Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Lidový VW odhalen. Elektromobil do 600 tisíc korun vytvořili za měsíc

Koncept ID.2all vznikl za pouhý měsíc. Po kvapném odchodu dnes už bývalého šéfdesignéra Volkswagenu Jozefa Kabaně, jenž se nepohodl s Thomasem Schäferem, ho vytvořil tým vedený od února novým vedoucím studia značky Andreasem Mindtem. Je to nový návrh nejmenšího modelu elektrické řady ID značky Volkswagen, který je zcela stěžejní pro celý koncern VW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč zase ty z palubky hnusně trčící tablety?

Podívejte se např. na KIA a Hyundai, jak se dá udělat hezký a vkusně zabudovaný velký displej protažený od řidiče až do středu vozu.

0 0
možnosti

Dneska jsem sledovala jedno auto na baterky jak se důsledně plazilo ve větrném pytli za kamionem. No není to nádherná budoucnost?;-)

1 0
možnosti
Foto

Stovku za 7 s. potřebuje mizivá část zákazníků. Na stovku za slušných 10 s. nepotřebujete 260 HP. Velikost Golfa- kombíka s 80 kW a dojezdem 600 km by našla nejspíš mnoho zájemců.

Z celé té elektroniky je jenom slušně fungující navigace významná, jinak vše mají moderní smartfouny už samy od sebe, v autě to nepotřebujeme.

Jinak se designéři nedokážou odpoutat od kapoty vpředu, kde už žádný spalovací motor není. Spíše by se nabízela idea VW-Busu, tím by se prostor vzadu zvýšil a prodloužil.

0 0
možnosti

J68a63n 35D34l18o10u49h67ý

19. 3. 2023 20:12

Potrebujete mit vpredu deformacni zonu, coz v pripade chybejiciho motoru je celkem vyzva... docilit stejneho chovani a ziskat vsechny hvezdy...

0 0
možnosti

J35a80n 98H96á67j47e10k

16. 3. 2023 18:31

Za mě ID.Life bylo nové, jiné.

ID.2all je zaoblený Polo, nic nového...

A lidovka za 600? Tak to nás čeká ještě pár let s inflací, abychom za 600 kupovali lidovku.

Dřív to bylo dostat se pod 300. Což se na chvilku podařilo Dacii...

4 0
možnosti
Foto

kolega bral 13. plat a koupil si za něj auto, jmenovalo se to dácia dokr, neměl to sice na ježdění, jen s tím jezdil na ryby, ale bylo to nový rumunský auto a myslím dokonce i s rádiem, na druhou stranu k čemu je dobrý, aby lidi kupovali auta kdy se jim zachce? už tak je aut dost

0 1
možnosti
Foto

Jinak Vw potvrdil i vývoj (a uvedení na trh) modelu iD1 (malé čtyřmístné auto velikosti citiga) s cenou kolem 500 tis.

1 0
možnosti

P77e39t56r 80S30k98á86l51a

16. 3. 2023 16:35

takovej prcek vám musí stačit, holoto

5 0
možnosti

A proč ne? Vy hodláte zabírat se svým přibližovadlem co nejvíc prostoru a zdrojů? Proč? Prestiž? Pohodlnost? A není to nakonec sobectví?

0 3
možnosti

Očividně VW už je naprosto odtržen od reality, když za doslova lidovou cenu považuje něco kolem 600 000 kč. Lidová cena je tak do 300 000kč max. Dnes v době krize a mohutné inflaci spíše ještě méně.

4 0
možnosti
Foto

Tak ono je to myšleno lidová cena za elektroauto.

A za 300. tis. není dnes ani moc spalováků - taková typická "lidovka" je Dacia Sandero startující od 290 tis.

1 0
možnosti

takovehle auticko v benzinu s vyrazne delsim dojezdem a levnejsim servisem koupite za 300k....nove za 600k....proc mi t dve auta kdyz muzes mit polovicni za dvojnasobek

1 3
možnosti

Jo, dojezd to ma vetsi, ale v cem ma benzinove auto levnejsi servis nez elektroauto, to opravdu nevim.

2 2
možnosti

Lidovka kolem 25000 EUR? Pročpak by ne. Očekává se, že Tesla začne podobně drahé auto (kolem $25000) vyrábět do 18 měsíců, i když to bude nejdříve v Mexiku, tak kdo ví, kdy to dojde do Evropy.

0 0
možnosti

Jo, "lidovka"...

2 0
možnosti

Desig od Kabaně byl mnohem lepší. Tohle je hotový za měsíc, ale jen to kopíruje stavajici vw a seaty.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...