- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečný termín je politický úkol, takže se muselo hlavní zaříznout už teď.
Jen nevim,proč to nemohlo počkat ..Behem Vanoc a Noveho roku se nejvic cestuje.
Těch par tydnu mohli pockat.
Ať žijí referenda a aktivisti. Nebýt nesmyslného trvání na tom, aby se zachovala stávající poloha, tak už mohlo stát nové.
TAKŽE: Vystupovat, vítá vás Brno, zastávka Křoví, přestup na koňská spřežení.
P. S. Kompletní přestavba železničního uzlu Brno s odsunutým nádražím stojí několik desítek miliard Kč. Co myslíte, jsou tyto peníze k dispozici pro využití za tímto účelem? Schválila tučný příspěvek za tímto účelem? Hovoříte-li ve smyslu, že "dávno mělo být hotovo, nebýt aktivist" atd.", uvědomujete si, že výdaje na tuto infrastrukturu by znamenaly, že namísto toho by nebyly vybudovány jiné věci, které díky tomu vybudovány byly?
V článku není zmíněno, že prvním využití tohoto nádraží v novodobé historii nastalo již v létě 2013, kdy zde (od 13. 7. do 11. 8.) zastavovaly vlaky EC (u nově vybudovaného nástupiště, které bude sloužit i při nynější výluce) při tehdejší uzavírce "Viaduktu Křenová" (neprůjezdný úsek mezi hl. n. a Židenicemi). Zmiňuje se jen o loňském roce a tváří se tak, jako by až tehdy došlo k využití onoho dolního nádraží.
Mmch. této nepřesnosti jsem si všiml i v obdobných článcích u jiných médií.
To bude asi ta nová osvětlená zatáčka mezi Vídní a Prahou.
Tam, kde liška Bystrouška chodí spát. Mělo by se to přejmenovat z Dolního nádraží na Nádraží na Lontu. To by tak nějak odpovídalo...
Jinak prachy do toho potečou ze všech stran, to je nyní už jisté...
Je smutné, kolik nás stojí neschopnost politiků a zlovůle několika málo aktivistů, kteří vlakem ani nejezdí. Dávno mohlo být nové moderní nádraží a nemuselo se řešit flikování současného nevyhovujícího snad po všech směrech. Ale zase to mají hipsteři blízko do kavárniček, proto musí zůstat hlavák... Vždycky když jedu do Vídně, tak je mi smutno, co tam postavili za cca 4 roky a bez aktivistických keců. A k tomu dostavují celou novou čtvrť v okolí....
V první větě jste zapomněl započítat tu naprostou většinu cestujících, které se cestování po odsunu nádraží prodlouží.
Také jste zapomněl započítat, že i při výstavbě odsunovaného nádraží by probíhaly dlouhodobá výluková opatření (odklonění nákladní dopravy přes hl. n. po dobu "zvedání" tělesa na dolním nádraží a na tratích k němu směřujících; totéž pak mezi Odb. Černovice a Židenicemi).
Než bude nádraží přemístěno a zrušeno, je třeba do něj nacpat 2 miliardy Kč
Než se rozhodne o novém nádraží, tak i současně rekonstruované zařízení bude zastaralé.
To je pěkné, že s takovým úsilím rekonstruují nádraží tam, kde ho potřebujeme.
Mně to připadá něco jako- "to máte za to, že jste nezvolili posun nádraží, tak vám to alespoň osladíme." Pravidelná výluka nádraží, to už je standart, rozkopané silnice a různé výluky MHD taky, někdy je to zážitek, dostat se z jednoho konce města na druhý.
Jenže nádraží se posune a díkybohu za to. Podobné opravy by provoz na současném nádraží asi omezovaly každoročně.a pořád by to bylo jen staré a nevyhovující nádraží a ostuda Brna.