daň a DPH z paliv, mýtné na dálnicích (to mimochodem autobusy platit musí) tak množství vybraných peněz celkem naroste.
F65r19a55n87t47i26š97e48k 97S72t25r20n72a87d
Nahradit vlaky autobusovou dopravou rentabilní není. A pokud cestující cestuje s větším spoluzavazadlem, které v rychlíku může pohodlně umístit ve voze
s " úschovou během přepravy "... tak jsou všechny autobusy na prd, poněvadž s tímto zavazadlem se do přeplněného autobusu vůbec nedostane.
Mám dosti zkušeností v době výluk vlakových spojů s tzv. " náhradní autobusovou dopravou ", která je v těchto případech zcela nepoužitelná !!
Preferuji proto všechny vlaky před BUS spoji.
J17i68ř50í 47K58o41c22u80r55e22k
Busy mají pod podlahou zavazadlový prostor. Do něj se dá složit brašna s hokejovou výstrojí. Teda pokud ČD objednají pro ND patřičný autobus
M51a48r52e41k 57P52e67č51e81n93k51a
Nerozumím tomu, jak firma, která pobírá dotace od státu, může sponzorovat televizní přenos tenisového utkání ...
Š15t34ě57p51á92n 24M95e20r47t
Co dnešní prosťáček nevidí v TV o tom neví že existuje, to je jednoduché. Každá velká firma dává desítky % do marketingu.
V44i53k41t47o61r 26N34á32r72o54ž83n62ý
Aby se vyplatila nákladní železniční doprava , musel by pro to také někdo něco z vrcholných míst udělat ... realita je však taková , že kapacita tratí je zaplněná nesmyslnými poloprázdnými osobními vlaky a každý stát má jiné byrokratické podmínky pro vstup na DC , že je hodně problematické jim vyhovět. A když máte výluku jedné traťové koleje a Váš nákladní vlak je díky tomu odstaven 12 hodin někde v polích... to se to potom těžko převádí náklad na koleje
V42i71k95t77o54r 16N50á30r56o68ž90n92ý
Toto mělo být umístěno pod příspěvek pana Merta
D26a88v17i48d 96P83r45a74ž80á97k
A díky těmto nesmyslným dotacím mohou České dráhy vyzobávat rozinky na lukrativních tratích typu Praha - Ostrava
B16o15ř78e41k 27Ž45a77n37d20a
Uvidíme, co bude levnější až dojde ropa nebo až uražení mohamedáni zavřou kohouty.
P88e71t61r 61M72o47o18s
Co se týče ropy, zajímavé čtení zde: http://www.osel.cz/index.php?clanek=6903
Š88t89ě75p62á47n 81M97e10r44t
Vlak je vlak! Pokud někam jedu a je to jen trochu možné tak jedu vlakem. Kolikrát je to i lepší jak autem. Kdyby se u nás do drah investovávalo víc a mohly ty mašiny jezdit aspoň tolik co dovedou bylo by to nejlepší spojení vůbec.
Hlavně nákladní doprava by se dle mého názoru měla přesunout zpět na koleje. Nevím jak se to praktikuje dnes ale do každé staré fabriky vedly koleje kde se přímo z "linky" vše naházelo na vlak. Dnes se postaví fabrika uprostřed pole a objedná se 50 kamionů.
T67o89m96á70š 49K36n19a12i21f89l
je to proto, že těch 50 kamionu je pořád levnější, než tam tahat koleje, a udržovat je .. a pak si platit obsluhu vlečky... nemluvě o tom, že tím kamionem je to na druhým konci evropy jednou , dvakrát tak rychle, než vlakem.
P63e82t75r 91M63o37o44s
Ať klidně tyto spoje zruší! Kdo chce cestovat z Prahy do ČB vlakem, na 99,9% zvolí cestu přes Benešov, Tábor a Veselí nad Lužnicí. Je to celé v elektrice (4. koridor) a po rekonstrukci, která v současnosti probíhá, bude vlak po většině trasy jezdit 160 km/h, takže se čas mezi PH a ČB zkrátí na 90 minut. Dnes je to 160 minut a přes Písek 182 minut. Jenom šílenec, nebo šotouš by jel celou trasu přes Písek smradlavým dieselem.
T88o37m55á83š 15K44n68a32i80f41l
Milej zlatej Péto .. tyhle vlaky nejsou určeny na to, aby vozily lidi z Prahy do Budějovic.. je to jen rameno, které obslouží města jako Praha - Beroun, a další podobné páry po cestě. Ono to totiž vyjde levněji, než kdyby jezdily rychlíky z prahy do Berouna, další z Berouna do písku a další z písku do budějic.
Párkům odzvonilo. Podnikatel lije do rohlíků svíčkovou a dobývá benzinky
Na pracovních cestách se podnikatel v gastronomii Lukáš Nádvorník přejedl párků v rohlíku. Napadlo...
Zelení navrhují soupis majetku a daň z bohatství. Vtip, reagují ekonomové
Strana zelených přišla před volbami do Evropského parlamentu s návrhem, jak alespoň částečně...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Smrt v oblacích. Let do Singapuru má po silných turbulencích jednu oběť
Třiasedmdesátiletý Brit zemřel a dalších třicet lidí se zranilo při silných turbulencích, které...
Ruské soudy kryjí Gazprom. UniCredit přijde o majetek, Slováci o arbitráž
Soud v Petrohradě v pátek nařídil zabavit majetek italské bankovní skupiny UniCredit za 463 milionů...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Šéf Rohlíku si šťouchl do poplatků konkurence. Přitom podobné účtuje taky
Do servisních poplatků rozvážkových společností se v těchto dnech na sociální síti X opřel šéf...
Výrobu čipů umíme po čínském útoku vypnout na dálku, hlásí Tchaj-wan
Pokud by Čína zaútočila na Tchaj-wan, může se výroba čipů v této klíčové zemi zastavit. Zástupci...
Modrý med a termosolární úly. Včelařství je zanedbaný obor, říká Josef Kölbl
Podcast Už Albert Einstein říkal, že až vymřou včely, lidstvo je přežije pouze o čtyři roky. Proč jsou...
ANALÝZA: Fixovat energie, či nefixovat? Komu se vyplatí a na jak dlouho
Premium Ceny energií se vracejí na předkrizové hodnoty, a to rychleji, než se očekávalo. Domácnosti, kterým...
Deset tisíc bitcoinů za dvě pizzy. První transakce by dnes měla hodnotu 16 miliard
Květen roku 2010 zaujímá ve světě kryptoměn zvláštní místo. Je to totiž poprvé, kdy bitcoiny...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!