- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
překvapuje mě, že se řeší parametr jízda bez zapnutého motoru... já myslel, že bez zapnutého motoru kolo funguje stejně jako běžné kolo, jen je o něco těžší, třeba jako s brašnami, tedy do kopečka to bude namáhavější, z kopce naopak pojedu rychleji, a šmitec... mýlím se?
dojazd 50km... to je pri rychlosti cca 20km/h vychadzka na 3 hodiny aj s dvoma prestavkami na pivo. Celkom teda nechapem v com je teda to elektrokolo dobre ak nie som senior. tahat sa potom s 20kilovym kramom (nalozit to do vlaku napr) mi zoberie vsetky vyhody ktore mi ten bicykle pri tej trojhodinovej akcii dodal
To znamená, že 50 km dokáže pomáhat na plný výkon, cca. 100 km dokáže ulehčit jízdu. Ale typicky to zapnete tehdy, když se nechcete uhnat. Takže na tom můžete jezdit celý den.
Zapomněli jste v testu na jeden velice podstatný parametr a to je cena.
Zatím jsem koupil elektrokolo jen manželce, aby "stíhala". Je to cross APACHE se středovým motorem a musím říct, že jsem byl velmi překvapen, jak jede i bez zapnutého motoru. Jinak dojezd elektrokola berte s rezervou, když baterii zapínáte jenom když potřebujete, tzn.ve stoupání, protivětru apod., ujedete mnohem více kilometrů než Vám budou tvrdit v prodejně. V našem konkrétním případě to bylo 200 km místo 80km.
Co se týká testu, překvapuje mě, že je zde APACHE zastoupen jako jediný ekolem se zadním motorkem, když na trhu je běžně dostupné i kolo se středovým. (APACHE MATTO MX 13 Ah 2017 apod.) Že by malá domů pro Meridu?
S manželkou jsme před rokem a 4 měsíci kupovali e-kola. Především dámské kolove vhodné velikosti (na výšku 185 cm) se nedalo sehnat. Obchodníci nás nutili koupit pánské a divili se, že manželka chce dámské. Měli jsme jasnou představu o typu a pohonu - trekové kolo na zpevněné či šotolinové cesty, především roviny, středový motor). Oslovil jsem i cca 5 velkých výrobců v ČR a nikdo nenabídl kolo správné velikosti. Při jedné cestě k Neusiedlerskému jezeru jsme zastavili u půjčovny/prodejny v rod. domku, kde paní majitelka měla skladem sna 70 kol značky KTM, vše jsme si vyzkoušeli a světe div se - měli i patřičně velké dámská kola, o kterých u nás tvrdili, že se nevyrábí. Druhý den jsme si je odvezli .