- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, proč jsou ty trajekty tak velké - podle článku vychází v průměru jeden cestující na trajekt...
Rocne 8 miluonu cest? Tzn denne 22 tisic cest???
To budou počty cestujících. Díval jsem na na video plavby a zase tak moc hemžení tam není. 22 tisíc je strašně moc. To asi mají přeloženo z některých webů, kde ne napsáno 8 mil. ferry journeys, ale v níže uvedeném odkazu se mluví o passangers http://www.finestlink.fi/en/2017/12/18/helsinki-tallinn-tunnel-connect-rail-networks-lapland-central-europe/
Tak už víme co je v plánu, teď pozvat stroje a lidi a začít stavět, nejlépe už 19. v pondělí, nebo to dopadne jako železnice Praha - Drážďany, velké plány, projekt představen, krásná vizualizace, ale neděje se NIC
Takze misto na trajekt budou chodit pit do vlaku. Takze cely vlak bude vlastne takovy jidelni vuz.
To asi ne, na chlastačky tam mají "výletní trajekty". V tak rychlém vlakovém spojení se ani vodkou nezahřejete.
Věřím, že to postaví dříve než v Praze železnici (metro) na letiště
Předpokládám, že ano, v Česku se staví relativně rychle, ale to povolování, vykupování, výběrová řízení a protesty lidí..... Předpokládám, že ryby ve Finském zálivu budou stavbě nakloněny a nebudou stavbu blokovat.
Aby to nedopadlo jako s Eurotunelem nebo Seikanem.
Jo, to by bylo špatné, přes Eurotunel a Seikan se dosud jezdí
take lze snizit finske dane na alkohol a pulka jizd do Talinu nebude treba. Na ten zbytek budou stacit trajekty a tunel se stavet nemusi.
Trajekty uskuteční za rok osm milionů cest z Helsinek do Tallinu či zpět.
To je tedy síla, vždyť to je průměrně tisíc lodí za hodinu, to pendlování tisíců lodí musí být úchvatné!
Co na to říct. Duty-free. Češi chodí chlastat do hospody, Finové na loď
To je správná cesta. Celá trasa Berlín (Praha) - Varšava - Vilnius - Riga - Talin a Helsinky by měla být co nejdříve propojena vysokorychlostní železnicí.