Diskuze
Pracant i frajer: VW Transporter se představil v nové generaci
Děkujeme za pochopení.
J23a13r18o36s73l17a87v 72H22á18j22e97k
T4 TDI zdaleka nejlepší, půl milionu km není vzácnost, auto na 15 let. Pracant a držák. T5- krásný, ale nic nevydrží, konstrukčně poddimenzovaný, poruchový, auto na pět let a do 150 tis. km
V53i95k50t86o87r 29K86o75š13k23a
Čekal jsem, že se více odvážou... spíš to vypadá jako lepší facelift T5... no snad to nebude takový průser jako T5. Ale za tu dvoubarevnou kombinaci a ty kola dávám plus.
M22i79c75h19a30l 77F80i85n79s23t79e64r92l98e
O designu u Volkswagenu již asi netřeba hovořiti - kdo zná, ví že je primárně zaměřen na šedou konzervativitu, která jest schopna, na rozdíl od jiných, obchodně oslovit velmi širokou škálu zákazníků. To, co bych viděl jako jediný problém je, že povstala (VW) z popela třetí nejstarší automobilky světa - a to české Tatry (VW Brouk) - a to je asi tak jediný, co mi na tom vadí. Designér.
P88ř89e51m62y87s74l 43Č58e93j18p
O jakém fabrice VW mluvíte? No já jen jestli jste třeba viděl poslední model ... http://goo.gl/CQy8uk
To je je ta šedá "konzerva"?
M10i86r35e17k 38Š22t25e93f42a98n
na to, že se jedná o nový model tak vzhledově je to teda katastrofa, kdybych jej náhodou vyhrál tak určitě vyměňuji za jiné
V89á37c59l64a85v 20P90c36h37á97l28e87k
V tom dvojbarevném provedení vypadá fešácky
Měl jsem T4 2,4D pětiválec dříč. Komfort nic moc, ale prostor neskutečný a co toho odvozil... Rád vzpomínám
P13ř50e96m97y77s34l 87Č37e79j62p
Taky mi hned padl do oka :o) Je to fešák, šel bych do něj hned :o) a snad se jim podařilo vychytat neduhy T5 ...
M85a67r18t43i51n 72R57a66y96m84a32n
Dodavka od VW ma vzadu nezavisle zaveseni a do O3 ho nedaji
T92o19m 61J39u86r76e77č83k17a
Pán si zřejm plete "nezávislé zavěšení" a "víceprvkovou nápravu." Protože i torzní tyč u levnějších provedení Octave je nezávislé zavěšení, tuhou nápravu opravdu nemá.
P16e14t29r 36P50r91o55c51h67á27z77k69a
S VW Transporter mám docela dost najeto neb ho používáme jako pracovní auto. Co se týká pohodlí řidiče, tak žádný zázrak.Možná dáno výbavou "Chudoba line".Předchozí typ byl 5 vál s celohliníkovým motorem v krátké verzi. Jezdil jako hrom, malá spotřeba,perfektní jízdní vlastnosti. Bohužel neměl přídavné topení a s tím základním nebyl schopný vyhřát ani prostor pro kolena. Při zastavení na křižovatce docela rychle chládnul. Nový je 4 vál, topí lépe ale jezdí podstatně hůře. Je v prodloužené verzi a má i novou haldex spojku respektive poslední typ a v zatáčkách na ledu, nebo sněhu je to hrůza. U všech tyupu se jednalo o 4x4 TDI. Za nedlouho nás čeká výměna, nevím zda to bude už 6 řada.Doufejme, že ano. I přes to nepohodlí řidiče je to docla slušné auto, které je těžko něčím nahraditelné.
T11o42m64á19š 41V45e67s90e57l20ý
o pohodlí se dá mluvit u Multivana a nejspíš i u Caravelle, pohodlnější auto na dlouhé cesty neznám.
M53i71l41a89n 76V95o59t66a62v26a
taky už mohli konečně hnout pořádně s tím designem interieru, aby to pořád v té civilní verzi nevypadalo jak zelinářská dodávka
L32u15k78a28s 73V81o20l46f
Bohužel je to stále stejné VW bez nápadu a co mě štve nejvíc tak od T4 nemá vzadu 3 samostatná sedadla
P40e34t19r 65F38e60i93g56l
Máš pravdu, ale oni prostě měnit nemusí...každopádně...kdo jednou "ochutná" tak velký auto, tak do menšího už jde opravdu těžko...mám sice Viano ne Multivan, ale moc si nedokážu představit, že bysme na dovolenou jeli menším autem...prostě je to o pohodlí...
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není
Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y
Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...