Prezident tak bude jezdit v nejsilnějším, nejrychlejším a nejlépe vybaveném modelu. Pod kapotou má benzinový šestiválec o objemu 3,6 litru a výkonu 256 koní. Hlava státu má k dispozici už celkem tři superby.
Škodovkou jezdil už první československý prezident Tomáš Garrigue Masaryk. Ten se od roku 1926 vozil legendární Škodou Hispano Suiza s šestiválcem o výkonu 100 koňských sil.
Zemanův předchůdce Václav Klaus naopak upřednostňoval modely A8 německé značky Audi. Zeman se už v prezidentské kampani zmínil o tom, že chce, aby čeští politici jezdili v tuzemských autech.
Omlazený superb má novou příď a záď s inovovanými světlomety v duchu nové designové linie značky, kterou použila u modelů Citigo, Rapid a naposled u nové Škody Octavia.
Přečtěte si |
V interiéru jsou k dispozici nové volanty, látky, vzory potahů sedaček i nové dekory. Vylepšené a zjednodušené je ovládání pátých dveří Twindoor u sedanu, kdy lze buď odklopit celou záď se zadním sklem, nebo pouze kufr. Každý ze dvou režimů otevírání má teď nově vlastní ovládací tlačítko.
Cena nejvyššího modelu Laurin & Klement s novou tváří začíná na částce 839 900 korun u provedení s dvoulitrovým turbodieselem.