Diskuze
Unikátní tatrovka je zpět v Česku. Projeli jsme tankový tahač
Děkujeme za pochopení.
P31e24t74r 29N26o68v98á21k
Cvičení Družba 1986 taky jsme tam vyhrály, SSSR/Rusko v téhle činnosti k neporažení,ale realita je opravdu hodně jiná.
R91o54m74a44n 61K84r93a37t33o88c94h44v34í40l
Byl jsem kdysi byl na vojně, tak toto tenkrát byla novinka, bylo to v novinách.....
R77o25m86a74n 72K56r74a86t50o46c23h69v53í84l
Proč to tenkrát nevyšlo ?
Š88i25m62o82n 54M34a56r59t47y93n75e92k
Konkurenční výrobek zaujal zákazníka více (cena, dodací lhůta).
R94a90d17i94m 23P27o67l33á96š47e25k
Zajímalo by mě, jestli podvozek dělali z běžných sériových dílů, když motor má výkon víc než dvojnásobný proti běžným tatrovkám. Zesílení pár těch klíčových komponent podvozku by mohl být technický, ale i cenový oříšek.
J49o52s44e72f 42M60i78k15i70n
Podvozek má kombinované pérování, ale podívejte se na ty mohutné redukční převodovky v nábojích kol. To je kouzlo tahačů od Tatry počínaje T813
Š27i76m92o97n 79M68a68r54t31y16n28e82k
Koukám na Petra Gilara za volantem - také už trošku zestárnul.
Co se týká terénních náklaďáků tak to je/byl snad ten nejschopnější řidič u nás. Před lety měl velké dilema jestli se dát na závodní dráhu a jezdit u Lopraisů nebo se věnovat velice zajímavé práci ve vývoji Tatry (obojí skloubit nešlo). Ale tenkrát jezdil lépe než Aleš Lopraisů a i mistr Karel Loprais před ním smekl několikrát klobouk.
R63a92d34i55m 86P41o17l87á36š50e55k
V Tatrovce za socíku vždy jezdila nějaká auta nostop ve vytrvalostních testech plus na nich vývoj testoval nové komponenty. Tehdy jenom na vývoji náklaďáků pracovalo na 2000 lidí a věčně bylo třeba něco testovat. Testovací jezdci tak roky jezdili ty tatrovky ve třísměnném provozu, na polygonu a před ním i na okolních cestách a terénu.
A na tom se Karel Loprais a zřejmě i Gilar vyjezdili, takže na Dakaru dokázali z těch aut vymáčknout maximum, aniž při troše štěstí museli zastavit kvůli poruše.
Aleš Loprais už testovacího jezdce nedělal.
J60i52ř44í 71K67r86á78t25k79ý
Škoda, že si si autor nedal trochu víc práce a nedoplnil, jaký stroj tenkrát ten tender teda vyhrál. To by mě docela zajímalo pro srovnání.
Š79i13m28o96n 18M25a53r58t22y11n89e29k
Tenkrát v tendru vyhrál běloruský MZKT (typ 74135).
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....