Hnutí suprematismus, jehož předním představitelem byl Kazimir Malevič, se zaměřuje na základní geometrické tvary a snaží se očistit umění od vnímání konkrétních předmětů v realitě.
Malevičovy obrazy jsou jasným příkladem tří fází suprematismu: černé, bílé a barevné. Hlavní myšlenka tohoto hnutí je založena na nadřazenosti čisté geometrie a barvy nad existujícím vnímáním prostoru a forem.
Když bílá vládne
Bílá barva jako barva nekonečného prostoru v suprematických obrazech dodala interiéru geometrický objem. Vzniklo tak bílé pozadí, z něhož vystupují hlavní prvky.
V kuchyňské části je to patrné zejména u nepravidelného mnohoúhelníku prolínající prostor poněkud agresivněji. Tyto lineární geometrické kovové skulptury se skládají z jednoduchých geometrických úrovní spojujících se v trojrozměrných kompozicích.
Interiér tvoří obývací pokoj propojený s kuchyní, ložnice, místnost určená k odpočinku i práci a barevná koupelna. Měděně zbarvený kuchyňský ostrůvek a nad ním zavěšená část ostře kontrastují s bílým prostorem a mramorovou podlahou. Dojem surovosti umocňuje obnažený betonový strop.
Jediným místem, které barevně vyčnívá, je bezesporu koupelna. Architekti zvolili sytě fialové a růžové odstíny, umyvadlo a vanu z mramoru.