- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí zadat to jméno do google, a je zřejmé že pan "uznávaný urbanista" má především snahu zlikvidovat auta. Takoví lidé jsou samozřejmě místní radnicí velmi oblíbení (nedávno tu byl nějaký šaman co měřil nějaké pikošmouly, na základě kterých určovat kde všude by se měla auta zakázat).
Není pak překvapivé, že jeho názory jsou v jeho tradičním pojetí: auta zrušit, kde se zrušila je to dobře, kde ještě jsou je to špatně.
Máte recht, města jsou pro auta, ne pro lidi.
V ČR je 5 mil. osobních aut na 10 mil. obyvatel, tak co je toto za blud?
[ http://www.autosap.cz/zakladni-prehledy-a-udaje/slozeni-vozoveho-parku-v-cr/ ]
Jak by znělo toto: "Veřejný prostor nemá být jen o MHD, říká uznávaný <bůhvíkdo>"?
Samozřejmě, že nemá být vše jen o autech, ale to co nám tady předvádí pan Hollan a další jemu podobní už je prostě moc. Takže za mě:
Nějak mi unikla pointa... Vozidel MHD je přece řádově míň.
Někteří fakt mají hodně jednoduchý svět, že?
Abych nebyl jen negativní, musím uznat, že zelné trhy i na Moravském náměstí jsou dobrý nápad. Potom to tam žije přirozeným a užitečným životem, to zase ano.
Souhlasím, ale to se týká jen specifických lokalit v historickém jádru, zdaleka ne celého města. Stejně tak třeba Moravák, před kostelem sv. Tomáše ap. a taky si myslím, že nemusí parkovat auta před katedrálou sv. Petra a Pavla. Ale jen aby to nezačalo užitečnými opatřeními a pak se to nezvrhlo v neomarxistické zákazy v duchu nějakého zvráceného rádoby pokroku (a náběh k tomu už tady je).
Postřeh dobrý .
Nicméně procházka po tzv. pěší zóně Masarykova ul., kde vás na 100 m délky 3x srazí dodávka, taxikář, nebo držitel výjimky pro vjezd od MMB, kterých je asi 10.000 vás vyléčí.
Úpřímě řečeno byl bych raději, aby veřejný prostor byl pro lidi aktivní - tedy jedoucí/jdoucí odněkud někam a ne pro zevly "korzující" prostorem.