Diskuze
Sedačky v autech nejsou bezpečné
Děkujeme za pochopení.
tm
Önly Renault
povalecka
je to trochu slozitejsi...
procházející
Re: je to trochu slozitejsi...
Respect for Toyota za čtyři hvězdičky ... nic proti Toyotě. Na druhou stranu můj kolega v Avensisu ve 100-ce narazil do Avie která jela 70-kou a neprežil jen proto že mu sloupek A amputoval hlavu a to je dost blbý , proto nikdy nikomu Toyotu nedoporučím. Btw. spokojenost s bezpečnou Lagunou II. po 136 tisících maximální.LAGUNÁŘ
TOP LAGUNA
Já mám LAGUNU 2.2 DCi R.V. 5/2003 a pořád se potvrzuje že v bezpečnosti je RENAULT LAGUNA to nejlepší na evropským trhu. Jako první získala LAGUNA 5 ***** hvězdiček ( už v roce 2001) v nárazovejch testech Euro NCAP a i nyní v auto -sedačkách je za jedna ! LAGUNA je dlouhodobě nejbezpečnější auto . Renault je v bezpečnosti TOP CLASS ! Sedm aut s pěti ***** hvězdama, to jinej výrobce neumí a nemá. Bezpečnost = RENAULT !Martin
Re: TOP LAGUNA
I když nerad musím uznat že je renolt posledních pět let vopravdu nejlepčí v bezpečnosti. Testy Euro Ncap mluvěj jasně. Jo a ve Formuli 1 je renolt taky dóst dobrej. Čus.Milan
většina lřidičů jsou blbci
Maji dodržovat bezpečnou vzdálenost od auta před sebou podle rychlosti a situace - ale když sleduji provoz tak se všichni snaží být co nejblíže - asi se nemužou dočkat až si budou moci přiťuknoutcbx
10G?
Přetížení při zadním nárazu může dosáhnout až 10inásobku hmotnosti osob? To je přetížení 10 G a to se mi nějak nezdá ani při velmi vysokých rychlostechaiwan
Re: 10G?
Podle EHK R21, platné v Evropě musí opěrka hlavy u OA pohltit náraz hlavy při rychlosti 24,1km/h tak, aby nejvýše po dobu 3ms bylo zrychlení hlavy menší jak 80G. (Pro 6ms už je to zrychlení jen asi 60G, aby to člověk přežil).Jan Vlk
Eště že mám volvo ...
MP
Re: Eště že mám volvo ...
Tak by mě zajímalo, kolik toho viš o zkouškách whiplash a vůbec o zkouškách bezpečnosti...No, ale každopádně za Volvo bych se taky nestyděl :-)Mára
Bezpečnost
Kdyz jedete po okresce 160 (treba jako Hlinka) a napalite to do Avie, tak jsou Vam airbagy, pasy a bezpecnostni sedacka stejne na houby. Ono to chce hlavne za tim volantem taky pouzivat mozek a hlavne nepotkat nejakyho debila co ho nepouziva. Ale to nikdo z nas asi ovlivnit nemuzespeleo
Š120
Docela by mě zajímalo, jak by dopadla v těchto testech moje Š120 Tipuju že při nárazu zezadu by mi krční páteř zlomit blok motoru, vystřelený nárazem nějaké luxusní plečky. Bezvadné vyhlídky ...pepa_u
Re: Š120
Musíš se na svět dívat optimisticky a brát to z té lepší stránky. Aspoň to nudeš mít rychle za sebou a nebudeš se trápit ochrnutý od krku dolu na vozikuDaM
A proto...
... mame vsichni Recaro (obe predni sedacky i detska sedacka vzadu)Polárníliška
Re: A proto...
Nemáš náhodou tu třímístnou formuli od Ferrari?P.
Škoda + VW
Je zajimave, jak stejne dopadl Superb a Passat. Stejne blbe :-))Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!