- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"v noci se už nevyspím" protože budou stavět VRT tratě je totální nesmysl.
Koncept VRT v Česku totiž počítá jen s provozem přes den (a nocí vyhrazenou na případné opravy).
A vědí místní že v noci vlaky skoro nejezdía? A na VRT je tento čas vymezen pro údržbu která znamená hladně diagnostiku, takže tam jednou za pár dní projede diagnostická souprava.
Bude to VRT nemůže být zastávka v každé díře kolem které vede. Stejně tak by to mělo být s dálnicemi. Právě ty časté sjezdy je dost prodražují
zlatej vlak v noci, profičí a je fuč. dotčeným bych dopřál bydlení u hospody nebo laveček v parku 😁
Když jsem na jedné malé vesnici viděl taškařici mezi občany, kterou zapříčinil návrh na vybudování chodníku od 'kulturáku' k autobusové zastávce... Nebudu vás napínat, chodník tam není dodnes.
Pod tou první trapnou vizualizací máte chybu v popisce: Vysokorychlostní trať NEpovede z Brna přes Modřice, ale povede KOLEM Brna přes Modřice.
Pochopil jsem to správně, že na Jižní Moravě se buduje VRTka a stát se handrkuje s obcemi kvůli úseku Pouzdřany - Rajhrad, který má délku cca 20km(!!!), kde by se mělo jezdit 320 km/h, aby zbytek tratě do Břeclavi se jelo 160-200 km/h, protože to povede ve stávající trase?! To ten vlak ani té rychlosti nedosáhne a už aby začal brzdit!
Každý kousek se počítá. Tady ani tak nejde o rychlost jako spíš o extra pár kolejí, aby VRT vlak nemusel poskakovat za osobákem zastavujícím na každé zastávce.
Jih Moravy je Hodonín, Břeclav, Mikulov atp. ale rozhodně bych za jih Moravy neoznačil dědinu kousek pod Brnem
Není lepší začít stavět hyperloop, to bude v době dokončení jistě už reálně fungovat.
Chce to komunikovat, komunikovat a komunikovat.
Rychlovlaky jsou z principu to nejtissi, co po kolejich jezdi. Subjektivne, kdyz stojim na moste nad projizdejicim TGV 40 km za Strasburkem, kde uz jede 300-320 km/h, hluk od nej neni vetsi, nez od nakladniho vlaku, projizdejiciho o 5 km jizneji mestem na obycejne trati. Zato ten prujezd trva jen par vterin. Pri nizkych rychlostech pak TGV nadela min hluku nez auto. ...rok jsem bydlel u Lille, okno jsem mel nejakych 40m od trati, kde vlaky jezdily do 100 km/h.
Na rychlosti samozrejme zalezi, ale jeste vic zalezi na vlaku.
Nejake vibrace, to je vylozene blabol. Opet je zdrojem tezky nakladni vlak a ne vysokorychlostni souprava.
A jezdeni v noci, jsou snad lidi blbi? Komu by v 1 rano zalezelo na tom, aby se do hodiny dostal do Prahy? Po 23h vysokorychlostni vlaky v Evrope nejezdi, protoze by se nevyplatilo je vypravit. ...teda, snad krom Nemecka, kde i VRT stavi v kazde druhe vesnici a dosahuje zavratne prumerne rychlosti 130 km/h. V Nemecku si ale fakt snad brat priklad nebudeme.
30 let se o tom ví, ale obce se začínají ozývat, až se má začít stavět.