Diskuze
Návrat Alhambry si vymohli čeští zákazníci. Spolehlivý obr dlouho nevydrží
Děkujeme za pochopení.
M89a93r81t10i39n 88Z71a16k
Je neuvěřitelné, že dnešní regulace postihují vysloveně rodinná auta MPV ale SUV se množí jako houby po dešti. Kvůli dětem jsme kupovali MPV a bylo to čím dál těžší (protože značka za značkou je stahovala z nabídky). Naštěstí jsou už děcka větší a příští auto už nemusí být MPV. Mladé rodiny se s tím možná vypořádají koupou aut jako je Berlingo nebo něčeho podobného.
J77i54r62i 22F95i10n88k
Za to nemůžou regulace ale nezájem zákazníků kteří přešli k SUV.
A automobilky nabídly civilní dodávky protože už je mají stejne hotové
J54a82n 37L13a48k16o43m17ý
Pořád jsou tu auta vyráběná za Atlantikem, který to mají všechno taky, pár vychytávek jako integrovanej vysavač k tomu, a ještě i velký srdce. Jediný co je ničí je clo a dovoz, který je prodražuje, nicméně Alhambra a Sharan taky nejsou žadnej lowcost.
M66i62c75h34a71l 33H73u40d85e31c
Asi přemýšlím jinak (a možná mám i jiné potřeby), ale nahrazovat tyhle vysoce funkční auta (myšleno MPV) uchylnymi SUV prostě nechápu. To je fakt tolik lidí (záměrně nepíšu jen chlapů), kteří mají potřebu si nějaký svůj komplex léčit velkým autem na úkor praktičnosti a flexibility? Ach jo...
M66a49r16t61i87n 13K11a33r31á60s11e82k
No predtim si to lecili velkym MPV ktere nepotrebovali, ted velkym SUV ktere nepotrebuji.....
K18a97r34e51l 11P23l17š87e37k
Motor 1,4 TSI rozhodně není špatný, ale není vůbec vhodný pro "krabiciodní" Alhambru nebo Sharana. Pokud tomu někdo nevěří, tak ať obsadí jeden z identických modelů typicky českou 5ti člennou posádkou (tj. osoba=cca 100kg) a jede se projet bezprostředně za sebou budˇdo Brna a zpět nebo do rakouských Alp a pak pozná oč vhodnější a pohodlnější je cestování s 2,0 TDI se stejnými kW, než se zde vychvalovaným benzínem.
Ale většina našich novinářů za týdenní zapůjčku napíše jen přesně to, co si zadavatel přeje místo toho aby zdůraznila, že se bohužel jedná jen o nouzové řešení rámci daných omezených možností...
J82a60n 73T43a75r23a47b43a
Ehm, mýlíte se, SUV s místem v druhé řadě pro tři dospělé nebo dva a sedačku isofix nebo jednoho a dvě sedačky s isofixem nebo tři sedačky s isofixem existuje hned několik. Například Q7 úplně s přehledem a ještě k tomu bude mít 4x4 a šestiválec.
J13a23n 75H90á39l60a
Ovšem cenově jste odhaduji na 2,0 mil (v základu). To prostřední sedadlo je u Q7 za příplatek a stále má charakter nouzového (nízká hlavová opěrka, výklopný prostředek), tři plnohodnotná sedadla vzadu prostě nejsou.
Což je mimochodem zvláštní, že ani u takhle drahého vozu to nejsou schopní zákazníkovi nabídnout.
F77r98a29n31t60i33š96e93k 83Ř88e42h28o21u88n62e88k
Měl jsemasi 12 let Peuget 807, 2,2 HDI, sice všlijaké drobné poruchy (francouzek, no) ale to pohodlíčko, a ten "kufr"... stačilo vyndat 1 sedadlo z druhé řady a dal jsem dovnitř dvě jízdní kola normálně na stojáka.
J92i56ř86í 16B27r67u73t69o18v27s81k85ý
Zájemce o praktické auto s více místy se podělí o prodeje s VW Multivan, jasně za skoro 2mega
J97a76n 67T59a32r45a47b24a
Multivan se srovnatelnou výbavou nijak dramaticky dražší není než tohle s dýchavičným motůrkem
R16i52c89h77a96r55d 70R49ů74ž83i45č48k36a
Ta cena je strašná. Skoro 1M.
T28o76m35á19š 35M59a23t42ě51j
Na tenhle motor je to katastrofa.
Tam hrozně záleží, co v tom mají... DSG, elektrické dveře, vyhřívání čelního skla, třízonova klima... interier v alcantaře, třetí řada sedadel, koule, 4x4, integrované dětské sedačky vzadu ... a jseš hodně jinde...
Ale před 4 lety jsem koupil svoji v 2.0 silnější naftě prakticky se vším, čím se dala vybavit (bez 4x4, a adaptivního podvozku) a stejně vyšla kus levněji než ukazují tady...
R20o81b85e21r73t 67M87a53t25u73l85a
Pochybuji, že zákazníci chtěli do toho auta motor 1.4 TSI To už radši něco americkýho s V6 3,6l žrát to bude stejně, pojede líp, bude to opravdu pro 7-8 lidí a ještě zbyde kufr...
Š13i96m37o30n 22M12a30r43t43y46n47e84k
Žrát to určitě stejně nebude. Ve většině případů pojede za méně ta 1.4 TSI.
Ano, na dálnici v německu při 170 km/h by byl ten šestiválec úspornější, možná ještě v závodech do vrchu....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha