Diskuze

VIDEO: Na koridoru z Prahy do Českých Budějovic prorazili tunel Deboreč

Za více než sedm miliard korun roste mezi Sudoměřicemi u Tábora a Voticemi 20 kilometrů dlouhý úsek nové železnice. Stane se součástí koridoru z Českých Budějovic do Prahy. V úterý odpoledne na stavbě slavnostně prorazili jeden ze dvou tunelů Deboreč, který má délku 660 metrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super zpráva. Škoda, že takových je v této zemi, co se týká dopravních staveb, tak málo.

0 0
možnosti

J75a35n 15C53t26i65b21o68r

12. 2. 2020 7:16

Docela bych se rád dozvěděl, jestli někdo na ministerstvu/SŽDC jen uvažuje o tom, že by bylo možné přemýšlet o tom, že by se ten koridor mohl modernizoval i od Budějovic na jih. Protože vydávat jednokolejnou železnici vedoucí z velké části ve stopě koněspřežky z doby před dvěma sty lety za "mezinárodní koridor" chce fakt hodně odvahy, neřku-li až výsměšné drzosti.

0 0
možnosti

J96o64s61e49f 13V75a69l36a

11. 2. 2020 19:28

kdyby alespon byla na svete plany na VRT a alespon kdyby cast Hrensko-Praha-Brno-Viden byla rozestavena . Pak bych chapal nejake oslavne clanky. V dobe, kdy spojeni Mnichov -Berlin museli vest Nemci svoji ICE trat "pustym pralesem" pres Suhl a Erfurt, misto aby se postavila ve spolupraci trat Mnichov-Praha-Berlin, tak je smesne chlubit se nejakym tunelem pro bezny rychlik, navic relativne nevytizenym smerem....D3 v pracovni den je jasnym parametrem nevytizenosti

0 3
možnosti

Relativně nevytizenym směrem? Jel jste v poslední době z Prahy do Budejovic? A víte, že už na této trati jezdí expresy??

1 0
možnosti

"Po dokončení modernizace budou vlaky z Budějovic do Prahy a zpět jezdit 90 minut...". Ta čeština je fakt úžasný jazyk. Když se na to podíváte čistě matematicky, tak vám vyjde jedna cesta na 45 minut a to ještě nepočítáte výstup a nástup na konečné.;-D

3 0
možnosti

Ano, 160 km za 45 minut, není zas tak špatný čas. Vychází to na 213 km/h v průměru a to bude zastavovat minimálně v Táboře.

Nebo, že by to bylo jinak?

0 0
možnosti

Uf to jsem se lekl! Než jsem si vzal brýle, tak jsem četl: "Koronavir z Prahy do Českých Budějovic dorazil ..."

0 0
možnosti

P81e55t60r 23L92o15r44e36n16c

11. 2. 2020 18:46

Prosím cyklostezku, než drezíny.

Za míň peněz více muziky.

Podpis. Nepumpičkář.;-)

2 0
možnosti

Ať si klidně ty drezíny vyzkouší, stejně to dostanou komplet s kolejema. Cyklostezka z toho může být vždy. :-)

0 0
možnosti

J65a25r51d35a 97F25i13c10e84k

11. 2. 2020 18:31

Páni zrychlení o celou čtvrtinu původního času (a i to jen v teorii), ale je pravda, že to zní hezky - ze dvou hodin na devadesát minut (z hodin na minuty:-)). Neměl by rychlovlak (aby to celé mělo smysl) překonat vzdálenost cca 160km s přehledem do jedné hodiny?

1 2
možnosti

V21í79t 11K49o82n50o19p40a

11. 2. 2020 18:34

Kde máte čas na zastávky? A rozjezdy a brzdění do zastávek?

1 0
možnosti

J74i86ř57í 90N73o96v74á88k

11. 2. 2020 17:41

Postavit něco rychle a levně, o to se pokouší ledaskdo.

Ale postavit draze a za dlouho, to se jen tak ve světě nevidí.[>-]

Kolibřík s mazánkem by mohli vyprávět! Ale nebudou, do krimu se jim nechce.

1 5
možnosti

Nad rychlostí výstavby koridoru Praha - České Budějovice musí Japonci a Číňané oněmět údivem.

Pokud se nepletu staví se to už dvacet let a konec je stále v nedohlednu.

Jenom miliardy tam lítají jak divé.;-€

1 4
možnosti

Chcete srovnávat výstavby železnic s Čínou? Je fakt, že Cina je neprekonatelna s vystavbou, ale za jakou cenu? Kolem tratí je silně poškozena krajina, vykaci jen tak velké plochy lesů a nedbaji na bezpecnost práce...Chcete to samé? Já ne.

7 0
možnosti

A zase tam nedali mapu ...

7 0
možnosti