Diskuze
Lidový VW odhalen. Elektromobil do 600 tisíc korun vytvořili za měsíc
Děkujeme za pochopení.
D87u20š12a68n 34P84e16š40e83k
Proč zase ty z palubky hnusně trčící tablety?
Podívejte se např. na KIA a Hyundai, jak se dá udělat hezký a vkusně zabudovaný velký displej protažený od řidiče až do středu vozu.
H52e93d49v58i49k13a 63O34c87h94t98á82b53c84o30v68á
Dneska jsem sledovala jedno auto na baterky jak se důsledně plazilo ve větrném pytli za kamionem. No není to nádherná budoucnost?
M64i82r27o65s80l22a12v 78S59t75e96i94n80e49r
Stovku za 7 s. potřebuje mizivá část zákazníků. Na stovku za slušných 10 s. nepotřebujete 260 HP. Velikost Golfa- kombíka s 80 kW a dojezdem 600 km by našla nejspíš mnoho zájemců.
Z celé té elektroniky je jenom slušně fungující navigace významná, jinak vše mají moderní smartfouny už samy od sebe, v autě to nepotřebujeme.
Jinak se designéři nedokážou odpoutat od kapoty vpředu, kde už žádný spalovací motor není. Spíše by se nabízela idea VW-Busu, tím by se prostor vzadu zvýšil a prodloužil.
J68a63n 35D34l18o10u49h67ý
Potrebujete mit vpredu deformacni zonu, coz v pripade chybejiciho motoru je celkem vyzva... docilit stejneho chovani a ziskat vsechny hvezdy...
J35a80n 98H96á67j47e10k
Za mě ID.Life bylo nové, jiné.
ID.2all je zaoblený Polo, nic nového...
A lidovka za 600? Tak to nás čeká ještě pár let s inflací, abychom za 600 kupovali lidovku.
Dřív to bylo dostat se pod 300. Což se na chvilku podařilo Dacii...
V76l82a76d37i11s83l73a22v 97B13u11r14y25š65e43k
kolega bral 13. plat a koupil si za něj auto, jmenovalo se to dácia dokr, neměl to sice na ježdění, jen s tím jezdil na ryby, ale bylo to nový rumunský auto a myslím dokonce i s rádiem, na druhou stranu k čemu je dobrý, aby lidi kupovali auta kdy se jim zachce? už tak je aut dost
Š19i67m89o95n 69M37a55r91t77y76n97e59k
Jinak Vw potvrdil i vývoj (a uvedení na trh) modelu iD1 (malé čtyřmístné auto velikosti citiga) s cenou kolem 500 tis.
S80t98a64n92i10s90l17a86v 39M19e25l64i95c57h79a19r
A proč ne? Vy hodláte zabírat se svým přibližovadlem co nejvíc prostoru a zdrojů? Proč? Prestiž? Pohodlnost? A není to nakonec sobectví?
M37a83r58e33k 85J24a43n67e55č30k82a
Očividně VW už je naprosto odtržen od reality, když za doslova lidovou cenu považuje něco kolem 600 000 kč. Lidová cena je tak do 300 000kč max. Dnes v době krize a mohutné inflaci spíše ještě méně.
Š53i38m67o35n 13M68a45r48t15y48n66e81k
Tak ono je to myšleno lidová cena za elektroauto.
A za 300. tis. není dnes ani moc spalováků - taková typická "lidovka" je Dacia Sandero startující od 290 tis.
T81o80m76a71s 97T97o46e24g72e31l
takovehle auticko v benzinu s vyrazne delsim dojezdem a levnejsim servisem koupite za 300k....nove za 600k....proc mi t dve auta kdyz muzes mit polovicni za dvojnasobek
R74o78m78a66n 32B60l65a55z91e45k
Jo, dojezd to ma vetsi, ale v cem ma benzinove auto levnejsi servis nez elektroauto, to opravdu nevim.
P51e29t21r 83J28i41ř13í88č78e19k
Lidovka kolem 25000 EUR? Pročpak by ne. Očekává se, že Tesla začne podobně drahé auto (kolem $25000) vyrábět do 18 měsíců, i když to bude nejdříve v Mexiku, tak kdo ví, kdy to dojde do Evropy.
M48a91r74t45i30n 39R61o64s86o78l
Desig od Kabaně byl mnohem lepší. Tohle je hotový za měsíc, ale jen to kopíruje stavajici vw a seaty.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč