- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super zpráva. Škoda, že takových je v této zemi, co se týká dopravních staveb, tak málo.
Docela bych se rád dozvěděl, jestli někdo na ministerstvu/SŽDC jen uvažuje o tom, že by bylo možné přemýšlet o tom, že by se ten koridor mohl modernizoval i od Budějovic na jih. Protože vydávat jednokolejnou železnici vedoucí z velké části ve stopě koněspřežky z doby před dvěma sty lety za "mezinárodní koridor" chce fakt hodně odvahy, neřku-li až výsměšné drzosti.
kdyby alespon byla na svete plany na VRT a alespon kdyby cast Hrensko-Praha-Brno-Viden byla rozestavena . Pak bych chapal nejake oslavne clanky. V dobe, kdy spojeni Mnichov -Berlin museli vest Nemci svoji ICE trat "pustym pralesem" pres Suhl a Erfurt, misto aby se postavila ve spolupraci trat Mnichov-Praha-Berlin, tak je smesne chlubit se nejakym tunelem pro bezny rychlik, navic relativne nevytizenym smerem....D3 v pracovni den je jasnym parametrem nevytizenosti
Relativně nevytizenym směrem? Jel jste v poslední době z Prahy do Budejovic? A víte, že už na této trati jezdí expresy??
"Po dokončení modernizace budou vlaky z Budějovic do Prahy a zpět jezdit 90 minut...". Ta čeština je fakt úžasný jazyk. Když se na to podíváte čistě matematicky, tak vám vyjde jedna cesta na 45 minut a to ještě nepočítáte výstup a nástup na konečné.
Ano, 160 km za 45 minut, není zas tak špatný čas. Vychází to na 213 km/h v průměru a to bude zastavovat minimálně v Táboře.
Nebo, že by to bylo jinak?
Uf to jsem se lekl! Než jsem si vzal brýle, tak jsem četl: "Koronavir z Prahy do Českých Budějovic dorazil ..."
Prosím cyklostezku, než drezíny.
Za míň peněz více muziky.
Podpis. Nepumpičkář.
Ať si klidně ty drezíny vyzkouší, stejně to dostanou komplet s kolejema. Cyklostezka z toho může být vždy.
Páni zrychlení o celou čtvrtinu původního času (a i to jen v teorii), ale je pravda, že to zní hezky - ze dvou hodin na devadesát minut (z hodin na minuty). Neměl by rychlovlak (aby to celé mělo smysl) překonat vzdálenost cca 160km s přehledem do jedné hodiny?
Kde máte čas na zastávky? A rozjezdy a brzdění do zastávek?
Postavit něco rychle a levně, o to se pokouší ledaskdo.
Ale postavit draze a za dlouho, to se jen tak ve světě nevidí.
Kolibřík s mazánkem by mohli vyprávět Ale nebudou, do krimu se jim nechce.
Nad rychlostí výstavby koridoru Praha - České Budějovice musí Japonci a Číňané oněmět údivem.
Pokud se nepletu staví se to už dvacet let a konec je stále v nedohlednu.
Jenom miliardy tam lítají jak divé.
Chcete srovnávat výstavby železnic s Čínou? Je fakt, že Cina je neprekonatelna s vystavbou, ale za jakou cenu? Kolem tratí je silně poškozena krajina, vykaci jen tak velké plochy lesů a nedbaji na bezpecnost práce...Chcete to samé? Já ne.