Diskuze

Začala výluka hlavního nádraží v Brně. Dotkne se až 40 tisíc cestujících

Brněnskému hlavnímu nádraží se od neděle může spíše říkat „vedlejší“. Zhruba na rok na něm totiž dramaticky omezí provoz velká rekonstrukce zabezpečovacích zařízení za dvě miliardy korun. Dvě třetiny vlaků, které tam dnes zastavují, ho minou a hlavní stanici budou mít jinde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Konečný termín je politický úkol, takže se muselo hlavní zaříznout už teď.

0 0
možnosti
LV

Patřilo Paulu Jarosovi.

0 0
možnosti
PJ

P63a17u93l 85J39a46r12o52s

10. 12. 2018 9:03

Jen nevim,proč to nemohlo počkat ..Behem Vanoc a Noveho roku se nejvic cestuje.

Těch par tydnu mohli pockat.:-/

1 0
možnosti
MV

Ať žijí referenda a aktivisti.;-O Nebýt nesmyslného trvání na tom, aby se zachovala stávající poloha, tak už mohlo stát nové.

TAKŽE: Vystupovat, vítá vás Brno, zastávka Křoví, přestup na koňská spřežení.8-o

1 1
možnosti
HK

P. S. Kompletní přestavba železničního uzlu Brno s odsunutým nádražím stojí několik desítek miliard Kč. Co myslíte, jsou tyto peníze k dispozici pro využití za tímto účelem? Schválila EU tučný příspěvek za tímto účelem? :-) Hovoříte-li ve smyslu, že "dávno mělo být hotovo, nebýt aktivist" atd.", uvědomujete si, že výdaje na tuto infrastrukturu by znamenaly, že namísto toho by nebyly vybudovány jiné věci, které díky tomu vybudovány byly? :-)

1 1
možnosti
HK

V článku není zmíněno, že prvním využití tohoto nádraží v novodobé historii nastalo již v létě 2013, kdy zde (od 13. 7. do 11. 8.) zastavovaly vlaky EC (u nově vybudovaného nástupiště, které bude sloužit i při nynější výluce) při tehdejší uzavírce "Viaduktu Křenová" (neprůjezdný úsek mezi hl. n. a Židenicemi). Zmiňuje se jen o loňském roce a tváří se tak, jako by až tehdy došlo k využití onoho dolního nádraží.

Mmch. této nepřesnosti jsem si všiml i v obdobných článcích u jiných médií.

1 0
možnosti
RP

To bude asi ta nová osvětlená zatáčka mezi Vídní a Prahou.

Tam, kde liška Bystrouška chodí spát. Mělo by se to přejmenovat z Dolního nádraží na Nádraží na Lontu. To by tak nějak odpovídalo...

Jinak prachy do toho potečou ze všech stran, to je nyní už jisté...

0 5
možnosti
TN

Je smutné, kolik nás stojí neschopnost politiků a zlovůle několika málo aktivistů, kteří vlakem ani nejezdí. Dávno mohlo být nové moderní nádraží a nemuselo se řešit flikování současného nevyhovujícího snad po všech směrech. Ale zase to mají hipsteři blízko do kavárniček, proto musí zůstat hlavák... Vždycky když jedu do Vídně, tak je mi smutno, co tam postavili za cca 4 roky a bez aktivistických keců. A k tomu dostavují celou novou čtvrť v okolí....;-€

6 4
možnosti
HK

V první větě jste zapomněl započítat tu naprostou většinu cestujících, které se cestování po odsunu nádraží prodlouží.

Také jste zapomněl započítat, že i při výstavbě odsunovaného nádraží by probíhaly dlouhodobá výluková opatření (odklonění nákladní dopravy přes hl. n. po dobu "zvedání" tělesa na dolním nádraží a na tratích k němu směřujících; totéž pak mezi Odb. Černovice a Židenicemi).

2 0
možnosti
PS

R^

Než bude nádraží přemístěno a zrušeno, je třeba do něj nacpat 2 miliardy Kč ;-D

7 0
možnosti
LV

Než se rozhodne o novém nádraží, tak i současně rekonstruované zařízení bude zastaralé.

11 0
možnosti
TT

To je pěkné, že s takovým úsilím rekonstruují nádraží tam, kde ho potřebujeme. :-)R^

1 5
možnosti
ID

Mně to připadá něco jako- "to máte za to, že jste nezvolili posun nádraží, tak vám to alespoň osladíme.":-) Pravidelná výluka nádraží, to už je standart, rozkopané silnice a různé výluky MHD taky, někdy je to zážitek, dostat se z jednoho konce města na druhý.:-(

1 7
možnosti
LP

Jenže nádraží se posune a díkybohu za to. Podobné opravy by provoz na současném nádraží asi omezovaly každoročně.a pořád by to bylo jen staré a nevyhovující nádraží a ostuda Brna. ;-D

6 6
možnosti