Diskuze
Objíždět zácpu se v Praze nevyplatí. Nejlépe se jezdí v pátek ráno
Děkujeme za pochopení.
D46a70v83i61d 95J98e81ž90e76k
Já osobně jezdím denně do práce a z práce autem, průměrně mi tato cesta denně ušetří více než hodinu strávenou v MHD, navíc jezdím na CNG, takže mě to v praxi pak výjde i levněji, než lítačka.
Ale teď k věci všem bych doporučil sociální navigaci, nechci dělat přímou reklamu, ale dá se to dohledat ve vyhledávačích. Já osobně mám zkušenost takovou, že domů/do práce mi vedou asi 4-5 cest, přičemž rozdíl vzdálenosti je do 1km, kombinací za pomocí zmiňované navigace jsem schopen udržet časovou úsporu i v ty nejvytíženější dny, navigace je schopna nalézt podle hlášek dalších uživatelů, kde všude se stojí a vytvoří takovou trasu, která je časově nejúspornější.
O74t62o 50Č84e34r20m41á12k
Je "objíždění" a "OBJÍŽDĚNÍ" Kdo umí, ten nečumí, kdo neumí, ten čumí v koleně
L89u53k16á73š 93V70a75ň58u31r54a
A pokud jde o chování řidičů, tak dnes jsem viděl desítky přestupků a to nejen v Praze. Prostě policie vůbec nefunguje, skoro vůbec nekontroluje a řidiči se chovají jak smyslů zbaveni.
L25u91k41á43š 64V30a50ň21u95r15a
Základní problém je v neschopnosti vlády a magistrátu Prahy zajistit alternativu k automobilové dopravě v podobě MHD, vytlačení automobilové dopravy z Prahy, dokončení okruhu a zpoplatnění vjezdu a parkování v Praze pro mimopražské.
A72l68e25x17a41n40d91r 29K21o80s77t71k54a
Základní problém je v tom, kolik oblastí alternativu prostě nemá a ani mít nemůže. Nebo se opravdu domníváte, že se do hrůzy jako je nuselák, Ječná, Žitná a spol někdo pouští dobrovolně? Ale kudy udělat objízdnou trasu a jak? Další tunel Blanka? To rozpočet neutáhne.. Vykoupit na povrchu stovky baráků a odstřelit je? V dnešním právním vakuu? Jeden vyděrač, něco jako paní Havránková u Hradecké silnice..
L78u31k63a58s 11K87u22b96e11n85k63a
Vyborna je situace, kdyz uzavrelo rsd sjezd z jirn na D11, takze ucpanymi pocernicemi ted jezdi cely okres praha vychod. a alternativa je je jen jedna, prave objizdka se zakazem vjezdu, nicmene kdyz tudy jedu, tak prede mnou ci za mnou jede vzdy tak 4-5 aut. A svete div se, misto cca hodiny jsem na cernem moste za 14 minut
M90a65r61t40i82n 38P19i72s34á53r
Pěknej blábol, jezdil jsem přes 6let u kurýrky a bez objíždění "špuntů" bych si vůbec nevidělal.
M71a48r33e83k 17H70r82u60b49y
Co si doplnit znalosti cestiny a pak zkusit neco narocnejsiho?
D87a36n66i64e67l 77T56o98m13e60k
Průjezdnost města závisí též na inteligenci a disciplíně řidičů. A taky na schopnosti města zorganizovat opravy tak, aby byly nezbytně krátké. Taky na tom, jak rychle a jak policie řeší nehody.
P46a71v91e48l 56J39e68ř90á22b38e24k
Jednoduše popsáno - s tím se dá souhlasit.
Ale již na doprovodné fotografii je vidět inteligence řidičů. Vjíždí do křižovatky aniž by mohli v jízdě pokračovat a neblokovali kolegy řidiče z jiného směru. Konkrétně na této křižovatce když se tam takto nastaví v křižovatce auta, tak nemáte šanci z ulice od sociálky na Dobříšskou najet.
Policie je ale tuhá, podobné nešvary nepokutuje a tak celkem běžně řidiči stojí na červenou uprostřed křižovatky a blokují volné směry.
D15o50m23i62n80i63k 95R87y43b55i11c39k26a
Nesouhlasim s nazorem/studii od TomTom posleze iDnes.
V nejnovetsi rade BMW je navigace od Googlu, ktera cerpa anonymni data od uzivatelu smartphone, kteri jsou na vozovce a ze SIM napojene na zpravodajske portaly online. Jak mapove podklady, tak dopravni informace v tak realne case a primo od uzivatelu neposkytne nikdo jiny.
Pokud jedu rano skrze Prahu diky teto navigaci promntne reaguje na kolony a doslova proklickuje nejmene vytizenym tahem a svete div se prvni navigace za x let a funguje famozne.
M72i13r26o73s50l93a77v 53S44i11n75d39e79l98a75r
Jak Google pozna, kdo z tech uzivatelu je ridic a kdo chodec, cestuji v buse, tramvaji atd...?
Chapu to treba u Waze (sice patri Googlu, ale tvrdilo se, ze Google od nich data nebere), kde se da ocekavat, ze alikaci bude mit zapnutou spis ridic...
M54a48r79t69i32n 35Š82u85b52r11t
Já asi nerozumím významu článku. Nejprve je napsáno, že když člověk zkouší objet kolonu, tak se zdrží daleko více. Načež je vychváleno, že mám dle navigace zkoušet objet kolonu, bo je to to nejlepší ;-).
M86a23r59t20i68n 15V44o41j74á74č52e22k
je to jednoduché máte si koupit to správnou navigaci která vás kolonama protáhne a ne se spoléhat na znalost prostředí a kličkovat podle sebe
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....